hallo heeft iemand wel een bij webshop telegraaf iets bestelt en niet geleverd gekregen ,heb op 12-10-2009 een philips bx set besteld en betaald met ideal
kreeg bevestiging dat het betaald was heb ook diversen mails gekregen dat het artikel onder weg is maar tot heden nog niets gekregen wordt er een beetje ongeduldig van na bijna 20 dagen de levering zou na 1 tot 5 dagen zijn
in het begin gaven ze aan dat ze geen bestelling haden ontvangen hier van na mailen bleek het toch te zijn , nu 3 dagen terug kreeg ik een mail van ze dat het via selectvracht binnen zou krijgen maar nog steeds niets ik heb het idee dat ze een spelletje aan het spelen zijn heb vroeger ook problemen gehad met 4allclients dus nu weer en wel een betrouwbare webshop met certificaat wordt vervolgt
Ooit een DVD-collectie bij Telegraafshop besteld, ging prima.
Selektvracht is vaak het probleem (zoek hier maar eens op Selektvracht) . Deze komen altijd pas na 12 uur en als ze geweest zijn en je was niet thuis laten ze meestal geen bericht achter.
Begrijp niet dat bedrijven nog zaken doen met Selektvracht, ik betaal liever iets meer voor transport en dat je dan gewoon via TNT track & trace kunt volgen waar je bestelling uithangt.
simpel.
Stuur ze een email waarin je aangeeft dat ze nog steeds niet geleverd hebben, en dat je binnen 4 dagen danwel je bestelling wenst, danwel per die datum de koopovereenkomst ontbind wegens niet leveren - en dat je dan per die datum je geld zonder vertragingen retour wenst.
Gaan ze daar niet op in, overweeg dan om daarna aangifte te doen.
Hard spelen bij de telegraaf - er zijn daar net even te veel oneerlijke mensen in dienst (noviafacts / wuz)
hallo de bestelling wilde ze vandaag afleveren maar was niemand thuis
selectvracht komt morgen weer ,dus het lijkt er op dat het opgelost is bedankt voor de tip,s