LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tono ondergoed!
-
Re: Tono ondergoed!
ik zou graag mijn abonnement stoppen van TONO ondergoed,maar weet niet hoe.
kan iemand helpen???
kan iemand helpen???
Hoi allemaal, ik ben sinds vandaag member van radar en ik lees dat er veel problematiek is omtrent de producten van TONO, ik zelf ken deze problematiek persoonlijk niet en heb alleen maar positieve ervaringen met het moeder bedrijf PROVEA.
Ik ben sinds 2003 klant bij Tono en ben toen uitgeschreven in 2008 dat ging allemaal probleemloos, de kwaliteit is werkelijk summum ik doe met een boxer zeker een jaar en ga ervan uit dat ik deze 100x draag dat betekent 0.09ct per dag.Ik ben in 2012 weer lid geworden tot vandaag ook dat opzeggen ging heel makkelijk even bellen en mijn account is opgeheven.
Zo heb ik nu weer een flinke stapel boxers die er mooi uit zien, kwalitatief hoogwaardig zijn en lekker zitten.
PROVEA GA ZO DOOR!
gr chris-i, en nee ik heb geen aandelen in dit bedrijf
Ik ben sinds 2003 klant bij Tono en ben toen uitgeschreven in 2008 dat ging allemaal probleemloos, de kwaliteit is werkelijk summum ik doe met een boxer zeker een jaar en ga ervan uit dat ik deze 100x draag dat betekent 0.09ct per dag.Ik ben in 2012 weer lid geworden tot vandaag ook dat opzeggen ging heel makkelijk even bellen en mijn account is opgeheven.
Zo heb ik nu weer een flinke stapel boxers die er mooi uit zien, kwalitatief hoogwaardig zijn en lekker zitten.
PROVEA GA ZO DOOR!
-
- Contacteer:
Chris,chris-i schreef:Hoi allemaal, ik ben sinds vandaag member van radar en ik lees dat er veel problematiek is omtrent de producten van TONO, ik zelf ken deze problematiek persoonlijk niet en heb alleen maar positieve ervaringen met het moeder bedrijf PROVEA.
PROVEA GA ZO DOOR!
dus, omdat het bij jou goed gaat, zijn alle probleemmeldingen niet waar?
Want, jouw lofzang op dit bedrijf wekt wel deze indruk - misschien, als je weer zo`n succesvol telefoontje met ze hebt, moet je ze eens vragen waar om het bij jou goed gaat, en bij zovele anderen niet.
Ik denk aan spookbestellingen, dreigbrieven, aanmaningen e.d.
Enneh - je zou ook nog een medewerker kunnen zijn die voor de baas even reclame maakt - hoeft niet alleen met aandelen van doen te hebben
Allemaal heel belangrijk natuurlijk maar doet niets af aan het feit dat velen daar toch echt anders over denken en niet alleen op dit forum. 1 zwaluw maakt nog geen zomerchris-i schreef:Hoi allemaal, ik ben sinds vandaag member van radar en ik lees dat er veel problematiek is omtrent de producten van TONO, ik zelf ken deze problematiek persoonlijk niet en heb alleen maar positieve ervaringen met het moeder bedrijf PROVEA.
https://www.google.nl/search?q=tono+ond ... =firefox-a
http://www.klacht.nl/provea/
Vorige week ook een brief gehad van Tono dat mijn pakketje onderweg was???
Vandaag sokken en onderbroeken gekregen die ik nooit besteld heb!
Ik heb met de klantenservice gebeld ( 7 min in de wacht) en uitgelegd dat ik niks besteld heb en ook niks wil hebben .
Volgens hen was er telefonisch contact geweest ( op een voor mij geheel onbekend nr) en hadden wij telefonisch akkoord gegeven om een proefpakket toe te sturen.
Ik heb vervolgens uitgelegd dat dat helemaal niet mag zomaar een nr bellen en spullen opsturen, je weet niet wie je aan de andere kant van de lijn hebt iedereen kan ja zeggen , mobiele nr wisselen soms met de maand!!
Van de klantenservice mocht ik het pakketje terugsturen, ezegd dat ik dat niet van plan ben, ze komen het maar halen!!
Ik heb met de klantenservice gebeld ( 7 min in de wacht) en uitgelegd dat ik niks besteld heb en ook niks wil hebben .
Volgens hen was er telefonisch contact geweest ( op een voor mij geheel onbekend nr) en hadden wij telefonisch akkoord gegeven om een proefpakket toe te sturen.
Ik heb vervolgens uitgelegd dat dat helemaal niet mag zomaar een nr bellen en spullen opsturen, je weet niet wie je aan de andere kant van de lijn hebt iedereen kan ja zeggen , mobiele nr wisselen soms met de maand!!
Van de klantenservice mocht ik het pakketje terugsturen, ezegd dat ik dat niet van plan ben, ze komen het maar halen!!
-
- Contacteer:
Dan kan je ze eventueel ook nog vragen om het volledige gesprek aan jou te sturen (als ze zo zeker van zichzelf zijn, moet dat geen punt zijn, toch?) zodat je mogelijk de beller kan herkennen.sonfie schreef:Vorige week ook een brief gehad van Tono dat mijn pakketje onderweg was???
Het is inderdaad erg gemakkelijk om dat te stellen - u heeft gebeld dus er is een contract.
Voor u - en anderen - deze mogelijk nuttige links:
http://www.consuwijzer.nl/telecom-post/ ... eluisteren
http://www.cs-advocaten.eu/nieuws/Dit_g ... opgenomen/
http://blog.iusmentis.com/2008/03/10/ov ... -voicelog/
18 mei 2013 ontving ik van Tono Socks 2 identieke brieven met alleen een afwijkende code onder aan de brief, waarin zij verwezen naar een telefoongesprek waarin ik een bestelling zou hebben gedaan voor het pakket gratis sokken. Niet dus. Het gesprek had volgens hen plaatsgevonden op een datum dat ik op vakantie was. Vanochtend heb ik gebeld met de helpdesk van Provea 0297 287018. Met mijn mobiele telefoon heb ik het complete gesprek opgenomen, dit heb ik de aardige mevrouw die ik aan de lijn kreeg duidelijk gezegd bij mijn inleiding, en aan het einde van het gesprek nogmaals. Verder heb ik haar verzocht om per omgaande mijn zogenaamde "bestellingen" uit het bestand te halen. Volgens mevrouw was ik ruimschoots op tijd met het doorgeven van de afmelding, zoals ook in de brief stond had ik daarvoor de tijd tot 28 mei 2013.
Nu maar hopen dat dit het enige contact is dat ik hoef te hebben met Provea. Mevrouw is er van op de hoogte dat ik de opname naar Tros Radar stuur, als ik ook nog maar iets van deze firma toegestuurd krijg, brief of pakket! Ondertussen bewaar ik de telefoonopname op 3 verschillende computers. Je weet maar nooit.
Ik vraag me toch af hoe de firma aan naam/adresmateriaal komt, dit moet toch ergens "gekocht" worden door hen...
Nu maar hopen dat dit het enige contact is dat ik hoef te hebben met Provea. Mevrouw is er van op de hoogte dat ik de opname naar Tros Radar stuur, als ik ook nog maar iets van deze firma toegestuurd krijg, brief of pakket! Ondertussen bewaar ik de telefoonopname op 3 verschillende computers. Je weet maar nooit.
Ik vraag me toch af hoe de firma aan naam/adresmateriaal komt, dit moet toch ergens "gekocht" worden door hen...
-
Hallo ik kreeg onder dat ik me bewust van een bestelling ,een pakje van Tono Classic ,en een acceptgiro van2,90,wat moet ik doen ?ik heb geprobeerd om te bellen maar krijg te horen dat ze gesloten zijn en ik heb wel via een mail een opzegging gedaan ,kreeg een mail terug dat ze het zouden doorgeven .Moet ik het pakje terug sturen?dat lijkt mij het beste daar ik nooit geen bestelling heb geplaatst
Retour afzender. Hoe simpel is dat?annemie 17 schreef:Hallo ik kreeg onder dat ik me bewust van een bestelling ,een pakje van Tono Classic ,en een acceptgiro van2,90,wat moet ik doen ?ik heb geprobeerd om te bellen maar krijg te horen dat ze gesloten zijn en ik heb wel via een mail een opzegging gedaan ,kreeg een mail terug dat ze het zouden doorgeven .Moet ik het pakje terug sturen?dat lijkt mij het beste daar ik nooit geen bestelling heb geplaatst
Overigens is nooit geen hetzelfde als altijd. Het is maar dat je het weet.