LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vital Horse

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
jdeg

Vital Horse

Ongelezen bericht door jdeg »

Hallo,

Ik ben erg benieuwd naar uw meningen over de internet winkel Vital Horse.
(http://www.vitalhorse.nl)

Wij hebben in het verleden hier spullen besteld zonder problemen. Momenteel gaat het echter heel anders....

Op 6 januari hebben we rijlaarzen maat 37 besteld. Bleken niet leverbaar, maar wel leverbaar in maat 35 of 39. Dus we konden kiezen, een andere maat of het geld terug. Bizar.. ik geef mijn kinderen toch geen andere maat schoenen of laarzen? Vreemd voorstel van Vital Horse.

Gevraagd om het geld te crediteren. We kregen na 6 dagen de bevestiging dat het geld gecrediteerd zou worden. Na 2 weken eens gemaild waar het geld bleef. Geen reactie. Na nog eens gemaild... geen reactie...na nog eens 2 weken een klacht ingediend via het zogenaamde klachten formulier. Geen reactie. Er staat GEEN telefoon nummer op de website (volgens mij een voorwaarde voor de thuiswinkel waarborg.) Nummer gevonden via internet. Krijgen we een bandje..... Als je contact wil moet je mailen of faxen. Men wil dus klanten blijkbaar niet te woord staan.....

Zijn er meer ervaringen met dit bedrijf?

vr. gr. JdeG

Guardian72
Contacteer:

Re: Vital Horse

Ongelezen bericht door Guardian72 »

van de (onveilige!) contactpagina:
VitalHorse
Den Hulst 142A
7711 GT Nieuwleusen
Fax: (084) 724 1471
KvK nr.: 05077255
BTW nr.: NL109809993B01
Van de WHOIS:
Meer informatie over de Whois
Domeinnaam vitalhorse.nl
Status actief
Houder M.E. Jong
Administratieve contactpersoon [email protected]
De houder is wel telefonisch bereikbaar - volgens telefoongids.nl:
http://www.detelefoongids.nl/tg-l/WP406 ... ermelding/

Mischien dat bovenstaande helpt.

vlam22

Ongelezen bericht door vlam22 »

Ik heb alleen maar hele positieve ervaringen

Guardian72
Contacteer:

vlam22 schreef:Ik heb alleen maar hele positieve ervaringen
Vraag dan eens of ze hier kunnen kijken - en eens contact met de TS kunnen opnemen...

Schijnbaar hebben ze toch steken laten vallen

jdeg

Onze ervaring waren ook goed, tot op heden...
We zijn nu veel mails en een aantal klachten verder en nog steeds niets gehoord van Vital Horse. Geen enkele reactie....
Het lijkt wel of ik in een spam filter sta.

Er lopen inmiddels twee klachten bij keurmerken die door Vital Horse worden gevoerd. Ik wacht nog even netjes af hoe dit verder gaat. Het ene keurmerk mkbOk is net zo stil als Vital Horse zelf. Van Thuiswinkelwaarborg heb ik een keurige mail met ontvangst bevestiging en het bericht dat ze verwachten dat het bedrijf binnen een week gaat reageren op mijn klacht. Mocht dat niet het geval zijn, kan ik thuiswinkel waarborg mailen voor verdere actie.

Op zich hoop ik dat iedereen positief kan blijven over dit bedrijf, maar zolang ik nog geld van ze krijg, kan ik ze niet waarderen.

jdeg

jdeg

Vandaag kregen we bericht van Vital Horse.
Met excuus voor het lange wachten. Het crediteren was fout gegaan en dat had niet gemogen. Tevens had men een storing op de server waardoor bepaalde mails niet binnen kwamen. Het geld is nu gecrediteerd.

Om de welgemeende excuses te benadruken kregen wen een waardebon voor de volgende bestelling.

Probleem is dus uiteindelijk toch nog opgelost.

JdeG

xoxsannexox

Ongelezen bericht door xoxsannexox »

Ook ik heb problemen met Vitalhorse. 17 november laarzen besteld. Deze zouden bij hun 15 december geleverd worden. Na mailen geen gehoor. Uiteindelijk geannuleerd, maar tot op heden nog steeds geen geld terug. Kom ook op geen enkele manier met ze in contact. Niet via mail/fax en telefoon.
Wat kan ik hier aan doen?

Guardian72
Contacteer:

Doe aangifte.

Als ze je geld houden, maar niet leveren is het oplichting.
Simpel zat.

jdeg

xoxsannexox schreef:Ook ik heb problemen met Vitalhorse. 17 november laarzen besteld. Deze zouden bij hun 15 december geleverd worden. Na mailen geen gehoor. Uiteindelijk geannuleerd, maar tot op heden nog steeds geen geld terug. Kom ook op geen enkele manier met ze in contact. Niet via mail/fax en telefoon.
Wat kan ik hier aan doen?

Ik heb een klacht gedaan bij de Thuiswinkelwaarborg omdat en hierbij aangesloten is. Pas na deze klacht bleek men in actie te komen....

succes!

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Achteraf is het sowieso verstandig om schriftelijk te klagen. Stuur een e-mail waarin je aangeeft dat jij het bedrijf in verzuim is omdat zij nog altijd jouw geld niet hebben terugbetaald. En dat je daarom de wettelijke rente eist vanaf 30 dagen nadat jij hebt aangegeven het geld terug te willen hebben.

Gesloten