LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
beertje50
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 mei 2007 09:35

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door beertje50 »

Lijkt mij een goed idee, had ik ook al geopperd! Hoe gaan we dit doen?

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door ArneLH »

@olaf79: als de geadresseerde de brief niet in ontvangst neemt heb je er helemaal niets aan.
De deurwaarder zal €73,45 kosten, het aantal pagina's is in principe ontbeperkt, dus je kan de brieven van alle gedupeerden bundelen.

elinef
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 nov 2011 19:55

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door elinef »

Ook ik ben gedupeerd door Rowenco. Ik wil graag meedoen met een aangetekende brief. Die deurwaarde zal uiteindelijk betaald moeten worden door Rowenco. Ik heb alleen geen idee hoe je een aangetekende brief stuurt. Voor mij is de termijn van 30 dagen alleen nog niet verlopen.

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door ArneLH »

Als je geen dagvaarding laat betekenen maar een ander document dan zal je dat zelf moeten betalen...
Een aangetekende brief met handtekening retour kun je sturen via PostNL.

wimijpelaar
Berichten: 35
Lid geworden op: 06 okt 2008 07:43

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door wimijpelaar »

Wie heeft er tijd en zin om een deurwaarder te contacteren namens deze groep en wie legt er n lijst aan met deelnemers ?? Ik doe mee maar heb r geen tijd voor !

Groeten Wim

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door ArneLH »

wimijpelaar schreef:Wie heeft er tijd en zin om een deurwaarder te contacteren namens deze groep en wie legt er n lijst aan met deelnemers ?? Ik doe mee maar heb r geen tijd voor !

Groeten Wim
Je begrijpt dat een deurwaarder een flink uurtarief heeft als je hem meer laat doen dan alleen een brief betekenen?

wimijpelaar
Berichten: 35
Lid geworden op: 06 okt 2008 07:43

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door wimijpelaar »

Jij schrijft toch dat dat €73.45 kost ???+

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door ArneLH »

wimijpelaar schreef:Jij schrijft toch dat dat €73.45 kost ???+
Als je een complete brief aanlevert via e-mail, die alleen nog geprint moet worden, of per post.

Niet iedereen is nu eenmaal geschikt om zelfstandig ondernemer te zijn.

kaat1975
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 feb 2009 20:06

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door kaat1975 »

Hier nog een gedupeerde:

Ook ik heb op 21 oktober 2011 een 10inch tabelt besteld. Deze kreeg ik dan ook netjes geleverd op 27 oktober maar het ding bleek defect. Ik mocht hem houden totdat een nieuwe opgestuurd zou worden. (Ja daar heb je wat aan?!)Wanneer dat dan zou zijn, geen duidelijkheid. Nadat ik ben gaan zoeken op internet of dit de normale gang van zaken was bij dit bedrijf kwam ik tot de schokkende conclusie, ja dus…(had ik dat nou maar eerst gedaan voor ik de bestelling plaatste en betaalde…) Ik heb meerdere keren gebeld, geen gehoor. Vervolgens een mail gestuurd dat ik geen nieuwe tablet meer wens en dat ik mn geld terug wil. Ik kon de bestelling annuleren en het geld zou retour gestort worden zodra de tablet bij hen binnen is. Volgens track en trace van TNT is tablet 16 nov afgeleverd, nog geen geld retour, ook geen reactie op de verschillende mails met de vraag wanneer ze gaan storten…. Lekker dan!

Ik wil mn geld terug!

Cirilico
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 mar 2011 00:58

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door Cirilico »

Waarschijnlijk hebben zij besteld via die standaard Chinese websites.

kaat1975
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 feb 2009 20:06

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door kaat1975 »

Ja dat kan wel kloppen want ik zette de fabrieksinstellingen terug van die defecte tablet die ik had gekregen, toen was alles in het chinees... Nou toen kon ik er helemaal nix meer mee :-)

wimijpelaar
Berichten: 35
Lid geworden op: 06 okt 2008 07:43

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door wimijpelaar »

kaat1975 schreef:Ja dat kan wel kloppen want ik zette de fabrieksinstellingen terug van die defecte tablet die ik had gekregen, toen was alles in het chinees... Nou toen kon ik er helemaal nix meer mee :-)
ik denk dat ze helemaal niks besteld hebben die ene kapotte is gewoon rond gestuur als zoethoudertje ik heb hem nl ook gehad en meerdere , lees maar eens terug

witje74
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 nov 2011 13:33

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door witje74 »

Ik heb op 6 okober 2 tablets gekocht en via Ideal voldaan.
Tussen 6 oktober en NU 23 november hebben we heel veel gemaild en telefonisch contact gehad.

Bovenstaande verhalen zijn herkenbaar; leveringsproblemen. Lading bij doune, bestelling niet tijdig binnen, bestelling verzonden en niets ontvangen.

Ik ben via de KVK wat verder gaan zoeken en heb het adres van [persoonsgegevens verwijderd door moderator] kunnen achterhalen, alsmede een privenummer. Echter [persoonsgegevens verwijderd door moderator] die keurig opneemt doet alsof hij van niks weet, maar vraagt je wel het hemd van het lijf.

Opgepast dus! Bij deze wil ik graag mee doen in een samenwerking tussen de gedupeerden om samen een zaak te starten. Wat mij betreft morgen al!
Laatst gewijzigd door Radar op 24 nov 2011 10:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

Mensenzijnbeesten
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 nov 2011 13:38

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door Mensenzijnbeesten »

Beste mensen

Namen door het slijk halen lijkt wel een Nederlandse sport geworden hierzo?

Ik weet van binnenuit dat dit bedrijf rechtvaardig heeft gehandeld, er zijn naast de klanten waar het misgelopen is meer dan 1000 tevreden klanten.

Tevens klopt het trackingnummer vermeld op hun site wel:

ups trackingnummer
1Z54F78A0451638741

Heeft de volgende info
Apeldoorn, Netherlands 23/11/2011 4:55 Zending in afwachting van vrijgave door inklaarder / Aflevering gewijzigd.
Apeldoorn, Netherlands 22/11/2011 4:54 Zending in afwachting van vrijgave door inklaarder / Aflevering gewijzigd.
Apeldoorn, Netherlands 18/11/2011 5:48 Zending in afwachting van vrijgave door inklaarder / Aflevering gewijzigd.
Apeldoorn, Netherlands 17/11/2011 6:19 Zending in afwachting van vrijgave door inklaarder / Aflevering gewijzigd.
Apeldoorn, Netherlands 16/11/2011 5:47 Zending in afwachting van vrijgave door inklaarder / Aflevering gewijzigd.
Apeldoorn, Netherlands 15/11/2011 5:58 Zending in afwachting van vrijgave door inklaarder / Aflevering gewijzigd.
Apeldoorn, Netherlands 14/11/2011 8:19 Zending in afwachting van vrijgave door inklaarder / Aflevering gewijzigd.
14/11/2011 6:55 Importscan
14/11/2011 5:43 Wordt afgeleverd
14/11/2011 5:28 Aankomstscan
14/11/2011 3:52 Zending in afwachting van vrijgave door inklaarder
Koeln, Germany 14/11/2011 2:18 Vertrekscan
Apeldoorn, Netherlands 13/11/2011 21:36 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave
Koeln, Germany 13/11/2011 16:13 Aankomstscan
Dubai, United Arab Emirates 13/11/2011 12:20 Vertrekscan
13/11/2011 8:04 Aankomstscan
Chek Lap Kok, Hong Kong 13/11/2011 3:37 Vertrekscan
Chek Lap Kok, Hong Kong 12/11/2011 15:32 Herkomstscan
Hong Kong 11/11/2011 23:17 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS


Daarnaast heb ik ook de eigenaar aangesproken en verzocht wat meer juridische documenten voor te leggen die zullen worden geopenbaard op hun home-page.

Dus voor er hier cowboy-verhalen verteld worden over deze mensen zou er beter eerst even wat onderzocht worden.

Hierbij nodig ik 1 van jullie uit om je toortsen, spiesen en fakkels neer te leggen. En zelf een kijkje te gaan nemen bij Rowenco en zelf eens de juridische documenten in te kijken. Indien een datum kan vastgelegd worden met 1 van jullie kan de advocaat die Rowenco vertegenwoordigd in de zaak tegen de douane hierbij ook aanwezig zijn.

Voor een afspraak kunt u mij mailen op [email protected]!

Echter wel een paar voorwaarden!

De persoon die komt, krijgt inzicht in alle documenten!
De persoon die inzicht heeft gekregen MOET nadien zijn bevindingen hier posten!
De persoon moet neutraal reageren en handelen.

Dit is de enige manier die wij zien om aan te tonen dat Rowenco wel de nek is omgedraaid door een corrupte douane! Rowenco werd gerunned door hardwerkende mensen die gewoon hard genaaid zijn door de Staat Der Nederlanden en vervolgens de douane! Enkel de zendingen voor Rowenco werden er door de douane uitgepikt! De eerste stonden maanden vast alvorens de eerste info hieromtrent vrijkwam! Er werd een vuil spel gespeeld en nog zijn de zaakvoerders van Rowenco dagelijks bezig met man en macht de douane te wijzen op hun fouten.

Al hun tablets zijn in beslag genomen, terwijl Mediamarkt op dat exact zelfde moment de tablets (volledig dezelfde als deze van Rowenco) mag gaan verkopen?

Tevens is er reeds een bodemprocedure aangevraagd tegen de douane.


Dus wees even eens wat menselijk in plaats van een middeleeuwse lynchgroep te starten.

Ik hoop dat iemand mans genoeg is mij te contacteren en een afspraak met mij te maken.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Curieus ..

Want dat ik van de week dit trackingnummer op UPS.com invoerde kreeg ik echt dat dit nummer onbekend was.

Nu is het er wel - dus tja.. foutje van UPS die wantrouwen voed?

Als de douane daadwerkelijk corrupt is - wat helaas tot de mogelijkheden behoort - dan neem ik aan dat hiervan aangifte is gedaan?

Maar - in elk geval het nummer is nu wel door UPS herkend.

Mensenzijnbeesten
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 nov 2011 13:38

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door Mensenzijnbeesten »

Er is meer dan enkel een aangifte tegen de douane gedaan, er is reeds een kortgeding gestart!


Zoals ik eerder al aanhaalde, voel u vrij om mij te contacteren en inzicht te krijgen in deze documenten.

J@@N
Berichten: 193
Lid geworden op: 07 nov 2011 10:01

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door J@@N »

Rowenco schrijft:

Code: Selecteer alles

Nu dus een vijfde grote vracht op dinsdag 15-11 zonder nadere kennisgeving is gestopt is het wat ons
betreft niet meer verantwoord nog langer bestellingen aan te nemen.
(status van deze vracht: UPS.com referentie: 1Z54F78A0451638741)
Wanneer "Rowenco" echt ter goeder trouw is, plaats dan ook de andere tracking 's nummer zodat gedupeerde ook dit kunnen controleren.

Wanneer Rowenco inderdaad ter goede trouw is, lijkt het mij zinvoller
dat gedupeerde samengaan werken tegen de eventueel corrupte douane.
Immers zijn dan de eigenaren van "Rowenco" ook in deze gedupeerd!

Dus ja, als "Rowenco" de gegevens openbaar zou maken, zou dit alleen maar in hun voordeel werken!

kaat1975
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 feb 2009 20:06

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door kaat1975 »

Ik heb helemaal niets te maken met een corrupte douane maar wel met een frauduleus bedrijf, tot het tegendeel bewezen is en dat is het pas zodra het verschuldigde bedrag retour wordt gestort op mijn rekening. Als dat gebeurd is zal ik alles rectificeren wat ik hier en op klacht.nl heb geschreven. Tot die tijd geen enkel vertrouwen in dit bedrijf!

Mensenzijnbeesten
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 nov 2011 13:38

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door Mensenzijnbeesten »

Ik zorg ervoor dat de andere trackingnummers ook gewoon verschijnen.

Tevens zorg ik voor scans van andere documenten, deze zullen spoedig online verschijnen.

De volledige info van kortgeding etc is 400 pagina's deze kan op afspraak ingekeken worden.

Cirilico
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 mar 2011 00:58

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door Cirilico »

wimijpelaar schreef:
kaat1975 schreef:Ja dat kan wel kloppen want ik zette de fabrieksinstellingen terug van die defecte tablet die ik had gekregen, toen was alles in het chinees... Nou toen kon ik er helemaal nix meer mee :-)
ik denk dat ze helemaal niks besteld hebben die ene kapotte is gewoon rond gestuur als zoethoudertje ik heb hem nl ook gehad en meerdere , lees maar eens terug
Kan zijn dat er eerst een los is besteld en vervolgens een hele lading. De kans dat een grote lading uit China wordt gecontroleerd/geweigerd is natuurlijk veel groter i.v.m. mogelijke handel.

Gesloten