LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] terneuzendoetmee.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
tessanoa

terneuzendoetmee.nl

Ongelezen bericht door tessanoa »

waarschuwing:

Ik ben er al ingetuind maar hoop op deze manier meer gedupeerden te voorkomen.
Deze website verkocht oa schoenen/laarzen van hele mooie merken.
Laarzen gekocht maar niets ontvangen.
Hij blijkt een chinese site te zijn :-(
dus trap er niet in!
Laatst gewijzigd door Radar op 16 dec 2015 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link aangepast

GJvdZ

Re: terneuzendoetmee.nl

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Het feit dat het Chinees is doet niet ter zake. Ieder bedrijf dat zulke prijzen vraagt is verdacht.

tessanoa

@GjvdZ: Toch zijn er mensen , zoals ik ,die er vanuit gaan dat een site met naam: www.terneuzendoetmee.nl een Nederlandse site is en geen Chinees....

Regggy

Ongelezen bericht door Regggy »

Heb je gekeken naar de titel van de website?
Korting Meisjes, Mooi Design Sneakers, De Populaire Modellen En Nieuwe Jongens, Goedkoop Bestellen Enkelboots
Dit vond je wel te vertrouwen? De rest van de website zag er volgens jou ook wel jofel uit?

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Regggy schreef:Heb je gekeken naar de titel van de website?
Korting Meisjes, Mooi Design Sneakers, De Populaire Modellen En Nieuwe Jongens, Goedkoop Bestellen Enkelboots
Dit vond je wel te vertrouwen? De rest van de website zag er volgens jou ook wel jofel uit?
Jeminee, hoe durfde u daar nu te kopen. Een site van lik m'n vestje, prijzen die te mooi om waar te zijn, zijn ook te mooi. De site is ook (uiteraard) nergens bij aangesloten, maar goed, dat had u allemaal eigenlijk zelf eens beter moeten uitspitten. Zondegeld.

thecure

Ongelezen bericht door thecure »

eigen schuld idd.

ook leuk onderaan de site: huis ipv home :lol:

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Het eerste wat mij opviel op die site is "Van € 259,95 naar € 51,38" :shock:
Das dus of nep, of oplichting. Meer keuzes kunnen er niet zijn met dat soort "afprijzingen".

Gebrek aan thuiswinkel waarborg keurmerk is ook altijd wel een goede reden weg te blijven bij een webwinkel.
Verder voldoet die website niet aan de wettelijke eisen, geen contact info, geen kvk, geen algemene voorwaarden, etc.

En waarom heet de Home page "huis"? Dat heb ik nog nooit gezien. :lol:

Waarom zou je daar überhaupt willen kopen?

tenormin

Julie4444 schreef: Waarom zou je daar überhaupt willen kopen?
Omdat het zo lekker voordelig is ! M.a.w. ik wil helemaal geen schoenen of laarzen, ik wil mijn geld weggooien.

tessanoa

ja klopt allemaal! Eens met elk commentaar! Erg dom van mij dat ik niet even verder gekeken heb dan mijn neus lang is..
maar... het is gebeurd :oops: De site bestaat nog steeds dus wilde even iedereen waarschuwen.

thecure

Ongelezen bericht door thecure »

wel sportief dat u de hand in eigen boezem steekt. de meesten verwijderen de OP in dit soort topics.

schade is niet te hoog hoop ik.

tessanoa

thecure schreef:wel sportief dat u de hand in eigen boezem steekt. de meesten verwijderen de OP in dit soort topics.

Doe ik ook...net wat ik schreef: ik ben er ingetuind :!:

69 euro dus het valt mee

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

tessanoa schreef:@GjvdZ: Toch zijn er mensen , zoals ik ,die er vanuit gaan dat een site met naam: http://www.terneuzendoetmee.nl een Nederlandse site is en geen Chinees....
Maar als dit een Nederlandse site was geweest dan was het net zo verdacht geweest. Die merken, voor die prijzen. Dat moet nep of gestolen zijn. Dat kan domweg niet echt zijn. De merkhouders beschermen hun merken en gaan hun producten niet zomaar voor dat soort prijzen dumpen.

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

tessanoa schreef:
thecure schreef:wel sportief dat u de hand in eigen boezem steekt. de meesten verwijderen de OP in dit soort topics.

Doe ik ook...net wat ik schreef: ik ben er ingetuind :!:

69 euro dus het valt mee
Zie het als leergeld. Beter in de vertrouwde stenen winkel een fatsoenlijk merk kopen of goed onderzoek doen voor je online koopt.

Wel erg sportief van je dat je zo goed reageert op de punten, top! :mrgreen:

tenormin

Julie4444 schreef: Wel erg sportief van je dat je zo goed reageert op de punten, top! :mrgreen:
Ben ik met je eens: de meeste vraagstellers/sters houden het voor gezien (en dan gaan de forumleden lekker door); nu geen reden meer voor: TS heeft zich een waardig verliezer getoond. Chapeau!

Gesloten