LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Webshop Lidl laat het afweten

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
HaGem
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 nov 2016 17:08

Webshop Lidl laat het afweten

Ongelezen bericht door HaGem »

Hallo,
Ik heb 14-11-2016 een gitaar bij de Lidl besteld en betaald. Tot op heden heb ik niets ontvangen. Ondanks twee mails en telefoons (niet verder gekomen dan wachtstand). Wat zijn jullie ervaringen?

HaGem
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 nov 2016 17:08

Re: Webshop Lidl laat het afweten

Ongelezen bericht door HaGem »

Zo gaat het wel vaker. Nu het bericht in het forum geplaatst wordt, ontvang ik van de Lidl-webshop dat mijn bestelde gitaar verzonden is. Maar bericht over een vertraging van 10 dagen heb ik nooit ontvangen. Ook dus geen bericht over mijn verzonden emails aan hen. Klant is koning en daar hoef je niet mee te communiceren vindt Lidl kennelijk.

beusen
Berichten: 342
Lid geworden op: 18 sep 2016 22:55

Re: Webshop Lidl laat het afweten

Ongelezen bericht door beusen »

HaGem schreef:Zo gaat het wel vaker. Nu het bericht in het forum geplaatst wordt, ontvang ik van de Lidl-webshop dat mijn bestelde gitaar verzonden is. Maar bericht over een vertraging van 10 dagen heb ik nooit ontvangen. Ook dus geen bericht over mijn verzonden emails aan hen. Klant is koning en daar hoef je niet mee te communiceren vindt Lidl kennelijk.
Wat een onzin, Lidl is hier niet present, dus je hebt blijkbaar een langere levertijd.

berndv
Berichten: 9042
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Webshop Lidl laat het afweten

Ongelezen bericht door berndv »

jammer van de communicatie van de lidl, had beter gekund, maar gezien sommige topics hier valt het nog mee.

Ik zie momenteel een gitaar op hun website staan, levertijd is nu 3 werkdagen, stel dat het de 14e pas laat besteld is, is de 15e de dag van verwerking, dan zitten we nu op 6 werkdagen. Niet netjes, en hadden ze wel even mogen communiceren.

Maar dat ze op basis van uw gebruikersnaam op dit forum uw bestelling opeens wel verwerkt hebben is wel heel erg vergezocht.

HaGem
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 nov 2016 17:08

Re: Webshop Lidl laat het afweten

Ongelezen bericht door HaGem »

Zo was mijn opmerking niet bedoeld. Het is een geval van puur toeval, lijkt mij. Maar de Gitaar zou op 16-11 geleverd worden. Mijn opmerking betreft vooral mijn inspanning om met de Lidl hierover te communiceren, hetgeen van hun kant totaal niet gebeurd is.
Wat mij betreft kan een slotje op dit item.

alfatrion
Berichten: 22514
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Webshop Lidl laat het afweten

Ongelezen bericht door alfatrion »

Als er over de leveringstermijn niets is afgesproken dan is deze van rechtswijze 1 maand. Daarna kun je een ingebrekestelling sturen, zodat de winkel nog een redelijke termijn krijgt om een fout o.i.d. te herstellen. Dat zou je zelf ook willen.

k2p
Berichten: 1195
Lid geworden op: 04 mar 2012 01:35

Re: Webshop Lidl laat het afweten

Ongelezen bericht door k2p »

beusen schreef:
HaGem schreef:Zo gaat het wel vaker. Nu het bericht in het forum geplaatst wordt, ontvang ik van de Lidl-webshop dat mijn bestelde gitaar verzonden is. Maar bericht over een vertraging van 10 dagen heb ik nooit ontvangen. Ook dus geen bericht over mijn verzonden emails aan hen. Klant is koning en daar hoef je niet mee te communiceren vindt Lidl kennelijk.
Wat een onzin, Lidl is hier niet present, dus je hebt blijkbaar een langere levertijd.
Dat ze geen zichtbaar actieve webcare team hebben betekent niet dat ze hier nier present zijn. Of weet jij meer dan wij?

beusen
Berichten: 342
Lid geworden op: 18 sep 2016 22:55

Re: Webshop Lidl laat het afweten

Ongelezen bericht door beusen »

k2p schreef:
beusen schreef:
HaGem schreef:Zo gaat het wel vaker. Nu het bericht in het forum geplaatst wordt, ontvang ik van de Lidl-webshop dat mijn bestelde gitaar verzonden is. Maar bericht over een vertraging van 10 dagen heb ik nooit ontvangen. Ook dus geen bericht over mijn verzonden emails aan hen. Klant is koning en daar hoef je niet mee te communiceren vindt Lidl kennelijk.
Wat een onzin, Lidl is hier niet present, dus je hebt blijkbaar een langere levertijd.
Dat ze geen zichtbaar actieve webcare team hebben betekent niet dat ze hier nier present zijn. Of weet jij meer dan wij?
Ik weet niet wat je weet, dus een tegenvraag, hoe vaak heb je al iets van de webcare van Lidl hier gelezen.
En aan hand van de accountnaam wisten ze meteen wie het TS was.
Wordt wakker. :shock:

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Webshop Lidl laat het afweten

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

HaGem schreef:Hallo,
Ik heb 14-11-2016 een gitaar bij de Lidl besteld en betaald. Tot op heden heb ik niets ontvangen. Ondanks twee mails en telefoons (niet verder gekomen dan wachtstand). Wat zijn jullie ervaringen?
ik heb een paar keer bestellingen gedaan bij de webshop van Lidl. Alleen maar prima ervaringen.

HaGem
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 nov 2016 17:08

Re: Webshop Lidl laat het afweten

Ongelezen bericht door HaGem »

Gitaar is ontvangen! Zaterdag j.l..

HaGem
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 nov 2016 17:08

Re: Webshop Lidl laat het afweten

Ongelezen bericht door HaGem »

Vandaag ook nog een keurige brief van de Lidl ontvangen, waarin zij hun excuse aanbieden voor de trage levering. Bovendien een kleine waardebon ontvangen als tegemoetkoming. Hulde aan Lidl is dus hiermee wel op z'n plaats voor deze geste en persoonlijke brief.

beusen
Berichten: 342
Lid geworden op: 18 sep 2016 22:55

Re: Webshop Lidl laat het afweten

Ongelezen bericht door beusen »

HaGem schreef:Vandaag ook nog een keurige brief van de Lidl ontvangen, waarin zij hun excuse aanbieden voor de trage levering. Bovendien een kleine waardebon ontvangen als tegemoetkoming. Hulde aan Lidl is dus hiermee wel op z'n plaats voor deze geste en persoonlijke brief.
Ja, geduld is een schone zaak!
beusen schreef:
Wat een onzin, Lidl is hier niet present, dus je hebt blijkbaar een langere levertijd.

Bronzenbeeld
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jul 2017 17:59

Re: Webshop Lidl laat het afweten

Ongelezen bericht door Bronzenbeeld »

Vanmorgen een fietspomp besteld. Alles ging goed dacht ik. Bestelling betaald met rabocard. Kreeg op het laatst te zien; bedankt voor u bestelling u krijgt over een paar minuten een bevestigingsmail. Niet gehad. Na 4 uur lidl klantenservice gebeld. Zeggen gewoon dat ik niets heb betaald dus bestelling niet door gaat. Rabobank gebeld en die hebben het na gezocht en het is gewoon van mijn rabocard afgeschreven naar lidl. Autorisatiecode gehad en door gegeven aan Lidl. Die blijven gewoon zeggen dat ik niet heb betaald. Nu kan ik door Rabocard mijn geld terug laten eisen. Rabo zegt dat er inderdaal meer problemen zijn met Lidl wat dit betreft. De kans is groot dat ze op een zwarte lijst worden geplaatst voor creditkaarten. Wat een slechte organisatie. Nu snap ik waarom ze zo goedkoop zijn. Ze willen hebben dat ik als bewijs een aantal nummers die op de afrekening staan fotografeer en opstuur. Die heb ik dus pas ergens begin augustus. Dat gaat dus echt niet gebeuren. Waardeloos en trap er niet in!!!!

Gesloten