LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door olaf79 »

Harinkie333 schreef:Ben nadat de heer Westrik de deur voor mijn neus dichtgesmeten had maar ff doorgereden naar politiebureau Almelo om aangifte van oplichting te doen. Daar deden ze of ze nergens van afwisten, ben ik de enige soms die in Almelo aangifte heeft gedaan? Lieve gedupeerden, bel massaal met politie Almelo, misschien dat er dan actie ondernomen word. Denk dat dit heerschap het heel vervelend vindt als de politie bij hem op de stoep staat!!!
Geef je weinig kans. De politie is te druk met hoge prioriteit zaken (lees bonnen schrijven)

sunnyangel
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 nov 2011 15:20

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door sunnyangel »

beertje52 schreef:Er gaan blijkbaar ook geen bestellingen de deur meer uit?! Is tenminste op de 8e voor het laatst iets verzonden....
Wat kunnen en zullen we nu nog? Want mensenzijnbeesten gaat er, volgens mij vanuit dat het langzaam maar zeker wel dood zal bloeden.
En als meneer nergens op blijft reageren, dan blijft er m.i. inderdaad toch echt niets anders over dan met z'n allen naar zijn huis toe!

Ik zag net dat ze gisteren en eergisteren weer een aantal bestellingen hebben verstuurd.

beertje52
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 nov 2011 19:19

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door beertje52 »

Dan zou toch iemand hier op dit forum zijn bestelling (eindelijk) binnen moeten hebben?!
Als dat het geval is, laat het even weten s.v.p.

sunnyangel
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 nov 2011 15:20

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door sunnyangel »

beertje52 schreef:Dan zou toch iemand hier op dit forum zijn bestelling (eindelijk) binnen moeten hebben?!
Als dat het geval is, laat het even weten s.v.p.
Er zijn vanaf 12 december alweer 12 bestellingen verzonden!

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door newmikey »

sunnyangel schreef:
beertje52 schreef:Dan zou toch iemand hier op dit forum zijn bestelling (eindelijk) binnen moeten hebben?!
Als dat het geval is, laat het even weten s.v.p.
Er zijn vanaf 12 december alweer 12 bestellingen verzonden!
Toe maar! Het kàn gewoonweg niet op!

wimijpelaar
Berichten: 35
Lid geworden op: 06 okt 2008 07:43

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door wimijpelaar »

newmikey schreef:
sunnyangel schreef:
beertje52 schreef:Dan zou toch iemand hier op dit forum zijn bestelling (eindelijk) binnen moeten hebben?!
Als dat het geval is, laat het even weten s.v.p.
Er zijn vanaf 12 december alweer 12 bestellingen verzonden!
Toe maar! Het kàn gewoonweg niet op!
jaja grote vrachtwagens rijden af en aan met 4 leveringen per dag ppppfffffttttt

beertje52
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 nov 2011 19:19

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door beertje52 »

Maar..... er zat toevallig niet 1 bestelling van 1 van de forumleden bij?!
Toevallig, hoor!

kaat1975
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 feb 2009 20:06

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door kaat1975 »

Eerder heeft MEM een bestelling mogen ontvangen, verder heeft zich niemand meer gemeld hier... helaas!

beertje52
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 nov 2011 19:19

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door beertje52 »

I know! Moesten we misschien zien als een soort aanmoedigingspremie....?!
En, by the way: toeval bestaat niet!
Trouwens, ik zit net nog weer even te kijken wat er vandaag verstuurd is, maar er wordt toch ook wat gerommeld met de ordernummers (van voorgaande dagen)!
Er zat n.l. een nummer bij dat dezelfde cijfers had als mijn ordernummer, alleen een andere volgorde en ...... die zit er nu niet meer tussen!
Raar, maar waar. En ik dacht toch ook dat er de 1e dag 4, de 2e dag 5 en de 3e dag 6 ordernummers waren verstuurd en dat is nu ook anders.....?!

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door Chocomelk »

beertje52 schreef:I know! Moesten we misschien zien als een soort aanmoedigingspremie....?!
En, by the way: toeval bestaat niet!
Trouwens, ik zit net nog weer even te kijken wat er vandaag verstuurd is, maar er wordt toch ook wat gerommeld met de ordernummers (van voorgaande dagen)!
Er zat n.l. een nummer bij dat dezelfde cijfers had als mijn ordernummer, alleen een andere volgorde en ...... die zit er nu niet meer tussen!
Raar, maar waar. En ik dacht toch ook dat er de 1e dag 4, de 2e dag 5 en de 3e dag 6 ordernummers waren verstuurd en dat is nu ook anders.....?!
Mischien even iedere dag checken en dat kopieren naar hier. :wink:

beertje52
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 nov 2011 19:19

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door beertje52 »

Bij deze:

verzonden bestellingen 14 -12
bestelnummer 1858
bestelnummer 1745
bestelnummer 1719
bestelnummer 1711
verzonden bestellingen 13-12
bestelnummer 1351
bestelnummer 1352
bestelnummer 1336
bestelnummer 1346
verzonden bestellingen 12-12
bestelnummer 1184
bestelnummer 1221
bestelnummer 1209
bestelnummer 1208
verzonden bestellingen 8-12:
bestelnummer 1546
bestelnummer 1394
bestelnummer 1333
bestelnummer 1330
bestelnummer 1414
verzonden bestellingen 7-12:
bestelnummer 1130
bestelnummer 1627
bestelnummer 1533
bestelnummer 1534
verzonden bestellingen 6-12:
bestelnummer 1514
bestelnummer 1522
bestelnummer 1957
bestelnummer 2019
bestelnummer 2021

elinef
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 nov 2011 19:55

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door elinef »

ik heb wel tablet geleverd gekregen - sta ook in die lijst dus.
Dit vond ik wel erg netjes, had het ook echt niet meer verwacht.
echter niet tevreden over het product. Een aantal toepassingen zijn niet mogelijk en het touchscreen hapert vaak. Ook vielen er meteen al toetsen van het toetsenbord af en doen de shift-toetsen het niet en ook caps-lock niet (dus geen hoofdletters/leestekens)
ook moet je het ding enorm vaak opnieuw aanzetten, omdat hij weer vastloopt.
Hier kan Rowenco zelf niet heel veel aan doen denk - gewoon slechte leveranciers gezocht. Sneu voor hun, maar ook voor mij natuurlijk. Dit is zeker het geld niet waard.
Echter: ik heb van iedereen gehoord die hem teruggestuurd heeft, dat ze geen geld terugkrijgen... Dus ben bang dat ik daarin ook kansloos ben.
Kreeg wel een mail waarin stond dat ik op ze kon reageren, heb ik ook gedaan, maar geen reactie. Jammer.

wimijpelaar
Berichten: 35
Lid geworden op: 06 okt 2008 07:43

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door wimijpelaar »

elinef schreef:ik heb wel tablet geleverd gekregen - sta ook in die lijst dus.
Dit vond ik wel erg netjes, had het ook echt niet meer verwacht.
echter niet tevreden over het product. Een aantal toepassingen zijn niet mogelijk en het touchscreen hapert vaak. Ook vielen er meteen al toetsen van het toetsenbord af en doen de shift-toetsen het niet en ook caps-lock niet (dus geen hoofdletters/leestekens)
ook moet je het ding enorm vaak opnieuw aanzetten, omdat hij weer vastloopt.
Hier kan Rowenco zelf niet heel veel aan doen denk - gewoon slechte leveranciers gezocht. Sneu voor hun, maar ook voor mij natuurlijk. Dit is zeker het geld niet waard.
Echter: ik heb van iedereen gehoord die hem teruggestuurd heeft, dat ze geen geld terugkrijgen... Dus ben bang dat ik daarin ook kansloos ben.
Kreeg wel een mail waarin stond dat ik op ze kon reageren, heb ik ook gedaan, maar geen reactie. Jammer.
Heel bekend verhaal , ik denk dat ik de zelfde tablet ook heb gehad en terug gestuurd maar wacht op mn geld .Lees maar eens terug dat kapotte tablet duikt steeds weer op , ik denk als stilhoudertje
Dus terug sturen heb je niks en aan een kapot tablet heb je ook niks .

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door newmikey »

elinef schreef:Hier kan Rowenco zelf niet heel veel aan doen denk - gewoon slechte leveranciers gezocht.
Ik denk dat je nu toch echt omgekeerd redeneert. Rowenco heeft slechte (lees: goedkope) leveranciers gezocht en daardoor willens en wetens haar klanten met troep opgezadeld.

De kleine, illegale fabriekje waar het om gaat leveren hun product in blanco verpakking, zonder enige support of garantie. Een product wat vaak door (kind)arbeiders onder erbarmelijke omstandigheden wordt geproduceerd.

Een product waarmee patenten en merkenrecht worden geschonden en waar de merkeigenaren terecht tegen optreden omdat ook Rowenco suggereert dat het een identiek product betreft wat ook via reguliere kanalen wordt verkocht. (Lees daarvoor de eerdere verwijten van Rowenco dat "dezelfde" tablets ook door Bart Smit en MediaMarkt zouden worden verkocht.

Rowenco kan hier dus juist àlles aan doen.

sunnyangel
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 nov 2011 15:20

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door sunnyangel »

Zijn er nog meer gedupeerden die zojuist een mail hebben ontvangen van Arne?
En wie gaat er wel/niet procederen?
Groet

wimijpelaar
Berichten: 35
Lid geworden op: 06 okt 2008 07:43

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door wimijpelaar »

sunnyangel schreef:Zijn er nog meer gedupeerden die zojuist een mail hebben ontvangen van Arne?
En wie gaat er wel/niet procederen?
Groet
jep
waarom ???

sunnyangel
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 nov 2011 15:20

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door sunnyangel »

wimijpelaar schreef:
sunnyangel schreef:Zijn er nog meer gedupeerden die zojuist een mail hebben ontvangen van Arne?
En wie gaat er wel/niet procederen?
Groet
jep
waarom ???
Even zien hoeveel mensen er uiteindelijk mee procederen.
Hopelijk allemaal natuurlijk.
:D

leeleeuw
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 dec 2011 12:06

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door leeleeuw »

ja en ook ik ben gedupeerd eind september 7 inc tab besteld na twee weken gekregen maar helaas deze werkte niet goed terug gestuurd div malen gebeld steeds zou hij eind van de week geleverd worden we zitten nu in dec en mijn bestelling zit er nog steeds niet bij wat en flop erg jammer dat er bij stond dat ze op vooraad waren :arrow: ja in china maar niet hier
en mijn bestel nr zit toch in de 800 serie
zou je toch denken dat ze die als eerste zoude leveren :(

willemmarieke
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 nov 2011 19:57

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door willemmarieke »

zijn er al mensen die geld terug hebben gehad van deze oplichters ik heb alweer div mailtjes gestuurd naar rowenco maar ik krijg geen enkele reactie,het lijkt me wel een goed plan om een bezoekje tebrengen met een aantal mensen

truisch
Berichten: 47
Lid geworden op: 24 nov 2011 12:40

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door truisch »

willemmarieke, ik zou je willen aanraden je aan te sluiten bij het incassobureau ten Hoeve & van der Horst. De gegevens kan je terug vinden in dit topic. We gaan binnenkort procederen om ons geld terug te krijgen. Langs gaan bij Rowenco kan je misschien wel heel duur komen te staan, gezien de reputatie van de heer W. of zoals hij zich hier noemt 'mensenzijnbeesten'.

En ja, ik wil wel procederen om in elk geval mijn geld terug te krijgen. Ik hoop dat er nog meer zijn die de stap maken. Want :!: samen staan we sterk :!:

Gesloten