LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Webshop keurt feedback zelf www.primeravlieland.nl
-
Webshop keurt feedback zelf www.primeravlieland.nl
Opmerkelijk. Is dit de juiste manier van zaken doen?.
Ik bestelde twee ipad oplaadkabels, 2 meter lang.
Bij aansluiten kreeg ik direct de melding. OPLADEN UIT. Dit op alle idevices.
Ik gebruikte een kabel van famillie. ( een originele Apple kabeltje ). Werkte perfect.
Ook staat er niet bij dat het geen originele kabels waren. De kabels deugen niet lijkt mij.
Op het moment dat ik feedback wilde plaatsten, verscheen er een melding dat het bericht, ter goedkeuring naar de winkeleigenaar is verzonden. Ter goedkeuring!!!!!! Ja, zo kan ik ook alleen positieve feedback laten zien. Alle feedback die er staat, zijn allemaal wat 'aangedikt' en niet echt door een objectieve klant geplaatst.
Is dit oplichting. Neem even een kijkje op http://www.primeravlieland.nl/index.php ... uct_id=408 en klik even op beoordelingen.
Ik gebruikte een kabel van famillie. ( een originele Apple kabeltje ). Werkte perfect.
Ook staat er niet bij dat het geen originele kabels waren. De kabels deugen niet lijkt mij.
Op het moment dat ik feedback wilde plaatsten, verscheen er een melding dat het bericht, ter goedkeuring naar de winkeleigenaar is verzonden. Ter goedkeuring!!!!!! Ja, zo kan ik ook alleen positieve feedback laten zien. Alle feedback die er staat, zijn allemaal wat 'aangedikt' en niet echt door een objectieve klant geplaatst.
Is dit oplichting. Neem even een kijkje op http://www.primeravlieland.nl/index.php ... uct_id=408 en klik even op beoordelingen.
Laatst gewijzigd door Chamey1980 op 07 nov 2014 21:47, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Webshop keurt feedback zelf www.primeravlieland.nl
toch lijkt me dit meer een gevalletje
-
-
Wat is je conclusie? Dit neigt volgens mij niet naar een reactie op niveau, helaas?
Is er hier geen moderator die de inhoud op niveau filtert? Kreeg net een reactie. Die liegt er niet om moet ik zeggen. Zijn duidelijk oplichters die goedkoop, Chinese meuk inkopen en dit vervolgens duur doorverkoopt. Mooie namaak.
Is er hier geen moderator die de inhoud op niveau filtert? Kreeg net een reactie. Die liegt er niet om moet ik zeggen. Zijn duidelijk oplichters die goedkoop, Chinese meuk inkopen en dit vervolgens duur doorverkoopt. Mooie namaak.
-
De ontvange kabels werken niet op de originele lader.
Opladen werkt prima met de Apple oplaadkabel en de originele Apple lader ( die in het stopcontact zit ).
Maar deze kabels werken geen van beiden. Ook op de idevices van de buren niet. Als ze al opladen, dan is dat voor de duur van hoorguit 1 minuut. Daarna weer de medling. OPLADEN UIT.
Op de ipad 1, laadt hij al niet meer op zonder de melding. Deze accessoire wordt niet ondersteund.
Daarop werkt hij dus al niet eens. De originele Apple kabel, uiteraard wel. Als er zoveel apparaten zijn die niet werken met deze kabel, dan begrijp ik al die goede reviews niet. Als webshop je eigen reviews keuren... Lijkt mij meer iets als symboolpolitiek en mijn review staat hier straks natuurlijk niet tussen straks. Waarom verkopen ze deze rommel eigenlijk.
Opladen werkt prima met de Apple oplaadkabel en de originele Apple lader ( die in het stopcontact zit ).
Maar deze kabels werken geen van beiden. Ook op de idevices van de buren niet. Als ze al opladen, dan is dat voor de duur van hoorguit 1 minuut. Daarna weer de medling. OPLADEN UIT.
Op de ipad 1, laadt hij al niet meer op zonder de melding. Deze accessoire wordt niet ondersteund.
Daarop werkt hij dus al niet eens. De originele Apple kabel, uiteraard wel. Als er zoveel apparaten zijn die niet werken met deze kabel, dan begrijp ik al die goede reviews niet. Als webshop je eigen reviews keuren... Lijkt mij meer iets als symboolpolitiek en mijn review staat hier straks natuurlijk niet tussen straks. Waarom verkopen ze deze rommel eigenlijk.
Onder welke steen heb jij gezeten? Het hele internet staat bol met aanbiedingen van dit sort rommel. En ook staat erbij dat het heel goed mogelijk is dat het niet werkt op je Appeltje. En ook heeft Appel vorig jaar een omruilactie gehouden..kon je de rommel omruilen voor origineel. Maar toen sliep je zeker nog?Chamey1980 schreef:De ontvange ...Waarom verkopen ze deze rommel eigenlijk.
Je kunt beter de vraag stellen: waarom koop je geen origineel Appelspul?
Dat berichten eerst gescreend worden is niet vreemd. Dat ze alleen positieve feedback plaatsen moet ook genoeg zeggen als je een beetje bedreven bent in het lezen van reviews. Bot gezegd interesseren de tevreden klanten me nooit bij reviews. Dozen schuiven kan iedere malloot. Ik ben altijd meer geïnteresseerd in de klanten waarbij het mis gaat, en dan vooral hoe het dan opgelost wordt.Chamey1980 schreef:Opmerkelijk. Is dit de juiste manier van zaken doen?
Oplichting? Welk deel is oplichting? Er zijn 2 mogelijk defecte kabels verkocht. Ik lees nergens dat u de webshop hiervan op de hoogte heeft gebracht? Er staat ook nergens bij het artikel dat het hier gaat om originele Apple accessoires.
-
Hoi,
En die reviews staan er helaas nooit tussen.
Ik heb ze al geruime tijd geleden op de hoogte gebracht..
Maar kennelijk is dit dus een bekend probleem.? Waarom dit risico er niet bij vermelden.
Dat verhaal van ' niet werkende kabels'. Ik vind het een vreemd fenomeen. Een kabeltje dat 1/5 van het origineel kost, dat tegelijkertijd niet werkt, is dus geen goedkoop kabeltje, maar een extreem duur kabeltje.
Ik ben geen kenner, maar ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat dot soort issues er anno 2014, aan de orde van de dag zijn. Mensen willen gewoon een oplaadkabeltje. Is daar echt een studie vooraf voor nodig om een miskoop te voorkomen? Ongelooflijk. Gelukkig kan ik nog steeds naar de plaatselijk schoenmaker, voor nieuwe 'merkloze' veters, voor mijn schoenen van merk X. Ik Google eerst even. Je weet immers maar nooit. )
En die reviews staan er helaas nooit tussen.
Ik heb ze al geruime tijd geleden op de hoogte gebracht..
Maar kennelijk is dit dus een bekend probleem.? Waarom dit risico er niet bij vermelden.
Dat verhaal van ' niet werkende kabels'. Ik vind het een vreemd fenomeen. Een kabeltje dat 1/5 van het origineel kost, dat tegelijkertijd niet werkt, is dus geen goedkoop kabeltje, maar een extreem duur kabeltje.
Ik ben geen kenner, maar ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat dot soort issues er anno 2014, aan de orde van de dag zijn. Mensen willen gewoon een oplaadkabeltje. Is daar echt een studie vooraf voor nodig om een miskoop te voorkomen? Ongelooflijk. Gelukkig kan ik nog steeds naar de plaatselijk schoenmaker, voor nieuwe 'merkloze' veters, voor mijn schoenen van merk X. Ik Google eerst even. Je weet immers maar nooit. )
-
Ik vrees dat jij nog lag te slapen. Want kabeltjes van andere merken, naast het Apple merk, gaat Apple nooit voor je omruilen. Je reacties dragen helaas niet bij aan een hoogwaardige conversatie . Geeft verder niet.. Wellicht doe je ook gewoon je best. Ik staak hierbij de verdere berichten omtrent dit topic. Bedankt voor je inbreng.53078 schreef:Onder welke steen heb jij gezeten? Het hele internet staat bol met aanbiedingen van dit sort rommel. En ook staat erbij dat het heel goed mogelijk is dat het niet werkt op je Appeltje. En ook heeft Appel vorig jaar een omruilactie gehouden..kon je de rommel omruilen voor origineel. Maar toen sliep je zeker nog?Chamey1980 schreef:De ontvange ...Waarom verkopen ze deze rommel eigenlijk.
Weten we in ieder geval ook weer waarom bepaalde mensen Appels gebruiken. Vooroordeel wederom bevestigd.Chamey1980 schreef:Ik vrees dat jij nog lag te slapen. Want kabeltjes van andere merken, naast het Apple merk, gaat Apple nooit voor je omruilen. Je reacties dragen helaas niet bij aan een hoogwaardige conversatie . Geeft verder niet.. Wellicht doe je ook gewoon je best. Ik staak hierbij de verdere berichten omtrent dit topic. Bedankt voor je inbreng.53078 schreef:Onder welke steen heb jij gezeten? Het hele internet staat bol met aanbiedingen van dit sort rommel. En ook staat erbij dat het heel goed mogelijk is dat het niet werkt op je Appeltje. En ook heeft Appel vorig jaar een omruilactie gehouden..kon je de rommel omruilen voor origineel. Maar toen sliep je zeker nog?Chamey1980 schreef:De ontvange ...Waarom verkopen ze deze rommel eigenlijk.
Maar nu weten we nog niet hoe de webshop reageerde toen ts de webshop hiervan op de hoogte bracht. Zoals ik al aangaf bij hoe ik reviews probeer te lezen, vind ik het altijd interessant hoe een ondernemer iets oplost. Ik lees Nergens dat ts de webshop op de hoogte heeft gebracht en de kans heeft gegeven om het probleem te herstellen. Ik lees alleen dat ts een negatieve review wilde plaatsen en deze niet geplaatst is.
Nou zeker wel. Na het zoveelste dodelijk ongeluk en een giga deuk in apples imago.Chamey1980 schreef:Ik vrees dat jij nog lag te slapen. Want kabeltjes van andere merken, naast het Apple merk, gaat Apple nooit voor je omruilen. Je reacties dragen helaas niet bij aan een hoogwaardige conversatie . Geeft verder niet.. Wellicht doe je ook gewoon je best. Ik staak hierbij de verdere berichten omtrent dit topic. Bedankt voor je inbreng.
http://www.pcmweb.nl/nieuws/apple-ruilt ... echte.html