LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
J@@N
Berichten: 193
Lid geworden op: 07 nov 2011 10:01

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door J@@N »

MEM schreef:Vind het trouwens ook raar waarom er nu door Rowenco niet gereageerd wordt.
In het begin telkens hele berichten etc en nu is het weer stil.
Je zou idd gaan denken dat er iets niet klopt!!
Ja, ik vraag mij dit ook af. In het begin leek de shop eigenaar enigszins oprecht en heb deze diverse tips betreffende het modellenrecht gegeven. Het leek daar over te gaan, maar krijg steeds meer het idee dat er meer achter zit. Ook heeft deze op veel vragen in het topic niet gereageerd!

LeepeHeepie
Berichten: 15
Lid geworden op: 29 nov 2011 08:12

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door LeepeHeepie »

Ja, Mensenzijnbeesten is erg stil weer. Hij zal wel gezellig aan het wachten zijn tot alles is overgewaaid. Er is tenslotte nog steeds geen zinnig woord uitgekomen. Ook op de “website” staat nog steeds hetzelfde, dat er de 24ste een uitspraak is, ik heb nog niets gezien en waarschijnlijk ga ik nooit iets zien ook, of wel Mensenzijnbeesten? Heb je nog wat lulverhalen voor me?

Mensen zijn beesten? Natuurlijk worden mensen pissig als ze ergens voor betalen en er wordt niets geleverd. We worden afgescheept met problemen waar wij helemaal niets mee van doen hebben. Lullig dat jullie problemen hebben met de douane, maar dat zijn jullie problemen, je kan toch niet lekker gemakkelijk even alles afschuiven op je klanten.

Er is hier maar een beest en dat ben jij! Nergens zeg je ook maar iets over wat jij fout hebt gedaan, dat alles tot op de laatste dag op voorraad stond op je website bijvoorbeeld. Als iemand je op jouw fouten aanspreekt praat je daar allemaal overheen. Dat zegt voor mij genoeg.

Ik ben er onderhand zo’n beetje helemaal klaar mee, stort gewoon lekker mijn geld terug!

J@@N
Berichten: 193
Lid geworden op: 07 nov 2011 10:01

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door J@@N »

@ArneLH,

Heb jij al wat van de griffier gehoord?

Ben heel nieuwsgierig :wink:

kaat1975
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 feb 2009 20:06

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door kaat1975 »

PB te K. schreef:Hallo allemaal,

Na ± 2½ maanden wachten, schetste vanmorgen ( 26-11-2011 ) onze verbazing : Wij ontvingen onze tablet, welke wij 12-09-2011 hebben besteld, in goede staat.
Na een hele tijd wachten, hoop ik dat het lange wachten ook voor anderen wordt beloond.
Sterker nog, ik betwijfel ten zeerste de waarheidsgehalte van bericht...

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door ArneLH »

J@@N schreef:@ArneLH,

Heb jij al wat van de griffier gehoord?

Ben heel nieuwsgierig :wink:
Nog niets ontvangen maar de huispost wordt meestal rond 12-13 uur rondgebracht in Utrecht.

marian17
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 nov 2011 18:25

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door marian17 »

Hallo allemaal, Is er al iets bekent hoe we ons geld of product kunnen krijgen, het moet een geschenk voor de feestdagen zijn, maar kom zo met lege handen.
graag advies.
Groetjes Marian.

J@@N
Berichten: 193
Lid geworden op: 07 nov 2011 10:01

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door J@@N »

marian17 schreef:Hallo allemaal, Is er al iets bekent hoe we ons geld of product kunnen krijgen, het moet een geschenk voor de feestdagen zijn, maar kom zo met lege handen.
graag advies.
Groetjes Marian.
Ik denk dat er dan geen pakje onder de kerstboom zal liggen!

kaat1975
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 feb 2009 20:06

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door kaat1975 »

ArneLH schreef:Nog niets ontvangen maar de huispost wordt meestal rond 12-13 uur rondgebracht in Utrecht.
Is hopelijk niet dezelfde postbode als die van Dhr W. Die moet nog komen???

Leojes30
Berichten: 600
Lid geworden op: 19 feb 2010 14:57

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door Leojes30 »

Verbaasd mij dat we niets meer horen van Mensenzijn beesten

Eerst dacht ik nog dat het domheid was ipv oplichting, maar ik begin steeds meer te geloven dat er meer achter zit.... Wellicht heeft hij dit en andere forums gewoon gebruikt om meer tijd te krijgen.....

MEM
Berichten: 32
Lid geworden op: 24 nov 2011 10:22

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door MEM »

Leojes30 schreef:Verbaasd mij dat we niets meer horen van Mensenzijn beesten

Eerst dacht ik nog dat het domheid was ipv oplichting, maar ik begin steeds meer te geloven dat er meer achter zit.... Wellicht heeft hij dit en andere forums gewoon gebruikt om meer tijd te krijgen.....

Daar gaat het idd steeds meer op lijken. Op hun eigen site ook nog steeds geen nieuws. Terwijl erop staat dat er meteen een updat op zou worden vermeld...nee we worden mooi aan t lijntje gehouden!!!!!

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door ArneLH »

Ik heb al een tijdje terug aangeraden niet te gaan zitten afwachten...

hkz
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 nov 2011 12:56

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door hkz »

Ook ik heb een tablet besteld en nooit ontvangen. Afgelopen vrijdag heb ik zelf maar eens de Rechtbank Utrecht gebeld en daar wisten zij mij te vertelen dat de heer W. (alias Rowenco) het korte geding van 9 november heeft verloren!!!
Vervolgens heb ik per e-mail Rowenco officeel ingebreke gesteld en mij geld terug geëist.
Zoals verwacht tot op heden geen recactie en geen geld.

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door ArneLH »

hkz schreef:Afgelopen vrijdag heb ik zelf maar eens de Rechtbank Utrecht gebeld en daar wisten zij mij te vertelen dat de heer W. (alias Rowenco) het korte geding van 9 november heeft verloren!!!
Dat verklaart de stilte... De betere weg is waarschijnlijk in dit soort gevallen: 1. bezwaar 2. beroep 3. bestuursrechter.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door olaf79 »

ArneLH schreef:
hkz schreef:Afgelopen vrijdag heb ik zelf maar eens de Rechtbank Utrecht gebeld en daar wisten zij mij te vertelen dat de heer W. (alias Rowenco) het korte geding van 9 november heeft verloren!!!
Dat verklaart de stilte... De betere weg is waarschijnlijk in dit soort gevallen: 1. bezwaar 2. beroep 3. bestuursrechter.
Waarschijnlijk zal ROWENCO nu stellen dat de rechter ook in het complot zit om ondernemers in dit land de nek om te draaien. Waarschijnlijk is de heer inmiddels met de noorderzon vertrokken.

Ik had eerder mensen al aangeraden juridische stappen te ondernemen. Waarschijnlijk is het nu te laat...helaas

hkz
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 nov 2011 12:56

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door hkz »

Zojuist onderstaande bericht van UPS ontvangen betreffende het trackingnummer wat Rowenco op de site heeft staan.
Zo er dan toch nog hoop zijn ???

Belangrijke afleverinformatie
--------------------------------------------------------------------------------
Trackingnummer: 1Z54F78A0451638741
Reden uitzondering: SHIPMENT PENDING RELEASE FROM CLEARANCE AGENCY
Oplossing uitzondering: DELIVERY RESCHEDULED (RESOLUTION)


Verzenddetails
--------------------------------------------------------------------------------

Verzenden naar:
ALMELO
NL

UPS service: UPS SAVER
Gewicht: 10.0 KGS.

Quantum View-aanvraagnummer: B4C8B9E9E02D7B0E

--------------------------------------------------------------------------------

kaat1975
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 feb 2009 20:06

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door kaat1975 »

Ik wist het... Een oplichter in hart en nieren! En nog gepikeerd zijn dat ik diezelfde Dhr W. eerder al zo noemde... Schandalig! Liegen en bedriegen... Al deze mensen hun geld uit de zak kloppen zo voor de feestdagen, how low can u go...

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door olaf79 »

hkz schreef:Zojuist onderstaande bericht van UPS ontvangen betreffende het trackingnummer wat Rowenco op de site heeft staan.
Zo er dan toch nog hoop zijn ???

Belangrijke afleverinformatie
--------------------------------------------------------------------------------
Trackingnummer: 1Z54F78A0451638741
Reden uitzondering: SHIPMENT PENDING RELEASE FROM CLEARANCE AGENCY
Oplossing uitzondering: DELIVERY RESCHEDULED (RESOLUTION)


Verzenddetails
--------------------------------------------------------------------------------

Verzenden naar:
ALMELO
NL

UPS service: UPS SAVER
Gewicht: 10.0 KGS.

Quantum View-aanvraagnummer: B4C8B9E9E02D7B0E

--------------------------------------------------------------------------------
Dit betekent dat de lading gewoon vast staat bij de douane en dat aflevering op een later tijdstip opnieuw wordt geprobeerd

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door olaf79 »

kaat1975 schreef:Ik wist het... Een oplichter in hart en nieren! En nog gepikeerd zijn dat ik diezelfde Dhr W. eerder al zo noemde... Schandalig! Liegen en bedriegen... Al deze mensen hun geld uit de zak kloppen zo voor de feestdagen, how low can u go...
Het begint er steeds meer op te lijken ja.

J@@N
Berichten: 193
Lid geworden op: 07 nov 2011 10:01

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door J@@N »

olaf79 schreef:
kaat1975 schreef:Ik wist het... Een oplichter in hart en nieren! En nog gepikeerd zijn dat ik diezelfde Dhr W. eerder al zo noemde... Schandalig! Liegen en bedriegen... Al deze mensen hun geld uit de zak kloppen zo voor de feestdagen, how low can u go...
Het begint er steeds meer op te lijken ja.
Als ik UPS mag geloven, gaat er toch nog wat komen:

Geachte klant,

Dit bericht is een afleveringsbewijs voor de hieronder vermelde zending.

1Z54F78A0451031717
Trackingnummer:
1Z54F78A0451031717
Service:
UPS Worldwide Express Saver®
Gewicht:
15,00 kg
Verzonden of gefactureerd op:
19/11/2011
Afgeleverd op:
25/11/2011 10:34
Afgeleverd aan:
ALMELO, NL
Getekend door:
WESTERIK
Achtergelaten op:
Dok

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door ArneLH »

Dit gaat wel om een heel andere recente zending zo te zien.

Gesloten