LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Terugbetaling bij retourzending Zalando?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
MartijnvL

Terugbetaling bij retourzending Zalando?

Ongelezen bericht door MartijnvL »

Pas heb ik hardloopschoenen en sportsokken besteld bij zalando. Op het totale bedrag heb ik een kortingscode van €20,- ingewisseld. Nu blijken helaas de hardloopschoenen te klein te zijn en wil ik ze een maat groter bestellen. Maar ik weet niet precies hoeveel geld ik terugkrijg als ik de hardloopschoenen retourneer i.v.m. de korting.

Mijn bestelling zag er als volgt uit:
Hardloopschoenen €69,95
Sportsokken €13,95

Totaal €83,90
Korting - €20,00

Betaald bedrag €63,90

Nu vraag ik mij af of ik dan €63,90 terugkrijg, €69,95 of juist minder? Weet iemand hier meer over?

dhc

Re: Terugbetaling bij retourzending Zalando?

Ongelezen bericht door dhc »

Vraag het de klantensevice zou ik zeggen..zelf denk ik dat je een tegoed krijgt van 20 euro om de korting te compenseren. Anders wissel je een bon in voor cash en dat gaat 'm niet worden.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

MartijnvL schreef: Nu vraag ik mij af of ik dan €63,90 terugkrijg, €69,95 of juist minder? Weet iemand hier meer over?
Voor een bestelling waar u zelf 63,90 voor heeft betaald zult u nooit 69,95 euro terug krijgen. Stuurt u de sokken ook terug?

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Heb je geen verzendkosten betaald?

MartijnvL

Ongelezen bericht door MartijnvL »

Nee, ik stuur alleen de hardloopschoenen terug.
Er zaten ook geen verzendkosten bij. Verzenden en retourneren is gratis.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Als je de korting terugkrijgt in harde euro's geeft Zalando dus gratis geld weg. Klinkt niet logisch.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Van de bestelling van 63,90 stuurt u een artikel van 13,95 niet terug, dus ik zou denken dat u 63,90 - 13,95 = 49,95 terug krijgt, eventueel met de mogelijkheid de korting opnieuw te gebruiken.

Gesloten