Via de website van deze winkel heb ik een pakketje besteld, dat waardeloos is bezorgd door GLS. Ik kreeg namelijk een niet thuis briefje met onvolledige en missende gegevens, waardoor navraag bij GLS niet mogelijk was.
Daarom belde ik met de winkelier, die er toch zorg voor moet dragen dat het netjes word bezorgd. Deze gaf echter aan dat ik het maar lekker zelf uit mocht zoeken, omdat dit in hun voorwaarden stond!? Er moest een hele lange juridische brief aan te pas komen voordat zij simpelweg op een linkje in hun systeem klikten om te achterhalen wat er mijn bestelling is gebeurd. Dus wees gewaarschuwd, als je niet juridisch onderlegd bent kan je wel fluiten naar je bestelling.
Maar ja, ik bestel/koop best vaak iets van behang of verf, hier dus nooit meer. Wie weet er wel een goede webshop hiervoor? Zelf had ik met ander behang een goede ervaring bij Alper.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte service door Verf en Behanghal Ter Aar
-
marjafriend
Re: Slechte service door Verf en Behanghal Ter Aar
Goedenmiddag,
ik weet een goede en betrouwbare en met een snelle levering webshop voor behang, neem daar es een kijkje.
Je krijgt ook plaksel gratis bij bepaalde artikelen en heel leuk! een behangset
.
mvg
Bertina
ik weet een goede en betrouwbare en met een snelle levering webshop voor behang, neem daar es een kijkje.
Je krijgt ook plaksel gratis bij bepaalde artikelen en heel leuk! een behangset
mvg
Bertina