schoenen-korting.nl malafide webshop?
schoenen-korting.nl malafide webshop?
Let op!
Ze verkopen merkschoenen met korting en beloven binnen 5 dagen te leveren. Je krijgt 1 bevestigingsemail en daarna hoor je niets meer. Het blijkt dat de I-deal betaling naar een Duits bankrekeningnummer is overgemaakt.
In de algemene voorwaarden op de website staat een KVK nummer en adres van een Nederlands bedrijf dat op hun website zegt niets te maken te hebben met dit bedrijf.
Niets bestellen op de website schoenen-korting.nl !!!!!
Ze verkopen merkschoenen met korting en beloven binnen 5 dagen te leveren. Je krijgt 1 bevestigingsemail en daarna hoor je niets meer. Het blijkt dat de I-deal betaling naar een Duits bankrekeningnummer is overgemaakt.
In de algemene voorwaarden op de website staat een KVK nummer en adres van een Nederlands bedrijf dat op hun website zegt niets te maken te hebben met dit bedrijf.
Niets bestellen op de website schoenen-korting.nl !!!!!
Re: schoenen-korting.nl malafide webshop?
Even langsgaan op de Pim Mulierstraat 28, 2406LP Alphen aan den Rijn
In OP staat al dat dit adres niets met hun te maken heeft.
Ik lees daar niets over op hun website.m
-
Bestellen bij een webshop zonder contact gegevens is nooit wijs.
Ik vrees het ergste.
https://webshopchecker.nl/alert/pas-op- ... vert-niet/
Ik vrees het ergste.
https://webshopchecker.nl/alert/pas-op- ... vert-niet/
-
Ben bang dat dit weer een gevalletje dropshipper is en wat betreft dat salsa verhaal het is en blijft een woonhuis.
Er hoeft niets mis te zijn met een bedrijf gerund vanuit een woonhuis.
-
Nee, eigenlijk snap ik je opmerking niet.
Er zal weinig voorraad zijn, dus de kans is groot dat het bedrijf een dropshipper is. Op zich helemaal niets mis mee, maar het meeste van dat spul kun je zelf tegen betere prijzen kopen. En dan heb ik het over prijzen die 90% lager liggen.
Hoe weet je nu dat er weinig voorraad ruimte is? Dat is gewoon een aanname. De voorraad kan in een (gezamenlijke) hal staan en vandaar uit verstuurd worden. Retour zendingen gaan ook naar hoofddorp, dus daar staat de voorraad misschien ook wel.
Er zijn bedrijven die voorraad beheer en versturen voor meerdere bedrijven uitvoeren.
Er zijn bedrijven die voorraad beheer en versturen voor meerdere bedrijven uitvoeren.
-
Hier vanmorgen ook aangifte gedaan tegen schoenen-korting. De track and trace zorgt dat ik op een site van een Italiaanse bezorger terecht kom. Geen contact te krijgen met de ‘webshop’. Opereert ook onder andere namen. Advertentie bleef voorbij komen op Instagram en Facebook.
-
Helaas ben ik hier ook ingetrapt. Aangifte is inmiddels gedaan. Wat mij wel opviel is dat bij de betaling een telefoonnummer staat. Dit is het telefoonnummer van een kapper in Deventer. Foutje van de oplichter??
Ze gebruiken willekeurig KVKnummers adressen en telefoonnummers, wel is de kans dat de “oplichter “ hier naar de kapper gaat.Michelle227 schreef: ↑11 aug 2023 03:29Helaas ben ik hier ook ingetrapt. Aangifte is inmiddels gedaan. Wat mij wel opviel is dat bij de betaling een telefoonnummer staat. Dit is het telefoonnummer van een kapper in Deventer. Foutje van de oplichter??
Hoe vaak moet er nog gewaarschuwd worden, dat 99% van de verkoopsite’s op sociale media , rechtstreeks wordt besteld op een Chinese website ?
Gebruik het woord "korting" en mensen denken niet meer na. Psychologische beinvloeding is het makkelijkste vak ter wereld.
Nevyn
vindt dit leuk
Ach, ze staan op de politielijst. Dus trek uw conclusies. https://www.politie.nl/aangifte-of-meld ... tijen.html