Hallo
Heel graag zou ik antwoord krijgen, ik heb bij Tel Sell een bestelling gedaan, telefonisch ,en aan het eind van het gesprek hadden ze een aanbieding van vitaminepillen voor me.
Ik vroeg wat de voorwaarden waren maar die waren er niet zeiden ze, ze mochten dit zo geven alleen de verzendkosten van 3 euro 50 zou ik moeten betalen.
Ik vroeg nog, komt er dan iedere maand zoiets of moet ik me afmelden, maar nee dat was niet zo.
Dus ik zei stuur maar, en inderdaad ik hoefde maar 3 euro 50 te betalen, het was niet van Tel Sel het was van Naturopost.
Maar goed, wie scherst mijn verbazing dat ik vandaag een pakketje met vitaminepillen krijg en een acceptgiro van 16 euro 90.
Bij mijn vorig pakketje zaten geen voorwaarden,zelfs geen brief.
Moet ik dit nu terugsturen, of wat moet ik nu doen? Heeft iemand hier ervaring mee?
Hartelijk dank voor jullie reactie alvast
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vitaminepillen van Naturapost
-
Dennis--SP
Re: vitaminepillen van Naturapost
Hoi,
Opzich is het al onbeschoft dat Tel Sell zoiets doet... maarja...
www.naturpost.nl , daar staat alle info. Heel slecht van de medewerker van TS dat ze niet hebben gezegd dat het automatisch wordt verlengd als je niet opzegt. Dat staat op de website van Naturpost duidelijk aangegeven. Blijkbaar had Tel sell daar geen zin in anders verkopen ze natuurlijk niks.
www.naturpost.nl kan je alles vinden.
Ik denk dat het om appelazijn plus ging?
Dat stond in de algemene voorwaarden op de site.
Opzich is het al onbeschoft dat Tel Sell zoiets doet... maarja...
www.naturpost.nl , daar staat alle info. Heel slecht van de medewerker van TS dat ze niet hebben gezegd dat het automatisch wordt verlengd als je niet opzegt. Dat staat op de website van Naturpost duidelijk aangegeven. Blijkbaar had Tel sell daar geen zin in anders verkopen ze natuurlijk niks.
www.naturpost.nl kan je alles vinden.
Ik denk dat het om appelazijn plus ging?
Enig nadeel... vitaminepillen en alle andere persoonlijke producten mogen niet worden teruggestuurd... behalve als je het ongeopend laat....Daarna ontvang ik elke maand een nieuwe zending met Appelazijn Plus voor € 13,95 incl. Porto en xp.kosten.U verplicht zich niet tot het kopen van een bepaald aantal paketten en u kunt uw abonnement op elk moment opzeggen.
Dat stond in de algemene voorwaarden op de site.
5. Zichttermijn
Voor uw bestellingen geldt geen zichttermijn. Door de aard van de producten kan Naturpost geen retourzendingen accepteren, anders dan is bepaald in artikel 5 van deze Voorwaarden.
Re: vitaminepillen van Naturapost
Het ging om omega tabletten
Ik heb ze een mailtje gestuurd, bedankt voor het website adres.
U schreef ook dat je pillen niet terugmag sturen, ih heb ze niet geopend en toch maar teruggestuurd.
Het is inderdaad heel raar van Tell Sell en ik ben dan ook diep teleurgesteld in ze en dat zal ik ze laten weten ook.
Bedankt voor uw reactie
Ik heb ze een mailtje gestuurd, bedankt voor het website adres.
U schreef ook dat je pillen niet terugmag sturen, ih heb ze niet geopend en toch maar teruggestuurd.
Het is inderdaad heel raar van Tell Sell en ik ben dan ook diep teleurgesteld in ze en dat zal ik ze laten weten ook.
Bedankt voor uw reactie