LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] voordelig winkelen online

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
simdam

voordelig winkelen online

Ongelezen bericht door simdam »

Al meerdere malen ontving ik een aanmaning van de nederlandse incassocentrale over een vordering van voordelig winkelen online. Er wordt nu zelfs een gerechtelijke procedure tegen me aangespannen.
Enkele maanden geleden heb ik een m.i. onterechte incasso geblokkeerd. Ik zou een uitgebreide mail ontvangen met inlogcode. Ik kan me niet herinneren ooit een mail van voordelig winkelen te hebben ontvangen. Nu wordt zelfs gesteld dat ik door Voordelig Winkelen Online diverse keren in de gelegenheid ben gesteld om aan mijn betalingsverplichtingen te voldoen. Nooit een mail gehad.
Ik heb 2 keer gereageerd richting incassobureau en niets teruggehoord. Ik heb een gereageerd naar Voordelig Winkelen via het antwoordformulier op hun website en niets gehoord.
Wie heeft soortgelijke ervaringen? Hoe kan ik zorgen dat dit stopt?

Guardian72
Contacteer:

Re: voordelig winkelen online

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Kijk even bij het andere onderwerp van meerdere pagina`s over deze "dienstverlener" - viewtopic.php?f=69&t=163639

Gesloten