LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SPEEDTRONICS Leiden is FAILLIET

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
sjaantje109

SPEEDTRONICS Leiden is FAILLIET

Ongelezen bericht door sjaantje109 »

Let op, op de website is het niet duidelijk, maar Speedtronics Leiden is failliet. Ik heb hier begin januari nog wat besteld, moest gelijk betalen per ideal (stom natuurlijk), ze konden het niet snel genoeg leveren, en wisten niet wanneer het nu zou komen etc. etc. dus ik heb de bestelling uiteindelijk geannuleerd, maar nu krijg ik het geld niet meer terug want de boel is FAILLIET. Dit blijkt niet duidelijk uit de website dus let op.
Ik ben mijn centen kwijt, weer wat geleerd niet zomaar met een zaak in zee te gaan. Iedereen is gewaarschuwd.

JvGin

Re: SPEEDTRONICS Leiden is FAILLIET

Ongelezen bericht door JvGin »

Beste Sjaantje109,

Deze zaak is inderdaad failliet verklaard. Je hebt echter nog steeds een vordering op hen.
3 februari jl. is de B.V. failliet verklaard. mr. J.D. Hartgring is benoemd tot curator.
Het is dus wijs om je vordering op de lijst met voorlopig erkende concurrente vorderingen te laten zetten.

Wanner je hier vragen over hebt, of graag een voorbeeldbrief wilt hebben , laat het mij dan even weten.

Gr. JvGin

sjaantje109

Ongelezen bericht door sjaantje109 »

Hallo JvGin,

Ik heb al een mailtje van de curator gehad, en mijn gegevens aan hem/haar doorgemaild. Ik hoop dat ik er nog wat van hoor, maar ik heb er een hard hoofd in eerlijk gezegd.

JvGin

Beste Sjaantje,

Het is van belang dat je er actief in blijft.
Crediteuren die actief blijven en naar een verificatievergadering gaan kunnen soms net iets hoger komen dan mensen die passief het briefje met de slotuitdelingslijst ontvangen.

Gr. JvGin

Danielle71

Ongelezen bericht door Danielle71 »

heeft iemand een telefoon nummer of een email adres van de curator?

JvGin

Het e-mail adres van mr. J.D. Hartgring is hartgring"at"tklaw.nl
Een telefoonnummer staat ook op de website van het kantoor, maar ik adviseer je alles schriftelijk te doen, weet je zeker dat je alles hebt zodat je mogelijk iets kunt aantonen.

Gr. JvGin

Danielle71

Ongelezen bericht door Danielle71 »

bedankt!
Ik heb inmiddels al telefonisch contact gehad met de curator en ik krijg
een informatief pakket toegestuurd.
Ik heb 26-2-2004 een tv gekocht en er 5 jaar garantie beijgekocht,nu deed de tv gek en hij was 3 maart kapot gegaan(garantie paar dagen verlopen)Ik d8 ik ga speed bellen....geen gehoor,ik hoopte op eeb coulante regeling,ik erlangs gegaan staat er op de deur over drie weken gaan wij weer open,op hun site staat dat de winkel(en site)wegens verbouwing gesloten is.Toen gegoogeld en dus bij deze site terecht gekomen en hier stond dus failliet.
Nu curator gebeld en die zei iscchien even afwachten,want speed gaat een restart maken?En misschien kan ik dus nog wat regelen.Ik weet dat speed altijd een makkelijke zaak is die niet zo moeilijk zouden doen.
Maar ondertussen dan toch maar ff geen nieuwe tv kopen en dan maar even zonder tv(hoop dat de zaak snel weer open gaat)

Gesloten