LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ticketloket levert niet wat ik besteld heb

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
steven55
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 okt 2012 21:26

ticketloket levert niet wat ik besteld heb

Ongelezen bericht door steven55 »

Enige tijd geleden heb ik bij ticketloket.com 2 kaarten gekocht voor het concert van radiohead voor zondag a.s. Nu krijg ik een mail dat de kaarten niet geleverd kunnen worden en dat ik het geld teruggestort krijg. Mijn vraag is:
1.) mag ik gewoon vertrouwen dat ik schadeloos wordt gesteld
2.) wat kan ik nog verder van stappen ondernemen

klaas1978
Berichten: 355
Lid geworden op: 17 dec 2008 22:36

Re: ticketloket levert niet wat ik besteld heb

Ongelezen bericht door klaas1978 »

steven55 schreef:2.) wat kan ik nog verder van stappen ondernemen
De volgende keer alleen bestellen bij het officiële verkooppunt en niet bij de diverse ticketcowboys.

Je betaalt teveel, je moet maar afwachten wat je krijgt en je houdt een systeem in stand waarin mensen op een oneerlijke manier rijk proberen te worden.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: ticketloket levert niet wat ik besteld heb

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

1) Nee
2) Niets

Je had de kaarten hier moeten bestellen:

http://www.ticketmaster.nl/event/radioh ... kets/95067

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: ticketloket levert niet wat ik besteld heb

Ongelezen bericht door dhc »

Zullen we eerst maar even afwachten of het geld wordt teruggestort?
De toko neemt zelf contact op en zegt toe dit te doen, waarom meteen die twijfel en achterdocht?

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: ticketloket levert niet wat ik besteld heb

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

dhc schreef:Zullen we eerst maar even afwachten of het geld wordt teruggestort?
De toko neemt zelf contact op en zegt toe dit te doen, waarom meteen die twijfel en achterdocht?
Wah? :P

https://www.google.com/search?q=ticketl ... lr=lang_nl

De naam "Tickethufter" zou beter zijn. Maar goed, mensen willen nu eenmaal graag belazerd worden. En de Consumentenautoriteit laat ook deze ticketboer lekker zijn gang gaan.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: ticketloket levert niet wat ik besteld heb

Ongelezen bericht door dhc »

Je kunt het ook omdraaien:

TS weet niet dat die toko kennelijk niet te vertrouwen is maar weet wel pijlsnel de weg naar deze site incl. de opmerking over 'stappen ondernemen'...

mosterd maaltijd vette pech boeiuh

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: ticketloket levert niet wat ik besteld heb

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Vind her rot voor je,maar tegenwoordig wordt je overal gewaarschuwd,koop bij originele verkoop punten..
Dwz,kijk waar concert is en die site geeft ook gelijk kaart verkoop aan!

Deze handel betaal je soms dubbele als het daarbij blijft en ik sta versteld als je snel je geld terug krijgt...als je het al krijgt..

Kortom toch beetje eigen schuld,maar leer je van

M. Sitskoorn
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 okt 2012 16:43

Re: ticketloket levert niet wat ik besteld heb

Ongelezen bericht door M. Sitskoorn »

Beste mensen,

Ook in ben mij vandaag wezenloos geschrokken door een email van Ticketloket waarin simpelweg wordt bericht dat de door mij reeds vorig jaar (!) bestelde kaarten niet geleverd kunnen worden. Ik ben nu ook heel bang dat het betaalde bedrag van € 172,00 niet terug gestort gaat worden. Wat je ook probeert via internet, elk spoor loopt dood. Heel heel heel boos en gefrustreerd word je hiervan.
En hoe kan je tegenwoordig in alle vertrouwen een kaartje voor een concert kopen; ik heb deze kaartjes via de officiële site van Symphonica in Rosso besteld en ik ben nu, samen met de kosten voor een hotelovernachting, in totaal € 250,00 armer.
Hopelijk blijft andere mensen dit door deze reactie bespaard.
LIEVE MENSEN, KOOP NOOIT EEN KAARTJE VIA TICKETLOKET !!!!

Brainless
Berichten: 938
Lid geworden op: 23 sep 2011 18:58

Re: ticketloket levert niet wat ik besteld heb

Ongelezen bericht door Brainless »

M. Sitskoorn schreef:Beste mensen,

Ook in ben mij vandaag wezenloos geschrokken door een email van Ticketloket waarin simpelweg wordt bericht dat de door mij reeds vorig jaar (!) bestelde kaarten niet geleverd kunnen worden. Ik ben nu ook heel bang dat het betaalde bedrag van € 172,00 niet terug gestort gaat worden. Wat je ook probeert via internet, elk spoor loopt dood. Heel heel heel boos en gefrustreerd word je hiervan.
En hoe kan je tegenwoordig in alle vertrouwen een kaartje voor een concert kopen; ik heb deze kaartjes via de officiële site van Symphonica in Rosso besteld en ik ben nu, samen met de kosten voor een hotelovernachting, in totaal € 250,00 armer.
Hopelijk blijft andere mensen dit door deze reactie bespaard.
LIEVE MENSEN, KOOP NOOIT EEN KAARTJE VIA TICKETLOKET !!!!
Als je kaarten via de officiële site hebt besteld, dan wordt je automatisch doorgestuurd naar de goede: ticketmaster.nl en niet naar ticketloket.nl.

leovanderputten
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 nov 2012 21:32

Re: ticketloket levert niet wat ik besteld heb

Ongelezen bericht door leovanderputten »

Ik ben, sukkel die ik ben, er ook ingestonken voor ruim € 250! Aangifte van fraude gedaan, advocaat sommatie laten sturen, gemaild....niets helpt. Kreeg ik gisteren een brief van ze dat ze eerst het geld moeten terughalen bij de organisator en dat dit nog een maand of 6 gaat duren...Even gebeld met Mojo Concerts (organisator van Doe Maar concert), die bevestigden dat ze nooit bestellingen laat staan geld van Ticketloket.com hebben ontvangen. Het bedrijf zit zogenaamd in het buitenland. Justitie doet er kennelijk niets aan.

WIE GAAT ER MEE OM HET GELD DAAR TE GAAN OPHALEN BINNENKORT?

mail maar aan [email protected]

:evil:

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: ticketloket levert niet wat ik besteld heb

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Het lijkt er op dat je daarvoor naar Engeland moet. Maar correct me if I'm wrong.

http://www.facebook.com/Fraudeloket/pos ... 8231069224

http://www.google.com/search?q=Zahari+L ... 80&bih=876

Cora1959
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 nov 2012 07:20

Re: ticketloket levert niet wat ik besteld heb

Ongelezen bericht door Cora1959 »

Beste mensen,

Omdat mijn broer die een grote fan is van Andre Rieu wilde ik hem verrassen met 2 tickets omdat hij ons geholpen had met verhuizen en het opknappen hiervan. Dus achter de computer en bij ticketloket 2 tickets besteld totale prijs ruim € 300,--. Ik ben nu ook heel bang dat het betaalde bedrag niet terug gestort gaat worden. Wat je ook probeert via internet, elk spoor loopt dood. Boos en gefrustreerd word je hiervan. Het kost tenslotte een hoop geld en als je er niets voor terug krijg is dit knap waardeloos en ook nog dat je de mensen voor wie het bestemd is moet teleurstellen dat het niet doorgaat. Een ding heb ik er wel van geleerd KOOP NOOIT EEN KAARTJE VIA TICKETLOKET !!!! Dan blijft een teleurstelling bij een hoop mensen bespaard en het scheelt jouw een hoop geld.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: ticketloket levert niet wat ik besteld heb

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Misschien moet je voortaan via officiele site boeken,hier is al zovaak voor gewaarschuwd,kijk eens hoeveel topics er hier over zijn..

Gewoon website gaan waar hij optreed of van artiest en dan offciele verkoop!!

Je kan fluiten naar je geld,helaas

oskam01
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mar 2013 09:08

Re: ticketloket levert niet wat ik besteld heb

Ongelezen bericht door oskam01 »

Hallo,
Wij hebben januari 2012, heel stom, tickets besteld bij ticketloket.
Kaartjes voor andre rieu van 240 euro.
2 weken voor het concert in juni krgen we te horen, dat deze niet televeren zijn en we wilden geld terug.
Na 30 dagen wachten kregen we te horen, dat we nog eens een half jaar moesten wachten en nu 17-3-2013 krgen we te horen dat we weer tot 17-9-2013 moeten wachten!
Belachelijk zeg, dat dit zomaar kan.
Gegevens van mijn bestelling:
BETALINGSKENM. 1972600UU32126
0050000920912508 27-01-12 13:43
1972600 32126*2306201201
Ticketloket.com


Gesloten