LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telsell

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
[email protected]

Telsell

Ongelezen bericht door [email protected] »

Ik heb al meerdere pogingen gedaan om Telsell aan hun beloftes te houden. Ze reageren op helemaal niets! Ik voel me door Tellsell zwaar in de maling genomen. Op hun nieuwe site na de zogenaamde doorstart, kun je een contactformulier invullen, indien je vóór de doorstart, goederen wel hebt betaald maar niet ontvangen. Op 24 oktober heb ik, de op 21 oktober bestelde goederen ad. €. 168,80 middels creditcard voldaan. Deze goederen heb ik nooit ontvangen! Het contact formulier heb ik al meerdere malen ingevuld en verzonden. Helaas zonder succes. Heb per email al meerdere malen bij de klantenservice mijn klachten gedeponeerd. Hierop krijg ik geen enkel commentaar. Zelfs niet een berichtje dat de mail is ontvangen en mijn klacht in behandeling is genomen.
Derhalve trek ik de conclusie, dat hun service op de site "het invullen van het contactformulier, waarna je de goederen alsnog ontvangt”, slechts en alleen bedoeld is, om je te verleiden om weer bij hun bestellingen te plaatsten. Denken wellicht dat er in Nederland ezels wonen die zich twee keer aan dezelfde steen stoten. Telsell start met mijn geld en dat van velen andere gedupeerden fijn door en wij hebben het gelag kunnen betalen. Maar ik laat het het niet bij zitten! Ook al gaan de kosten wellicht voor de baat.

Jelle01

Re: Telsell

Ongelezen bericht door Jelle01 »

Volgens mij is Telsell failliet verklaard. Misschien moet je je verhaal op belazerdophetnet zetten of op internetoplichting.

roro25

Ongelezen bericht door roro25 »

HEt lijkt mij logisch dat de doorstart wordt begeleidt door een curator. De curator wordt altijd aangesteld door de rechtbank na failllissement. Kijk eens bij de KVK of op rechtspraak.nl in het faillissements of insolventieregister. Dan kan je precies zien wie de curator is.
JE kan dan je vordering idienen bij de curator. Ik ben alleen bang dat de termijn al wel verstreken is.
Maar nooit geschoten is altijd mis.

[email protected]

Natuurlijk hebben ze een curator, want ze zijn immers failliet. Maar daar hoor je ook niets van. Daarom hebben ze dat foefje uitgevonden om middels dat formulier hun ervan in kennis te stellen dat je de goederen wel betaald hebt maar niet ontvangen. Immers, wanneer je dit formulier invuld dan beloven ze je, dat je de goederen alsnog toegezonden krijgt. Dit formulier heb ik 3 keer ingevuld en verzonden. Helaas zonder resultaat. Ook op emails rechtstreeks naar hun klantenservice wordt niet gereageerd. Gisteren zag ik hun reclames weer op de TV van nota bene dezelfde goederen, die ik destijds betaald heb. Dus ze hebben ze wel op voorraad. Heb geprobeerd om het 0900 nummer te bellen. Kreeg direct een 'automatische'meneer aan de telefoon, die me vertelde, (in mijn tijd en geld, immers telefoneren kost geld), dat ze het ontzettend druk hadden, en mij niet perzoonlijk te woord konden staan. Mijn telefoonnummer werd automatisch genoteerd en hij beloofde me, dat ik zou worden teruggebeld. En jawel hoor ..... U raad het al ............. niet dus!.
Ik denk niet dat de curator van deze praktijken op de hoogte is.
Ga dat nu nog maar eens zwart op wit zetten.

icetea24

Ongelezen bericht door icetea24 »

tja ook ik heb een product betaald vorig jaar in nov 2007.
toen ging het bedrijf failliet, okay niet leuk maar okay. toen kreeg ik een mail dat ik alsnog het pruduct kon krijgen en dat was in maart 2008. Tja ik denk dat is goed dan want ik heb alles nu eenmaal betaald. In mei kreeg ik uiteindelijk het pakketje en wat blijkt of ik ff nog een keer verzendkosten moet betalen omdat het een nwe eigenaar is en die zeggen dat ik heb getekend om nogmaals die verzendkosten te betalen. Ik heb helemaal niet getekend daarvoor. Dus okay, ik krijg een betalingsherrinnering met adm kosten erbij wat meer geld is dan de verzendkosten. ikke bellen 0,35 pm. meisje aan de telefoon zegt: ja u heeft getekend. ik zeg: heb helemaal niet getekend, vorig jaar bij de vorige eigenaar heb ik getekend. Is ze het na gaan vragen en ze zegt: JA HET KLOPT WAT U ZEGT WIJ HEBBEN ZELF EEN HANDTEKENING GEZET...pardon zeg ik nog? ja dat is automatisch gegaan...nou ja ik kon mijn lach niet meer inhouden en zei: dan hebben jullie bij deze veel pech want ik ga het niet betalen en ik vertik het ook om het te betalen..dus als je kosten krijgt gewoon niet betalen want dat is diefstal van je portomonnee.

[email protected]

Ik heb al 4 keer een bevestigingsbericht ontvangen op het contactformulier hetwelk ik heb ingevuld. Maar steeds weer opnieuw de smoes dat ze de spulen niet op voorraad hebben. Krijg deze raar maar waar steeds weer aangeboden per email in hun advertenties. MAAR IK HEB NOG STEEDS NIETS ONTVANGEN

De curator heeft mij onderstaande brief gestuurd. DUS IK ROEP IEDEREEN OP OM DE KLACHT BIJ DE CURATOR TE DEPONEREN. CONTACTGEGEVENS STAAN IN ONDERSTAANDE BRIEF. JULLIE KUNNEN OOK MIJ PER EMAIL DE TOESTEMMING GEVEN DAT IK JULLIE NAAM EN OVERIGE GEGEVENS MAG DOORLEIDEN AAN DE CURATOR. MIJN EMAILADRES = [email protected]

BRIEF VAN CURATOR:

Geachte mevrouw Craenen,

In overleg met mijn kantoorgenoot mr. Brandsma beantwoord ik uw emailbericht van 29 april jl.

Curatoren vinden het vervelend om te horen dat er door de doorstartende partij niet, althans tot op heden niet, wordt gereageerd op de contactformulieren die u en uw medegedupeerden hebben ingestuurd.

Zoals u terecht opmerkt behoort het niet tot de taak van curatoren om de doorstartende partij hier op aan te spreken. Ook als curatoren het wel tot hun taak zouden rekenen, hebben ze juridisch gezien geen enkel middel om de overnemende partij te dwingen om te reageren.

Zoals gezegd vinden curatoren het vervelend dat mensen die reeds gedupeerd zijn, geen reactie krijgen op hun ingestuurde contactformulier. Curatoren zijn derhalve graag bereid om uw ongenoegen (en dat van anderen) door te leiden naar de overnemende partij. Aangezien deze werkzaamheden strikt genomen niet tot de afwikkeling van het faillissement behoren en curatoren bij de rechter-commisaris verantwoording moeten afleggen over de door hen uitgevoerde werkzaamheden en besteedde tijd, willen curatoren het doorgeleiden van gevoelens van ongenoegen graag zo efficient mogelijk aanpakken. Curatoren zouden het derhalve op prijs stellen wanneer u in staat bent om een overzicht (bijvoorbeeld in MS Excel) aan te leveren van namen en contactgegevens van mensen die nog geen reactie ontvangen hebben op hun contactformulier en die dat graag aan de doorstartende partij kenbaar gemaakt zouden zien.

Volledigheidshalve merk ik op dat curatoren alleen berichten door kunnen sturen van gedupeerden die uitdrukkelijk instemmen met het kenbaar maken van hun ongenoegen aan de doorstartende partij.

Met vriendelijke groet,
namens mrs. H.C. Brandsma en H.R. Quint, curatoren,

mr. R. Ketting

Nysingh advocaten-notarissen N.V.
Vestiging Zwolle

Postbus 600
8000 AP Zwolle

tel. +31 (0)38 42 59 240 (secr.)
fax. +31 (0)38 42 59 252

Gesloten