LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uitschrijven klantnummer wehkamp

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Stritch

Uitschrijven klantnummer wehkamp

Ongelezen bericht door Stritch »

Beste mensen,
Ik heb heel de site van Wehkamp.nl en heel internet minutieus uitgeplozen(google mijn grote vriend )om uit te vinden welke stappen ik moet ondernemen om definitief als klant te worden uitgeschreven? Dus uit het Wehkamp bestand zodat ik bijna geen post van hun meer ontvang ook (elke week wel wat)om bang van te worden. Email reclame van wehkamp uitschrijven was peace of cake.
Nu nog definitief klantnummer eruit.
Ik heb daar een klantnummer ............ saldo 0,0 dus er staat niets in de weg om het klantnummer te gaan opheffen maar hoe?

Ps ik heb geen zin om tegen hoge kosten de klantenservice te bellen en van het kastje naar de muur te worden gestuurd.
Ik heb al eens gebeld niemand gaf helderheid.

Kom ik überhaupt nog van dat klantnummer af?

Wie geeft mij een duwtje in de rug. :?:

lostlovey

Re: Uitschrijven klantnummer wehkamp

Ongelezen bericht door lostlovey »

Op de site is de info inderdaad niet direct te vinden. Als je de virtuele Sanne de vraag stelt hoe je account is op te heffen, vertelt ze dat je klantnummer in principe blijft bestaan. Wil je uit het bestand worden verwijderd, moet je even een mailtje sturen aan [email protected].

Voor de ongewenste post van wehkamp heb ik indertijd via de site een vraag/klacht ingevoerd en dat was toen vrij snel geregeld, kreeg geen catalogus meer, ging ook via [email protected].

Stritch

Het zou belachelijk zijn dat je idd niet je bestaande klantnummer kan opzeggen,ik bedoel bsn begrijp ik maar klantnummer wehkamp.

Ik ga aan de slag,met de verschafte info :wink: En houd radar op den hoogte van de ontwikkelingen :mrgreen:

Webcarewehkamp.nl

Ongelezen bericht door Webcarewehkamp.nl »

Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens ( klantnummer of naam en adresgegevens ) naar mij te mailen: [email protected]

Stritch

Beste Frits bedankt voor je aanbod,ik heb inmiddels gewoon de klantenservice aangeschreven en bevestigd gekregen dat ze de boel opheffen.
Ik moet dus wachten met name op de ontwikkelingen in de brievenbus.

Het kan zijn dat ik post ontvang van Wehkamp, maar zodra ik zie dat er wederom gebruik wordt gemaakt van het (oude)klantnummer gaat ik dat melden hier op het Radar forum.

Ik ben zeer benieuwd of Wehkamp zijn beloftes waar gaat maken.

coinoperator

Ongelezen bericht door coinoperator »

Er is nog een prima andere mogelijkheid in dit soort gevallen van ongewenste post, dure klantenservicenummers enz.

Neem een enorme doos met huisvuil.
Plak de ongewenste post er bovenop.
Zet er met grote letters RETOUR AFZENDER bij.

werkt prima
vooral bij van die onfrisse bedrijven zoals wehkampf.

Gesloten