LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] VISTAPRINT Klantenservice
VISTAPRINT Klantenservice
Vistaprint is een onbetrouwbaar bedrijf, tenminste dat kun je overal lezen als je even googled. Zelf ben ik nu ook gedupeerd. Ik heb onterecht een betalingsherinnering van hen ontvangen en vraag me af of deze 'rechtsgeldig' is.
a) Ten eerste beloven ze binnen 48 uur je email te beantwoorden. Deze termijn hebben ze niet waargemaakt.
b) de uiteindelijke reactie was een standaard/voorgedrukt verhaaltje met ongetwijfeld een fakenaam eronder ( Sandra Nieuwenhuis,
Manager klantendienst), zij is tenminste via Google nergens te vinden. In deze mail van Vistaprint dus geen mogelijkheid om een weerwoord te geven
c) Het telefoonnummer op hun website (Bel ons! We staan voor u klaar. +31 207 08 3459) bestaat niet/is afgesloten!!
Mijn vraag of ik gezien het bovenstaande juridisch een poot heb om op te staan (heb het ervoor over om desnoods een zaak te beginnen) en/of ik bij een officiele instantie een klacht kan indienen.
a) Ten eerste beloven ze binnen 48 uur je email te beantwoorden. Deze termijn hebben ze niet waargemaakt.
b) de uiteindelijke reactie was een standaard/voorgedrukt verhaaltje met ongetwijfeld een fakenaam eronder ( Sandra Nieuwenhuis,
Manager klantendienst), zij is tenminste via Google nergens te vinden. In deze mail van Vistaprint dus geen mogelijkheid om een weerwoord te geven
c) Het telefoonnummer op hun website (Bel ons! We staan voor u klaar. +31 207 08 3459) bestaat niet/is afgesloten!!
Mijn vraag of ik gezien het bovenstaande juridisch een poot heb om op te staan (heb het ervoor over om desnoods een zaak te beginnen) en/of ik bij een officiele instantie een klacht kan indienen.
Re: VISTAPRINT Klantenservice
Heb je bewijs dat je wel hebt betaald dan is er niks aan de hand (bankafschrift?). Inscannen en mailen naar vistaprint. klaar.
Wat een verhaal om niets zeg. Je kunt een medewerker via google niet vinden dus deze bestaat niet ?
Ik vraag me af wat de argumenten a), b) en c) te maken hebben met deze vraag?
Zolang u kunt bewijzen dat u betaald heeft, is het niet zoveel aan de hand.
Ook heb ik nog nergens kunnen lezen waarom u gedupeerd bent ? Het enkel ontvangen van een betalingsherinnering is nog geen reden om gedupeerd te zijn. Overal kunnen fouten gemaakt worden. Een bedrijf kan gewoon een betalingsherinnering sturen als zij de overtuiging hebben dat een rekening niet betaald hebben gekregen ook daar is niets mis mee.Kar1na schreef:Zelf ben ik nu ook gedupeerd. Ik heb onterecht een betalingsherinnering van hen ontvangen en vraag me af of deze 'rechtsgeldig' is.
Zolang u kunt bewijzen dat u betaald heeft, is het niet zoveel aan de hand.
-
Kar1na,
probeer het nummer 020-7083459 eens, dat bestaat wel en is niet afgesloten.
Da's hetzelfde nummeradSolvendum schreef:Kar1na,
-
Weet ik, maar iets zegt mij dat Kar1na dit niet weet.
hmmm ja ik begrijp waarom denk ik.adSolvendum schreef:Weet ik, maar iets zegt mij dat Kar1na dit niet weet.
Haha, jullie denken zeker dat ik blond ben. Geenszins. Ik anticipeer op een eventuele zaak en punt a b en c is dan mogelijk extra minutie (aantonen onbetrouwbaarheid en onbereikbaarheid) Welk 'meningsverschil' ik met Vistaprint heb doet er hier even niet toe, maar toch bedankt voor het advies om een kopie te maken van het betalingsafschrift
En uiteraard dank voor het telefoonnummer!
En uiteraard dank voor het telefoonnummer!
Stond er in de betalingsherinnering niet:
Betalingen tot ... zijn verwerkt. Het is mogelijk dat uw betaling en deze brief elkaar gekruisd hebben enz. enz.
Heb je het "nieuwe" telefoonnummer al geprobeerd te bellen?
Betalingen tot ... zijn verwerkt. Het is mogelijk dat uw betaling en deze brief elkaar gekruisd hebben enz. enz.
Heb je het "nieuwe" telefoonnummer al geprobeerd te bellen?
net even dit nummer voor je gebeld , en hij doet het .. !!!!!!Kar1na schreef:
.
wat wil je hier ? .. Onnodig weer een bedrijfje zwart maken ?..
Ik heb ze veel aan de telefoon gehad , en mijn kalender is zelfs voor de eigenlijke datum opgestuurd
prima service
ik word soms niet goed van al die zwart-makers , met korte lontjes van " klachten-indienen " ..
.
duiner schreef: net even dit nummer voor je gebeld , en hij doet het .. !!!!!!.
Heb je dan met iemand gesproken, of heb je alleen gehoord, dat de beltoon overgaat?
De beltoon gaat namelijk ook over, als aan de andere kant geen telefoon is aangesloten!
ik kreeg een computer stem met keuzes , maar ik hoef ze niet te bellen, maar ik ken deze stemnevermind schreef: De beltoon gaat namelijk ook over, als aan de andere kant geen telefoon is aangesloten!
.
Hey Vistaprint-medewerkertjes, moeten jullie niet aan het werk om de schandalig slechte klantenservice te optimaliseren ipv hier te tieren? En te liegen: dit nummer, zoals ik dat te zien kreeg op jullie website doet het niét! +31 207 08 3459, of je nu je tekst vet maakt of niet.
kort lontje op de maandag ?....Kar1na schreef:Hey Vistaprint-medewerkertjes, moeten jullie niet aan het werk om de schandalig slechte klantenservice te optimaliseren ipv hier te tieren? En te liegen: dit nummer, zoals ik dat te zien kreeg op jullie website doet het niét! +31 207 08 3459, of je nu je tekst vet maakt of niet.
was het weekend niet zoals je verwacht had ?..
..
duiner schreef:ik kreeg een computer stem met keuzes , maar ik hoef ze niet te bellen, maar ik ken deze stemnevermind schreef: De beltoon gaat namelijk ook over, als aan de andere kant geen telefoon is aangesloten!
.
Dus niet gebeld!
wel gebeld , maar ik hoefde geen nummer te kiezen, ik heb ze nu , niet nodignevermind schreef:duiner schreef:ik kreeg een computer stem met keuzes , maar ik hoef ze niet te bellen, maar ik ken deze stemnevermind schreef: De beltoon gaat namelijk ook over, als aan de andere kant geen telefoon is aangesloten!
.
Dus niet gebeld!
en je moet je order-nummer intoesten ...
ben wel geduldig weer met jou, he ?
.
duiner schreef:wel gebeld , maar ik hoefde geen nummer te kiezen, ik heb ze nu , niet nodignevermind schreef:duiner schreef: ik kreeg een computer stem met keuzes , maar ik hoef ze niet te bellen, maar ik ken deze stem
.
Dus niet gebeld!
.
Dan moet je duidelijker aangeven, wat je met jou uitspraken bedoeld.
Trouwens geduld is een schone zaak.maar ik hoef ze niet te bellen
wat wil je van mij Nevermind,, zit je je te vervelen ?nevermind schreef:duiner schreef:wel gebeld , maar ik hoefde geen nummer te kiezen, ik heb ze nu , niet nodignevermind schreef:
Dus niet gebeld!
.
Dan moet je duidelijker aangeven, wat je met jou uitspraken bedoeld.
Trouwens geduld is een schone zaak.maar ik hoef ze niet te bellen
.
??? Wie werkt hier bij vistaprint???Kar1na schreef:Hey Vistaprint-medewerkertjes, moeten jullie niet aan het werk om de schandalig slechte klantenservice te optimaliseren ipv hier te tieren? En te liegen: dit nummer, zoals ik dat te zien kreeg op jullie website doet het niét! +31 207 08 3459, of je nu je tekst vet maakt of niet.
Ik vind het heel rot en vervelend voor je. Zelf bestellen wij regelmatig bij vistaprint. 1x was de bestelling niet zoals behoren (kapot). Na 1 mailtje hebben we de bestelling opnieuw gekregen. Ik heb geen ervaring met het bellen naar Vistaprint. Reageren ze ook niet op mailtjes? Toen wij een mailtje stuurden kregen we dezelfde dag nog een reactie...