LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] slecht behandeld door bolcom
slecht behandeld door bolcom
ik ben zo boos/op bol com/ik wor zo verschrikkelyk behandeld heb spyt dat ik ooit by bolcom iets gekocht te hebben ik heb geen cent schuld /maar hun hebben een fout gemaakt/en zechen dat ik moet betalen iets nog maar bolcom weet dat dat niet zo is/hebben ze het by een incasso gedaan ik heb gemailt gemailt geschreven niks helpt ze behandelen je als strond/ik zal noooooooit meer iets bestellen by bolcom noooit meer wat een vervelend /vervelend bedryf zeg onbeschofd/en klant onvriendelyk
Re: slecht behandeld door bolcom
Als eerste rustig blijven, en daarna contact opnemen met het incassobureau, deze is nu je aanspreekpunt. Als je betaald hebt binnen de termijn, is er niets aan de hand. Was je te laat, niets aan te doen en aan het incassobureau betalen.
ik hoef niks te betalen ook niet aan de incasso dat is het juist/ik heb helemaal geen schuld maar bolcom haalt zn schouders op en zecht /intereseert ze niks //ik heb incasso gemailt geschreven maar /ze doen er niks aan hun maken een fout en lossen het niet op en doen er niks aan ik zal nnnnnnnnoooooooooooiiiiiiiiitttttttttt meeeeer wat kopen by bolcom noooit meer onbeschofd onvriendelyk //heb spyt dat ik ooooooit klant ben geweest dat is het juist ik heb geen schuld by de bolcom als by de incasso dat is het juist en dat zetten ze niet recht met ander woorden val maar dood
-
En toch is het zo dat als je niks doet, straks nog veroordeeld wordt ook.ik hoef niks te betalen ook niet aan de incasso dat is het juist/ik heb helemaal geen schuld maar bolcom haalt zn schouders op en zecht /intereseert ze niks //ik heb incasso gemailt geschreven maar /ze doen er niks aan hun maken een fout en lossen het niet op en doen er niks aan ik zal nnnnnnnnoooooooooooiiiiiiiiitttttttttt meeeeer wat kopen by bolcom noooit meer onbeschofd onvriendelyk //heb spyt dat ik ooooooit klant ben geweest dat is het juist ik heb geen schuld by de bolcom als by de incasso dat is het juist en dat zetten ze niet recht met ander woorden val maar dood
Schrijf het incassoburo waarom je geen schuld hebt, en stuur (aangetekend) eventuele betalingsbewijzen mee.
nou ik heb die incasso geschreven en nog wat kreeg een mail van bolcom dat ik geen schuld hebt hun hebben me gemeld by die incasso en doen daar niks meer mee ik ben al weken weken aan het mailen en schryven en trouwens ik hoef niks te bewyzen het is niet de omgekeerde wereld ik heb niks te bewyzen hun moeten maar bewyzen dat ik nog wat moet betalen kunnen ze niet//want ik heb geen schuld maar ondaks dat /is de klatenservice van bolcom klantonvriendelyk en onbeschofd/en ze halen hun schouders op ik wil nooooooit meer daar wat by kopen//ik laat me niet als strond behandelen/////hun zetten de fout niet goed//ik wil niks meer met ze ik ben er klaar mee heb ze verleden keer ook al vergeven is de 4de keer dat dit my is gebeeurt heb ze 3keer vergeven//ik doe het niet meer///ze hebben enkeld oog op geld geld geld/en klanten doet ze niks/enkeld geld nee voor my mogen ze in de strond zakken
-
Dit schiet niet op.nou ik heb die incasso geschreven en nog wat kreeg een mail van bolcom dat ik geen schuld hebt hun hebben me gemeld by die incasso en doen daar niks meer mee ik ben al weken weken aan het mailen en schryven en trouwens ik hoef niks te bewyzen het is niet de omgekeerde wereld ik heb niks te bewyzen hun moeten maar bewyzen dat ik nog wat moet betalen kunnen ze niet//want ik heb geen schuld maar ondaks dat /is de klatenservice van bolcom klantonvriendelyk en onbeschofd/en ze halen hun schouders op ik wil nooooooit meer daar wat by kopen//ik laat me niet als strond behandelen/////hun zetten de fout niet goed//ik wil niks meer met ze ik ben er klaar mee heb ze verleden keer ook al vergeven is de 4de keer dat dit my is gebeeurt heb ze 3keer vergeven//ik doe het niet meer///ze hebben enkeld oog op geld geld geld/en klanten doet ze niks/enkeld geld nee voor my mogen ze in de strond zakken
Als je weigert om nu aan te tonen waarom je geen schuld hebt, sta je straks voor de rechter, en mag je aan hem uitleggen waarom je geen schuld hebt.
Als desondanks 100% zeker bent dat je niks te verwijten valt, kun je het hierop aan laten komen. Toch zal je dan ook tegen de rechter moeten vertellen waarom je niks schuldig bent aan bol.com. Dit kan eenvoudig door het betalingsbewijs van je bestelling te overleggen. Als je dat bij de rechter kan doen, kun je het ook nu wel doen. Net zo gemakkelijk
Efin, its your choice
ach wel nee wat //een onzin /////er gebeurt gewoon niks het is al maanden bezig zeker 2maanden ben je gek ze gaan niet voor schut staan ik ben niet zon angst haas ben je gek /////ik ga er niks meer aan doen ze kunnen voormy part in de plomp vallen
ik ga niet reageren dat ik geen schuld heb ik heb geen schuld hun moeten bewyzen dat ik schuld heb en niet anders om laat ze maar komen die vervelend bolcom nooit meer zon vreselyk vervelend bedryf
Waarom staat dit eigelijk in de rubriek; dieren- overig
En dit is al de 4e keer dat dit gebeurd???
Lijkt me echt stug. Er klopt hier iets niet.
Lijkt me echt stug. Er klopt hier iets niet.
ja dit is mn 4de keer klopt zeker niet /als het jou stug lykt ken ikm er niks aan doen maar toch is het zo
ik heb gezecht hoe het is en daar laat ik het nu by/ik heb het gezecht hoe het is voor de rest /laat ik het zo als het is bolcom ligt achter me en heel ver ik ga niet meer reageren op reacties
trolgedrag..
yepFHV schreef:trolgedrag..
Ik heb een kindersautostoel besteld via Bol.com. Ik heb de cadeaubon gebruikt voor betalen. Maar het ging niet lukt. Ik heb klantenservice gebeld en volgens hun moet ik nog een keer bestellen. Ik heb nogmaals geprobeerd maar helaas de cadeaubon niet meer geldig. Ik kwijt mijn geld en tijd. Ik ben echt teleurgesteld over dit.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd op welke school TS heeft gezeten. Zulk Nederlands leer je volgens mij nergens. Als je op zo'n manier communiceert met bedrijven is het niet gek als dingen fout gaan.
-
- Contacteer:
* niet handig dit in een oud topic te doen.Lan-ano schreef:Ik heb een kindersautostoel besteld via Bol.com. Ik heb de cadeaubon gebruikt voor betalen. Maar het ging niet lukt. Ik heb klantenservice gebeld en volgens hun moet ik nog een keer bestellen. Ik heb nogmaals geprobeerd maar helaas de cadeaubon niet meer geldig. Ik kwijt mijn geld en tijd. Ik ben echt teleurgesteld over dit.
Beste is om via Facebook en Twitter contact met bol.com te zoeken - daar reageren ze nog wel.
Mail is zinloos - die lezen ze echt niet, behalve als het helemaal fout gaat en je (gefrustreerd) via facebook contact zoekt (doe dit openbaar - dan zien meerdere mensen het)