LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vistaprint

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
pierresijberts

vistaprint

Ongelezen bericht door pierresijberts »

heb via vistaprint enkele gadgets besteld. dit zou 3 weken duren.. binnen 2 weken lag er zonder bericht een niet-thuis-briefje in de brievenbus van GLS.
Men wordt dus verzocht GLS te bellen (kosten€ 1,00) en dan wordt er gezegd dat ik het pakje weer kan laten bezorgen op mijn adres maar tijdstip kunnen ze niet geven...werkend nederland is overdag niet thuis dus dat lijkt me geen optie! verder kan ik het pakketje af gaan halen!...betaal ik bij vistaprint €10,00 aan verzend/bezorgkosten om het pakje op te gaan halen? dit is mij nu 3 keer gebeurd en ik heb de neus er van vol!. Heb vistaprint benaderd en als antwoord krijg ik dat (overgenomen van mail) "Wanneer u niet in staat bent geweest de bestelling aan te nemen op het moment dat deze werd aangeboden is dit uw eigen verantwoordelijkheid.
Onze leveranciers zijn onderweg van morgens 07.00 tot ca 18.00 uur"

dus klantvriendelijkheid bij vistaprint is ver te zoeken. Of zou ik gewoon te weinig besteld hebben? was €30 te weinig voor een goede service?
wie heeft dit nog meer mee gemaakt?
wordt vervolgd.
Pierre

tennis

Re: vistaprint

Ongelezen bericht door tennis »

Gebruik de zoekfunctie, dan krijg je mede gedupeerden:

http://www.trosradar.nl/index.php?id=zo ... ache=1&L=0

Gesloten