Beste mensen,
Ik wilde iets bestellen bij brommobielknaller.eu. Dit vanwege relatief goedkope prijzen.
Nou kan ik nergens een kamer van koophandel nummer of een BTW nummer vinden.
Ook zie ik nergens een telefoonnummer of een adres staan.
Wat denkt u hiervan? Zou dit "bedrijf" te vertrouwen zijn?
Met vriendelijke groet,
Henk
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vreemde zaak brommobielknaller.eu
-
-
Re: vreemde zaak brommobielknaller.eu
Beste Henk,
Dit is inderdaad een beetje vreemd. Heb je al gebeld met de kamer van koophandel?
Eventueel even navraag doen bij de politie kan uiteraard ook.
MVG
Gerard
Dit is inderdaad een beetje vreemd. Heb je al gebeld met de kamer van koophandel?
Eventueel even navraag doen bij de politie kan uiteraard ook.
MVG
Gerard
Geen zaken mee doen, de site voldoet op een heleboel punten niet aan de wet KOA. Geen bezoekadres, geen contactgegevens, algemene voorwaarden rammelen. Ze zijn, zoals ze schrijven, onderdeel van een groot Europees bedrijf, maar welke dat is, is onbekend.
Tevens kloppen de voorwaarden over retourzenden niet, ze sluiten o.a electrische onderdelen uit en dat mag niet. Alleen speciale, op maat gemaakte producten mogen uitgesloten worden en dat is hier niet het geval.
Ze claimen dan wel goedkoop te zijn maar wat heb je daaraan als je je spullen niet krijgt....
Tevens kloppen de voorwaarden over retourzenden niet, ze sluiten o.a electrische onderdelen uit en dat mag niet. Alleen speciale, op maat gemaakte producten mogen uitgesloten worden en dat is hier niet het geval.
Ze claimen dan wel goedkoop te zijn maar wat heb je daaraan als je je spullen niet krijgt....
-
OK bedankt voor uw reactie.
Ik denk inderdaad dat deze webshop niet te vertrouwen is.
Kan ik hier nog aangifte van doen, ivm dat ze niet conform de wetgeving handelen?
Met vriendelijke groet
Henk
Ik denk inderdaad dat deze webshop niet te vertrouwen is.
Kan ik hier nog aangifte van doen, ivm dat ze niet conform de wetgeving handelen?
Met vriendelijke groet
Henk
Kun je doen maar heeft voor het OM geen prioriteit.