Op 26 november heb ik voor kerst een TOMTOM gekocht. Eerder won ik informatie in bij de Wehkamp, om uit te vinden of het mogelijk was andere karten te uploaden. Mij werd verteld dat dit mogelijk was tegen vergoeding via de TOMTOM site. Nu blijkt het echter dat het niet mogelijk is omdat het geheugen te klein is en volgens TOMTOM kan het geheugen in deze versie niet worden aangepast. En had de wehkamp een andere versie moeten verkopen.
Na contact met Wehkamp willen ze hem niet terugnemen of omwisselen omdat de zichtperiode verlopen is. Op de helpdesk geeft men zelf aan dat de informatie die men geeft op de helpdesk niet altijd betrouwbaar is en dat daar geen waarde aan gehecht kan worden.
Nu vraag ik me af mag dit? En waarom nemen ze daar nog mensen aan dan?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] verkeerde informatie bij Wehkamp
Re: verkeerde informatie bij Wehkamp
Terecht dat je jezelf deze vraag stelt.
Indien het voor de telefonische verkoper duidelijk was dat het uitbreiden van de kaarten voor jou essentiëel was, kunnen ze niet anders dan het product terugnemen.
Indien het voor de telefonische verkoper duidelijk was dat het uitbreiden van de kaarten voor jou essentiëel was, kunnen ze niet anders dan het product terugnemen.
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 24 nov 2005 13:05
Re: verkeerde informatie bij Wehkamp
toch weigeren ze dat. Wat kan ik nu doen?
Re: verkeerde informatie bij Wehkamp
Je kunt ze laten dagvaarden. Via de rechter kun je ze natuurlijk altijd afdwingen om het produkt retour te nemen. De wetswinkel kan je alle info hierover verstrekken.