LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slakkencreme

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
bart1991

Re: slakkencreme

Ongelezen bericht door bart1991 »

Hoi,

Ik gebruik het spul nu 2 weken..
En het werkt echt!
Ik smeer het er trouw 2 maal daags op.

De roodheid van mijn puisten verwdwijnd en langzaam de puistjes zelf ook!

Echt een aanrader!

Gr.

Jeanny18

Ongelezen bericht door Jeanny18 »

het werk echt!! ik heb slakkenwonder op de markt gekocht,en je kunt ze ook bestellen via www.slakkenwonder.nl

ik gebruik het nu een paardagen en mn gezicht is zachter en stralender geworden,mn puistjes zijn bijna allemaal weg! zelfs mn strieé op mn bovenbenen zijn aan het vervagen!

het is echt superspul en kost bijna niets!

en even een antwoord op iemand: het slakkeslijm wat gebruikt word hiervoor is gewoon de uitscheiding van de slak,de slakken worden dus gewoon gekweekt alleen voor hun slijm,zelf worden ze dus niet gedood! dat heb ik gelezen een site
enne het ruikt ook super lekker!

dus wie van zijn of haar acne littekens stieé etc af wil kopen dus! hoe meer je besteld hoe goedkoper!

LuLu^^

Ongelezen bericht door LuLu^^ »

Hello, don't buy baba de caracol slakken creme. It does not work for anything. I am using it for a month now and there is no change in my skin.

marcvangils

Ongelezen bericht door marcvangils »

Heb slakkencreme gekocht via http://www.nanovitaal.com
Dit bevalt mij erg goed.
En niet duur, heb het gekocht voor 19,95 binnen 1 dag in huis!

Aanrader dus! :lol:

Langoria

Ongelezen bericht door Langoria »

vcbnv
Laatst gewijzigd door Langoria op 02 feb 2009 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.

russell

Ongelezen bericht door russell »

Heb sinds zaterdag slakkencreme (via slakkencreme.nl)aangeschaft voor mijn 17-jarige dochter.Zij heeft last van puistjes , maar vooral van
wondjes, litekens. Bij haar geneest de huid ontzettend langzaam.Zij heeft van de huisarts een antibiotica kuur gekregen voor acne ontstekingen, deze zijn gelukkig verdwenen, maar haar huid geneest zo langzaam.Ook heeft de huisarts een lotiondepper(ook een antibiotica)voorgeschreven, maar deze helpt na zeer lange tijd nog niet.
Als ik de vele reactie lees, zijn de meeste mensen toch vrij positief.
Ik wil mijn dochter weer zien stralen, en met een opgeheven hoofd zien lopen, vooral op deze leeftijd.Men zegt wel het gaat over, maar waneer???
Ik zou graag nog eens een reactie van Ann123 willen horen, hoe het nu met haar zoon gaat, en natuurlijk van andere in de leeftijd van mijn dochter.Ik hoop dat het werkt. Jelle

barbabientje

Ongelezen bericht door barbabientje »

Hallo,

Ik heb vorige week slakkencreme gekocht. Een collega was heel positief over slakkencreme. Ze vertelden dat haar littekens minder werden etc.
Maar ik vind het best duur voor een creme waarvan je niet weet of het echt wel werkt. Maar ik zag het in een winkeltje voor de helft van de prijs. 10 euro had ik er nog wel voor over om het uit te proberen.
Ik had al een tijdje last van een rare, lichtrode, ruwe plek in mijn gezicht, waarbij ook niets hielp. Ik was een beetje sceptisch.
Na twee keer smeren voelde ik al dat de plek zachter/ gladder aanvoelde. Nu ik hier ook vele positieve berichten heb gelezen ga ik zeker door met smeren. Ik ben erg nieuwschierig en ga nu mijn hele gezicht ook maar insmeren i.v.m. littekentjes en acne. Ik merk alleen bij 1 plekje dat het averechtswerkt. Op dat plekje op m,n gezicht lijkt juist de huid dunner/ gevoeliger te worden, misschien ligt het wel aan mij maar daar durf ik het niet meer te smeren.
Ik zie het wel. Als het niet naar tevredenheid werkt houdt het gewoon na 1 potje slakkencreme op.
Ik laat zeker weten hoe het bij mij verder verloopt.

anataliej

Ongelezen bericht door anataliej »

Beste lezers,

Na al jullie berichten gelezen te hebben, heb ik toch 2 potten slakkenwonder besteld, omdat de meeste reacties (van mensen die de producten daadwerkelijk hebben geprobeerd) positief zijn.

Ik heb met name last van acne-littekens en rode vlekken in het gezicht. Met het slakkenwonder hoop ik dat de littekens en vlekken minder worden. Ook hoop ik dat ik minder puistjes krijg. Ik houd jullie op de hoogte van de resultaten.

Groetjes!

:D

anataliej

Ongelezen bericht door anataliej »

Klopt het dat de crème oranje is???? :?

An123

Ongelezen bericht door An123 »

Ik las dat iemand vroeg of ik weer eens een berichtje wilde schrijven, hoe het met mijn zoon en zijn acne is.
De slakkencreme werkte goed, maar zoals veel pubers doen, ze gebruiken het eerst heel trouw en als het dan goed gaat, gebruiken ze de creme steeds minder.
Dat was dus ook het geval bij mijn zoon, resultaat : meer acne toen hij niet meer smeerde.
Hij is toen naar de huisarts gegaan voor een antibioticakuur, omdat de ontstoken plekken pijn deden.
De kuur is inmiddels weer ten einde sinds een paar weken en hij smeert nu weer trouw de slakkencreme.
Komende zomer gaat hij naar een zonnig land op vakantie, dus de antibiotica zou hij toch niet meer kunnen slikken ivm de zon.
Zijn gezicht ziet er op het moment goed uit, maar misschien werkt de antibiotica ook nog even door, dat weten we niet.
Ook is hij nu 22, dus misschien groeit hij er nu overheen.
Het is voor iedereen verschillend, ook hoe ze op de slakkencreme reageren.
Helpt het bij iemand, dan is dat mooi meegenomen, het is al ellendig genoeg als je last van acne hebt.
De slakkencreme die mijn zoon gebruikt, bevat ook aloe vera.
We blijven positief over de slakkencreme.

Hubertus P

Ongelezen bericht door Hubertus P »

Hallo dames,ik lees hier regelmatig 'ik hou je op de hoogte of het helpt' maar zie geen posts meer daarna.Vrouwen :roll: Nou ik heb ook een paar potten slakkenwonder besteld,ik heb namelijk op mijn bovenlijf een groot (oud)litteken van een operatie plus dat ik met ooit met lassen ook nog lasspetters in mijn gezicht heb gehad waar ik kleine putjes in mijn gezicht aan heb overgehouden.Vind ik gewoon storend.Dus ga de slakkengel op beide uitproberen en zal de resultaten op beide hier over enkele maanden posten.Vind het overigens wel lastig dat bij geen een merk op de verpakking staat hoeveel werkzame stof er in zit,immers de hoeveelheid werkzame stof die in een potje van 50 gr. zit kan ook in een pot van 250 gr. zitten,dus wat is dan een goede koop.

BarKruk

Ongelezen bericht door BarKruk »

Het valt mij op dat alle negatieve reacties komen van mensen die het product bij voorbaat al afkeuren, zonder het geprobeerd te hebben. Die meningen komen mij niet heel erg betrouwbaar over! Ik geloof liever de reacties van mensen die ook daadwerkelijk weten waar ze het over hebben omdat ze het product gebruikt hebben.
Zo kom ik juist bij mijn moeder vandaan en ze was LAAIEND ENTHOUSIAST over de slakkencreme van de Tuinen!
Ze had al jaren last van een schrale plek onder haar neus, door vele verkoudheden en het snuiten wat daarbij komt kijken. Uiteraard had ze al diverse smeerseltjes geprobeerd, soms werkte het gewoon niet, soms werd het zelfs erger. Op aanraden van een vriendin heeft ze uiteindelijk (een beetje sceptisch, maar toch lichtelijk wanhopig) een potje slakkencreme gekocht. 's Avonds voor het slapen gaan heeft ze een klein beetje op de schrale plek gesmeerd en de volgende ochtend was het plekje al een heel stuk zachter en minder zichtbaar!
Dus lieve, maar negatieve mensen; Dat een reclame er misschien een beetje goedkoop/onbetrouwbaar uitziet hoeft nog niet automatisch te betekenen dat het product niet werkt! Ik zeg; eerst proberen, dan pas je mening geven! Daar hebben anderen tenminste ook wat aan!

tierry

Ongelezen bericht door tierry »

marjal schreef:Baba de Caracol Slakkencreme verjongingscreme (Orange Planet.nl)
Bekend van TV de enige echte originele Baba de Caracol Slakkencreme
Volgens de nieuwste wetenschappelijke bevindingen heeft slakkenslijm unieke verzorgende eigenschappen heeft. Slakkenslijm zorgt voor een rustige huid, vervaagt rimpels, verzorgt littekens en zorgt voor dat een jong en vitaal uiterlijk.

Product Informatie
Renuar Baba de Caracol (slakkenslijm) crème is de laatste ontwikkeling op het gebied van cosmetica. Het is een uitwendige behandeling voor het gezicht, de handen en het lichaam. De crème zorgt voor een diep herstel van de huid. Geschikt bevonden voor mannen en vrouwen en elk huidtype.

Uit recent wetenschappelijk onderzoek blijkt dat slakkenslijm unieke genezende eigenschappen heeft. Slakken zijn in staat zelf hun slakkenhuis te herstellen als het beschadigd is, door middel van de herstellende stof Alantonine die zich in hun slijm bevindt.

De herstellende werking van de Renuar Baba de Caracol (slakkenslijm) crème is gebaseerd op de combinatie van de herstellende stof Alantonine en Glycolzuur (Hydroxy-azijnzuur), die voor een natuurlijke peeling van de huid zorgt. Dode huidcellen worden voorzichtig verwijderd. Tegelijkertijd zorgt de crème voor vernieuwing en verjonging van de beschadigde huid.

De werking van de Renuar Baba de Caracol crème
• De wonden herstellen wonderbaarlijk snel zonder het achterlaten van littekens
• Dode huidcellen worden verwijderd
• Huidverjongende werking
• De beschadigde huid zal weer gaan stralen
• Littekens, rimpels en zwangerschapsstriemen zullen vervagen

Hoofdingrediënt
slakkencreme bestaat uit de volgende bestanddelen;
ALANTONINE
GLYCOLZUUR (HYDROXY-AZIJNZUUR)
COLLAGEEN en ELASTINE
VITAMINES en EIWITTEN

Hallo. Ik zag de baba de caracol op tv de eerste keer en was bizar om te bedenken op dat als een product dat goed is voor je gezondheid, maar na het lezen van vele artikelen die ik heb het geprobeerd op mijn zelf, gekocht op online, en ik was onder de indruk van de resultaten. Mijn oordeel is dat het een heel natuurlijk product voor de gezondheid van het lichaam en men moet gebruik Het hele jaar lang. Onlangs heb ik geprobeerd om het te bestellen op http://www.dokteronline.com/baba-de-caracol/2157/ Ik hoop dat het zal binnenkort aankomen.

Laatst gewijzigd door tierry op 12 apr 2011 23:47, 3 keer totaal gewijzigd.

bianca82

Ongelezen bericht door bianca82 »

grappig dit topic nooit gezien..

even over nanovitaal die heet tegenwoordig de wereld van gezondheid (maar weet niet of de website ook van naam veranderd is)

in de winkel waar ik werk (niet de wereld van gezondheid overigens) verkopen wij slakkencreme en gel en we hebben veel klanten die er helemaal lyrisch over zijn..

mensen met acne zijn vooral gebaat bij de gel en de creme is meer voor mensen met vlekjes en rimpels.

gel is trekkerig en de creme gelukkig niet..
het is wel duur vind ik maar gelukkig verkopen we ze vaak met 50% korting omdat het ons eigen merk is.

er zijn winkels die goedkoper zijn maar als ik vergelijk met wat er in zit zit er veel bijvoegingen bij en weinig slakkenslijm (bij ons dus duur maar wat puurder dan de rest)

al lijkt het me nog steeds een raar idee (heb het zelf nog niet gebruikt)

Gesloten