LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vistaprints

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
xitami1980

Vistaprints

Ongelezen bericht door xitami1980 »

Wie heeft er ook ervaring met dat vistaprints geld onterecht van je rekening schrijft en het bedrijf via de mail en via de telefoon geheel onbereikbaar is.

Hierdoor ben ik voor 30 euro opgelicht door Vistaprints. Terwijl ik niets bij hun heb besteld...

Bij de ABN Amro kan ik ook niets doen, want ze hebben een 0 dagen storno erop zitten.

Lekker makkelijk...

Wie heeft dit ook gehad?

F.M.Tebbens (Zoetermeer)

jaap2312

Re: Vistaprints

Ongelezen bericht door jaap2312 »

Ga even terug naar ABN/AMRO en meld duidelijk dat jij geen opdracht hebt gegeven voor deze machtiging. Verzoek ABN/AMRO om een getekende machtiging te overleggen; zonder handtekening van jou is er géén machtiging.

Wees heel duidelijk met je informatie naar ABN/AMRO en benadruk iedere keer dat jij geen opdracht hebt gegeven. Waarschijnlijk is VistaPrint ook niet de boosdoener maar een of andere lolbroek heeft jouw bankrekeningnummer gebruikt voor een machtiging.

xitami1980

Re: Vistaprints

Ongelezen bericht door xitami1980 »

Dan kunnen ze als ABN Amro nog niets doen. Want er is contact geweest met een medewerker van de ABN Amro, dat ze het niet terug mogen halen volgens de wet omdat er een 0 storno dagen op staat. Machtiging wel of niet...

Gesloten