LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] smartbuyglasses.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
nonas1
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 apr 2009 19:09

smartbuyglasses.nl

Ongelezen bericht door nonas1 »

Inmiddels alles naar tevredenheid afgehandeld
Laatst gewijzigd door nonas1 op 25 sep 2009 18:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Sorry, naam is in gebruik
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 mei 2009 14:23

Re: smartbuyglasses.nl

Ongelezen bericht door Sorry, naam is in gebruik »

Gezien de aangepaste reacties en het verbeteroffensief wat Smartbuyglasses aan het inzetten is kan ik zeggen dat alles naar behoren is/wordt opgelost.

groet,

GJ
Laatst gewijzigd door Sorry, naam is in gebruik op 16 nov 2009 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.

sigrid66
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 mei 2009 17:30

Re: smartbuyglasses.nl

Ongelezen bericht door sigrid66 »

Mijn probleem is uiteindelijk netjes afgehandeld en opgelost. Nu wil ik niet direct reclame maken maar ik kreeg wel de indruk dat ze de problemen ook niet echt prettig vonden en hun uiterste best deden om dit te gaan voorkomen.

Ik denk een typisch geval van een erg snel groeiend Inetbedrijf.. Komt wel goed.
Laatst gewijzigd door sigrid66 op 06 okt 2009 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Sorry, naam is in gebruik
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 mei 2009 14:23

Re: smartbuyglasses.nl

Ongelezen bericht door Sorry, naam is in gebruik »

Charge back actie was niet nodig en door nieuwe contactpersoon bij SBSG worden alle negatieve ervaringen naar behoren opgelost en voortvarend opgepakt.

Groet,

GJ
Laatst gewijzigd door Sorry, naam is in gebruik op 16 nov 2009 10:31, 2 keer totaal gewijzigd.

nonas1
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 apr 2009 19:09

Re: smartbuyglasses.nl

Ongelezen bericht door nonas1 »

Inmiddels alles naar volle tevredenheid opgelost.
Laatst gewijzigd door nonas1 op 25 sep 2009 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.

utreg06
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mei 2009 12:20

Re: smartbuyglasses.nl

Ongelezen bericht door utreg06 »

Hallo allemaal,

Ik heb ook een zonnebril bij ze besteld op 8 mei en tot heden niks ontvangen. al 2 mailtjes gestuurd maar geen reactie. Hebben jullie uit eindelijk wel jullie zonnebril gekregen?

Ik wacht nog tot volgende week woensdag en anders dien ik een claim in bij paypal kijken of ze dan wel reactie geven.

Laat even horen of dat jullie uiteindelijk jullie bril hebben gehad.

sigrid66
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 mei 2009 17:30

Re: smartbuyglasses.nl

Ongelezen bericht door sigrid66 »

probleem netjes opgelost
Laatst gewijzigd door sigrid66 op 06 okt 2009 23:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Merel15
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mei 2009 08:20

Re: smartbuyglasses.nl

Ongelezen bericht door Merel15 »

Beste iedereen,

Onlangs hebben wij vernomen dat er verschillende negatieve berichten over onze webwinkel op deze forum worden geschreven. Ik heb inmiddels de berichten gelezen en het ziet ernaar uit dat deze gevallen niet geschikt zijn opgelost.

Tot onze verbazing zijn de gevallen een vreemd voorkomen in ons bedrijf. Dit omdat de meeste klanten zeer tevreden zijn met onze diensten.
Wanneer wij te maken krijgen met een moeilijk geval proberen wij dit op een eerlijke en redelijke manier op te lossen.

De tevredenheid van de klant is iets wat wij als zeer ernstig nemen en als dusdanig. Om ervoor te zorgen dat wij onze klanten van zonnebrillen en brillen kunnen voorzien willen wij er ook voor zorgen dat onze klanten na een 12 maanden garantie ook nog tevreden zijn.

Wij vinden het heel vervelend en ik zou graag met een ieder graag in contact willen komen om dit probleem op te lossen.

Zouden jullie direct contact met mij willen opnemen zodat wij dit samen kunnen oplossen.

Ik hoor graag van jullie

Mvg.

Germaine

[email protected]

Moontje22
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jun 2009 15:21

Re: smartbuyglasses.nl

Ongelezen bericht door Moontje22 »

Moet zeggen dat ik door dit forum redelijk huiverig was want ik had een bril besteld en betaald met Credit Card.

Bril besteld op 28 mei en vandaag 8 juni keurig afgeleverd. Ik heb online contact gezocht met ze, dat kan via hun site is een soort MSN rechtstreeks contact met een medewerker van hun. En werd goed geholpen.

Hier dus geen negatieve ervaring alleen een besparing van 50 euro als ik de bril ergens anders had gekocht.

Sennson
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jun 2009 11:06

Re: smartbuyglasses.nl

Ongelezen bericht door Sennson »

Heb de oude tekst verwijderd.


Ben benaderd door Michiel van SBG. Deze heeft de taak gekregen om alle ontevreden klanten te benaderen en na te gaan wat de oorzaak was, en of alles nu inmiddels naar behoren afgehandeld was.

Persoonlijk was ik erg aangenaam verrast dat SBG een persoon aan heeft gesteld om hun bedrijfsnaam te zuiveren. En dit op een zeer correcte manier heeft gedaan. Er is gewoon door oud medewerkers e.e.a. niet goed afgehandeld en dit heeft alle commotie veroorzaakt, zo ook bij mij. Het was geen onwil, maar onmacht van het bedrijf SBG en naar achteraf bleek veroorzaakt door een niet goed functionerende medewerker.

Ze doen er alles aan om alle ontevreden klanten weer tevreden te krijgen. Dus mensen, SBG is geen frauduleus bedrijf. Helaas hebben ze te maken gekregen met veel onrust bij klanten, en fora's als deze werkte niet mee. Nu wil ik dit forum gebruiken om onafhankelijk te melden dat SBG een bedrijf is dat doet wat ze beloven. En zoals gezegd hebben wij niets te maken met problemen die zij intern ondervonden, maar helaas gaat in de wereld niet alles zoals we zouden willen. Zo ook bij hen. Maar wel hun verantwoordelijkheid hebben genomen en alles aan het recht breien zijn op een heel fatsoenlijke manier.

Heb je een mooi exemplaar gezien om te kopen? Dan kun je met een gerust hart de aanschaf plegen.
Laatst gewijzigd door Sennson op 02 nov 2009 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.

rusotini
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 jun 2009 15:49

Re: smartbuyglasses.nl

Ongelezen bericht door rusotini »

Inmiddels werkt er een nieuwe medewerker bij Smartbuyglasses die eea serieus oppakt en probeert de huidige en natuurlijk ook de toekomstige klachten af te handelen.
Ik heb inmiddels netjes mijn geld terug gehad van de bril welke ik had terug gestuurd naar Smartbuyglasses, en waar wat over geheen en weer gemaild is.
Nu heb ik wel het idee dat het geheel beter opgezet is en dat men weer in vertrouwen zonnebrillen kan bestellen bij Smartbuyglasses.
Laatst gewijzigd door rusotini op 29 sep 2009 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.

rusotini
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 jun 2009 15:49

Re: smartbuyglasses.nl

Ongelezen bericht door rusotini »

Inmiddels werkt er een nieuwe medewerker bij Smartbuyglasses die eea serieus oppakt en probeert de huidige en natuurlijk ook de toekomstige klachten af te handelen.
Ik heb inmiddels netjes mijn geld terug gehad van de bril welke ik had terug gestuurd naar Smartbuyglasses, en waar wat over geheen en weer gemaild is.
Nu heb ik wel het idee dat het geheel beter opgezet is en dat men weer in vertrouwen zonnebrillen kan bestellen bij Smartbuyglasses
Laatst gewijzigd door rusotini op 29 sep 2009 14:05, 1 keer totaal gewijzigd.

M2theC
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 mar 2007 15:54

Re: smartbuyglasses.nl

Ongelezen bericht door M2theC »

Probleem is inmiddels opgelost. Zie laatste bericht.
Laatst gewijzigd door M2theC op 04 okt 2009 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.

rusotini
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 jun 2009 15:49

Re: smartbuyglasses.nl

Ongelezen bericht door rusotini »

Inmiddels werkt er een nieuwe medewerker bij Smartbuyglasses die eea serieus oppakt en probeert de huidige en natuurlijk ook de toekomstige klachten af te handelen.
Ik heb inmiddels netjes mijn geld terug gehad van de bril welke ik had terug gestuurd naar Smartbuyglasses, en waar wat over geheen en weer gemaild is.
Nu heb ik wel het idee dat het geheel beter opgezet is en dat men weer in vertrouwen zonnebrillen kan bestellen bij Smartbuyglasses
Laatst gewijzigd door rusotini op 29 sep 2009 14:05, 1 keer totaal gewijzigd.

M2theC
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 mar 2007 15:54

Re: smartbuyglasses.nl

Ongelezen bericht door M2theC »

Probleem is inmiddels opgelost, zie laatste bericht.
Laatst gewijzigd door M2theC op 04 okt 2009 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.

rusotini
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 jun 2009 15:49

Re: smartbuyglasses.nl

Ongelezen bericht door rusotini »

Inmiddels werkt er een nieuwe medewerker bij Smartbuyglasses die eea serieus oppakt en probeert de huidige en natuurlijk ook de toekomstige klachten af te handelen.
Ik heb inmiddels netjes mijn geld terug gehad van de bril welke ik had terug gestuurd naar Smartbuyglasses, en waar wat over geheen en weer gemaild is.
Nu heb ik wel het idee dat het geheel beter opgezet is en dat men weer in vertrouwen zonnebrillen kan bestellen bij Smartbuyglasses
Laatst gewijzigd door rusotini op 29 sep 2009 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Sennson
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jun 2009 11:06

Re: smartbuyglasses.nl

Ongelezen bericht door Sennson »

tekst verwijderd, omdat SBG zeer zijn best doet om klachten van ontevreden klanten weer te herstellen, op een zeer correcte manier.
Laatst gewijzigd door Sennson op 02 nov 2009 17:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Sorry, naam is in gebruik
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 mei 2009 14:23

Re: smartbuyglasses.nl

Ongelezen bericht door Sorry, naam is in gebruik »

Excuses zijn aangeboden door SBSG en alles is/wordt naar behoren opgelost.

Groet,

GJ
Laatst gewijzigd door Sorry, naam is in gebruik op 16 nov 2009 10:33, 1 keer totaal gewijzigd.

ztreet
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jul 2009 16:35

Re: smartbuyglasses.nl

Ongelezen bericht door ztreet »

bericht gewist
Laatst gewijzigd door ztreet op 18 okt 2009 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: smartbuyglasses.nl

Ongelezen bericht door mar42 »

Volgens deze gegevens zitten ze in hongkong;
Adresgegevens
Bedrijfsnaam: Motion Global
Adres: 12F. So Hong Commercial Building 41-47 Jervois Street
Postcode: Sheung Wan
Plaatsnaam: Hong Kong
Website: www.smartbuyglasses.nl

En volgens hun eigen site zit het hoofdkantoor hier;

Hoofdkantoor

SmartBuyGlasses
Singel '40-'45 102A
5348 PR Oss

SmartBuyGlasses
Singel '40-'45 102A
5348 PR OssItalian Address
SmartBuyGlasses Optical
Unit 281
Via Boucheron, 16
10122 TORINO
ITALY
Fax: 39-011-051-1562


waar zitten ze nu eigenlijk :? :?

Gesloten