LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Van Driel Company/Bodycontour.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Tiek

Van Driel Company/Bodycontour.nl

Ongelezen bericht door Tiek »

Ik heb in januari een bloedddrukmeter via deze webwinkel besteld. Nooit geleverd gekregen, wel betaald. Van Driel reageert niet op e-mails of aangetekende brieven. Ik ga nu aangifte doen van oplichting. Ik heb de indruk dat er nog veel meer slachtoffers zijn van dit bedrijf: iemand nog tips?

H. G. Flinterman

foeksia

Re: Van Driel Company/Bodycontour.nl

Ongelezen bericht door foeksia »

Ik heb in juli een slankbroek besteld bij Van Driel Company.
De broek werd netjes geleverd alleen in de verkeerde maat (XXL in plaats van Small)
Ik heb de zendig geretourneerd en een mai terug gekregen dat ik óf de juiste maat toegestuurd zou krijgen óf mijn geld terug.
Halaas is het vanaf die tijd stil geworden.
Ik heb regelmatig gemaild, maar ik krijg geen antwoord meer.

Tiek

Ongelezen bericht door Tiek »

Ik ben erg geholpen door tips op www.internetoplichting.nl. Meld je probleem officieel bij Van Driel, dreig met aangifte van oplichting als ze niet reageren.
Ik heb uiteindelijk een andere bloeddrukmeter en een deel van het geld teruggekregen.

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Vooraf zoeken en je had al voor het bestellen geweten dat dit wel vaker voor komt bij deze...

Als ik dichtbij woon of kom haal ik het af tegen contante betaling of zoek verder, dus alleen ophalen en contant en direkt testen, want soms verkopen ze retourprodukten die zonder te kijken doorverkocht worden, en 70% van alle retour mankeerde iets....

Gesloten