Hallo ik heb een vraag over in ticket doorverkoopsite.
Smiletickets.nl is deze site betrouwbaar en wat is hun lever tijd van de tickets?
Ik las in ieder geval dat ze de tickets 24 uur van te voren verstuuren maar dat is mij net iets te kort dag.
Ook staad deze site op de zwarte lijst maar dat snap ik niet helemaal.
Ik hoop dat iemand mij opheldering kan geven. Mvg erwin
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Smiletickets.nl betrouwbaar?
Re: Smiletickets.nl betrouwbaar?
Erwin212 schreef:Hallo ik heb een vraag over in ticket doorverkoopsite.
Smiletickets.nl is deze site betrouwbaar en wat is hun lever tijd van de tickets?
Ik las in ieder geval dat ze de tickets 24 uur van te voren verstuuren maar dat is mij net iets te kort dag.
Tsja, is een hond die tegen een lantaarnpaal plast een vandaal, of gewoon een hond? Ze doen iets wat wettelijk (nog) mag, maar waarover al zoveel negatief nieuws over is geweest, dat je er toch bewust van moet zijn dat je een serieus risico neemt als je met dit soort partijen in zee gaat. Sommige wederverkopers zijn wat betrouwbaarder als anderen, maar het blijft een schimmige business waar regelmatig bedrijfjes stoppen en weer beginnen onder een andere naam, en niet zelden vindt je in het spoor van zulke bedrijfjes een forse groep gedupeerde fans.
Hun levertijd tot 24h van te voren is wat meer van dit soort clubs hanteren als uiterste termijn, maar het zal van de beschikbaarheid van kaarten in hun "netwerk van leveranciers" afhangen wanneer ze je precies gaan leveren.
Ik zie niks beters of slechters dan bij de andere wederverkopers, dus enkel vooraf betalen via manieren die niet zomaar te storneren zijn, een "klantenservice" die enkel via een online formulier te benaderen is, en een reeks aan holle frasen en beloftes. Ook staan ze (al) vermeld op klacht.nl, en bestaan ze krap een jaartje. De andere website achter dat KvK nummer heeft al heel wat meer klachten op hun naam staan.
Ik zou mijn vingers er niet aan branden.
Nee, niet betrouwbaar. Niet bestellen.Erwin212 schreef:Hallo ik heb een vraag over in ticket doorverkoopsite.
Zwarte lijst betekent slecht en onbetrouwbaar.
Koop je tickets bij een officieel verkooppunt.
Ze staan op de zwarte lijst, en u wilt weten of ze betrouwbaar zijn? Het is weer bijna weekend hoor.
Als u van uw geld af wil, vooral daar bestellen. Bestellen wordt daar bestelen.