Onlangs op me verjaardag, gebruikt gemaakt van VVV giftcard , bestelling geplaatst bij Thuisbezorgd. NL
Ja je raad het al geld weg geen eten , meerdere keren contact gezocht met Thuisbezorgd en VVV , nu 7 dagen nadat het geld van de kaart is afgeboekt, nog steeds niets terug gekregen , VVV heeft alles gedaan wat zij kunnen ??? Maar blijven zeggen dat het geld bij Thuisbezorgd is geboekt en kunnen niets meer voor mij betekenen , Thuisbezorgd meermaals gemaild die zeggen dat zij geen transactie kunnen vinden , transactie overzicht bij VVV opgevraagd gekregen en doorgestuurd naar Thuisbezorgd , zelf nadat zij dit overzicht hebben gehad , vertelden zij dat het bij hun IT ligt en dat zij wachten op hun reactie .
Zeer vreemd dat er op deze manier met klanten wordt omgegaan.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] VVV giftbon gebruikt, geld weg
VVV giftbon gebruikt, geld weg
Laatst gewijzigd door Radar op 07 dec 2018 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ivm duidelijkheid
Reden: Titel aangepast ivm duidelijkheid
Re: VVV giftbon gebruikt, geld weg
Volgende bestelling gewoon aangeven dat u cash betaald.
En het dan verrekenen met de verkeerd geboekte VVV bon natuurlijk.
Bezorger geeft t dan door aan thuisbezorgd en dan is het hun probleem en niet meer dat van u
En het dan verrekenen met de verkeerd geboekte VVV bon natuurlijk.
Bezorger geeft t dan door aan thuisbezorgd en dan is het hun probleem en niet meer dat van u
Re: VVV giftbon gebruikt, geld weg
Ze zijn het dus netjes voor je aan net uitzoeken. Prima toch?Gijs1961 schreef: ↑07 dec 2018 13:57Onlangs op me verjaardag, gebruikt gemaakt van VVV giftcard , bestelling geplaatst bij Thuisbezorgd. NL
Ja je raad het al geld weg geen eten , meerdere keren contact gezocht met Thuisbezorgd en VVV , nu 7 dagen nadat het geld van de kaart is afgeboekt, nog steeds niets terug gekregen , VVV heeft alles gedaan wat zij kunnen ??? Maar blijven zeggen dat het geld bij Thuisbezorgd is geboekt en kunnen niets meer voor mij betekenen , Thuisbezorgd meermaals gemaild die zeggen dat zij geen transactie kunnen vinden , transactie overzicht bij VVV opgevraagd gekregen en doorgestuurd naar Thuisbezorgd , zelf nadat zij dit overzicht hebben gehad , vertelden zij dat het bij hun IT ligt en dat zij wachten op hun reactie .
Zeer vreemd dat er op deze manier met klanten wordt omgegaan.
kuklos
vindt dit leuk
Re: VVV giftbon gebruikt, geld weg
Resumerend, ze hebben zelf niets kunnen vinden en zijn nadat jij extra bewijs hebt aangeleverd verder gaan onderzoeken. Waar klaag je dan eigenlijk over? Als ze nu opnieuw zouden zeggen dat jij je geld kwijt bent zou een klacht begrijpelijk zijn, maar ze zijn nog aan het onderzoeken en jij klaagt al.
Wat hadden ze dan moeten doen volgens jou?