Nog een gedupeerde via Vakantieveilingen.nl ? Ja: dat wel, alleen schiet ik er gelukkig niet zo veel bij in. Alleen de zure smaak ligt verder:
Ik heb via Vakantieveilingen een veiling gewonnen: Fakkeltocht met Husky's in Zeeland. Praat ik over half november. Bon zou geldig zijn voor boekingen gemaakt voor half februari. Prima leuk ! Betaald (52 euro inclusief de 5 euro provisie voor Vakantieveilingen.
Op 3 december gaat de aanbieder, Experience Gifts uit Huizen, failliet. In eerste instantie weet ik dat niet, maar op 12 januari heb ik daar kennis van genomen. Daarmee was het logisch dat mijn aanvraag onbeantwoord was gebleven.
Nu zit dit risico er wellicht in en dat is dan even jammer. Wat ik echt vervelender vind, is dat ik op 12 januari dezelfde aanbieding nog steeds op Vakantieveilingen zie. Ik stuur een mail naar hen: geen reactie. En vervolgens staat dezelfde aanbieding er tot aan de dag van vandaag (20 januari) nog steeds op. Dat betekent dus dat er nog steeds mensen bieden, nog steeds betalen en het geld daarmee in een lege put gooien, zonder dat ze daar iets voor krijgen. Wanneer Vakantieveilingen daarop gewezen wordt, dan moeten ze deze veiling toch bekijken en indien de aangeboden informatie juist is: de veiling verwijderen ?
Ook staat er de naam van een notaris bij: wat zegt dit dan als er niets getoetst wordt ?
Voor toekomstige bieders : niet doen ! Het geld is weg en je krijgt er niets voor.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vakantieveilingen.nl biedt aan van failliet bedrijf
-
Re: Vakantieveilingen.nl biedt aan van failliet bedrijf
Ik heb ook een keer een veiling gewonnen bij vakantie veilingen voor een sauna arrangement bij fonteyn thermen in Bergen op Zoom. Deze bleek ook failliet te zijn. Ik werd netjes door vakantieveilingen ingelicht. Zij hebben de veiling geannuleerd en ik heb gewoon mijn geld terug gekregen.
Deze veiling is nog steeds actief.
Ik heb eens 2 workshops salsa gekocht en deze waren niet te reserveren. De dansschool reageerde nooit.
Ik heb toen contact opgenomen met vakantieveilingen en keurig mijn geld terug gekregen.
Ik heb eens 2 workshops salsa gekocht en deze waren niet te reserveren. De dansschool reageerde nooit.
Ik heb toen contact opgenomen met vakantieveilingen en keurig mijn geld terug gekregen.
Ik ontving gisteren een e-mail van vakantieveilingen dat een geboekt weekendje Berlijn eind april 2014 is gecancelled omdat het hotel hun deuren zouden hebben moeten sluiten. Op de site van het hotel staat dat de deuren weer geopend zijn. Helaas hebben wij nu al wel een dure treinreis geboekt en vrijaf genomen van ons werk. En het enige wat vakantieveilingen zegt is excuses voor het ongemak!