LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VISTAPRINT

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
joop54
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jun 2008 14:01

VISTAPRINT

Ongelezen bericht door joop54 »

Vistaprint: je bestelt kalenders in december, en in de maanden daarna reageert men niet op de emails waar de goederen blijven. Die komen nl niet. Nu na een half jaar komt er wel een reactie, en raad eens, men beroept zich op de 30-dagen termijn voor reclamaties!!! Maw je zou wel de kalenders kunnen krijgen (van 2008!) maar geen geld terug.
Op internet kun je meer van dit soort gevallen vinden. Koop niets bij Vistaprint!

Rosa11
Berichten: 50
Lid geworden op: 06 mei 2008 21:20

Re: VISTAPRINT

Ongelezen bericht door Rosa11 »

hey joop,

wat vervelend dat je dit zo meegemaakt hebt. ik heb het gelukkig anders ervaren. ik had een hoop visitekaartjes besteld voor mijn werk, maar na lange tijd had ik nog steeds niets ontvangen maar wel al betaald. ik heb toen een email gestuurd en 3 dagen later had ik het alsnog gekregen geheel gratis, zonder moeite dus.

heb je toevallig de emails nog die je toen gestuurd hebt? want dan kun je dat natuurlijk onder hun neus induwen dat je wel degelijk hebt gereageerd, maar dat zij in gebreken zijn gebleven..

Gesloten