Een pakketje besteld bij Futurum.nl, bezorging door Postnl 3 maal uitgesteld en te volgen via track and tracé.
Pakketje zou eindelijk vandaag tussen 13.30 en 15.30 bezorgt worden, echter na raadpleging van het track and tracé bleek het pakketje al te 10.48 op huisadres bezorgt te zijn. Nu zijn wij de gehele dag thuis geweest en geen bezorg dienst van PostNL gezien. Tevens is er, volgens de track and tracé site van Postnl, een digitale handtekening gezet, echter wij kunnen weinig van deze handtekening maken.
Navraag bij de buren gedaan, echter niets bezorgd. Na het bellen van de klachtenlijn van PostNl, konden ze weinig voor mij betekenen, het pakketje is afgeleverd en er is getekend, alleen niet door ons!!!
Ik moest contact opnemen met de aanbieder, in dit geval Futurum.nl. Deze zouden weer contact opnemen met Postnl.
Weet iemand wat nu de gang van zaken is is zo'n situatie. Ik neem aan, gezien het aantal verkopen online, en de groei van koeriersdiensten, dat dit niet de eerste keer is dat dit voorkomt. Wordt de chauffeur hier nog op aangesproken of komen ze hier mee weg? Is het raadzaam om aangifte bij de politie te doen of er meteen een bedrijfsadvocaat op te zetten. Bij welk bedrijf ligt nu de verantwoordelijkheid, de aanbieder of de bezorger??
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] valse digitale handtekening
Re: valse digitale handtekening
We kregen net een email van futurum.nl met de vraag wat nu de bedoeling was van de retour zending??????
Dus even gebeld, en blijkt dat het pakket retour was gezonden (na 3 maal aaanbieden), echter wij waren alle tijden en dagen gewoon thuis.
Pakket wordt nu dus wederom aangeboden bij Postnl.
Moderator: dit draadje kan gesloten worden
Dus even gebeld, en blijkt dat het pakket retour was gezonden (na 3 maal aaanbieden), echter wij waren alle tijden en dagen gewoon thuis.
Pakket wordt nu dus wederom aangeboden bij Postnl.
Moderator: dit draadje kan gesloten worden
Re: valse digitale handtekening
He Mapanima,
Wij maken al ruim een jaar gebruik van een pakketbrievenbus aan ons huis. Dat is heel makkelijk: de bezorger stopt daar het pakketje in en sluit de box dan af. Als we 's avonds thuis komen halen we het pakje, of soms zelfs wel twee of zo, er gewoon uit. Onze buren zijn er ook erg blij mee, scheelt ze veel pakjes voor ons in ontvangst nemen. We hebben het de bezorger van PostNL één keer uitgelegd en die gooit er nu zelfs ook de pakjes in waarvoor getekend moet worden
Wij hebben de box gezocht via Google, als je dan zoekt op pakketbrievenbus of pakketbox of zo dan vind je er al een heleboel.
Succes!
Wij maken al ruim een jaar gebruik van een pakketbrievenbus aan ons huis. Dat is heel makkelijk: de bezorger stopt daar het pakketje in en sluit de box dan af. Als we 's avonds thuis komen halen we het pakje, of soms zelfs wel twee of zo, er gewoon uit. Onze buren zijn er ook erg blij mee, scheelt ze veel pakjes voor ons in ontvangst nemen. We hebben het de bezorger van PostNL één keer uitgelegd en die gooit er nu zelfs ook de pakjes in waarvoor getekend moet worden
Wij hebben de box gezocht via Google, als je dan zoekt op pakketbrievenbus of pakketbox of zo dan vind je er al een heleboel.
Succes!