| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Te mooi om waar te zijn?
-
Augustus
Te mooi om waar te zijn?
op de webstite www.bestelmaar.nl wordt een vodafone abonement met 300 belminuten aangeboden voor volgens de site +/-40 euro per jaar.
Je moet eerst een contract tekenen en dan krijg je na 45 dagen 356 euro retour op je bankrekening. Heeft iemand hier ervaring mee en wat zijn mijn rechten als ik het contract al getekend heb en het abonements geld moet betalen en de site gaat falliet voordat ik mijn geld retour heb? Ik hoop dat iemand mij hier meer over kan vertellen, alvast bedankt!
Je moet eerst een contract tekenen en dan krijg je na 45 dagen 356 euro retour op je bankrekening. Heeft iemand hier ervaring mee en wat zijn mijn rechten als ik het contract al getekend heb en het abonements geld moet betalen en de site gaat falliet voordat ik mijn geld retour heb? Ik hoop dat iemand mij hier meer over kan vertellen, alvast bedankt!
-
Punt
Re: Te mooi om waar te zijn?
bestelmaar is volgens mij wel betrouwbaar, heb er zelf ook wel eens een abo afgesloten. Ook via andere sites, gebruik deze methode sinds '98
-
Gast
O ja, als ze failliet gaan voordat ze je terugbetalen dan ben je gewoon je geld kwijt.
Maar zoals ik al zei, ze bestaan al een tijdje
Maar zoals ik al zei, ze bestaan al een tijdje
-
Mike543
Ik heb het geld echt terug ontvangen. € 178 binnen 6 weken.
-
bodejos
Hoe ongelofelijk het ook klinkt, het werkt als volgt: Jij krijgt van de firma de korting doorgespeeld die anders in de zakken van de detailhandel zouden verdwijnen. Het kan een tijdje duren, maar het klopt. Telfort deed dit ook toen ze pas op de Nederlandse markt opereerden.
Bij mijn weten moet je wel zelf over een (simlockvrij) mobieltje beschikken.
Bij mijn weten moet je wel zelf over een (simlockvrij) mobieltje beschikken.
beste mensen playstation van bestelmaar.nl 160 gb... is binnen 30 min kapot gegaan wel het kan gebeuren dat het kapot ging zei ik ..
wel ik belde meteen en omdat ik ruim binnen 72 uur zat. zou ik 100% gegarandeerd een nieuwe ontvangen....
na een maand kreeg ik mijn verzonden exemplaar terug met een mooie brief van wel 3 zinnen kort gezegt... we kunnen niets voor je doen stuurt u het zelf maar op naar playstation..........
ik boos en diep teleur gesteld terug belle. en wel ze wilden niets voor me doen... dus ik zei waarom belooft u eerst dan zo iets ja foutjeeeeeeeeeeeeeeeeeee. zei die..
bestelmaar.nl??? Nooit meeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
wel ik belde meteen en omdat ik ruim binnen 72 uur zat. zou ik 100% gegarandeerd een nieuwe ontvangen....
na een maand kreeg ik mijn verzonden exemplaar terug met een mooie brief van wel 3 zinnen kort gezegt... we kunnen niets voor je doen stuurt u het zelf maar op naar playstation..........
ik boos en diep teleur gesteld terug belle. en wel ze wilden niets voor me doen... dus ik zei waarom belooft u eerst dan zo iets ja foutjeeeeeeeeeeeeeeeeeee. zei die..
bestelmaar.nl??? Nooit meeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Toppie, een reactie op een topic van dik 4 jaar oud.....