Ik heb 5/11/2007 gsm abonnement met kado afgesloten
via GSMEASY.NL.Ik had binnen een week de en wacht nu al 2 maanden op de kado(de Samsung DVDHR 757 harddisk recorder).Heb vaak een email gestuurd en een brief gestuurd en wordt steeds aan de lijntje gehouden,steeds krijg ik te horen wij hopen hem in de loop van de volgende week binnen krijgen.Ik wordt er onder hand ziek van.Als ik geweten had dat ze het niet konden leveren had ik ook nooit een gsm abonnement via GSMEASY.NL afgesloten.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] webwinkel GSMEASY.NL
Re: webwinkel GSMEASY.NL
Geachte heer / Mevrouw,
Nogmaals stuur ik u hierbij mijn klachtenmail
Inmiddels is mijn toesstel geleverd. Echter door de trage levering en het niet nakomen van afspraken heb ik inmiddels een rekening bij Vodafone voor internet van bijna 200euro!
Dit doordat jullie mijn verlenging niet op tijd doorgevoerd hebben!
Dit was de laatste keer dat ik bij jullie een toestel / verlenging heb gedaan.
Mede doordat jullie zo slecht omgaan met klachten!
Reeds eerder verstuurde mail:
Geachte heer / mevrouw,
Als klant welke in het verleden al een gsm bij jullie had besteld was ik altijd zeer tevreden over jullie service.
Ik rade ook altijd jullie aan als collega’s, familie of vrienden naar een gsm op zoek waren.
Echter ben ik sinds vandaag erg teleurgesteld in jullie service en nakomen van beloftes.
Hierbij een tijdsschema van mijn frustratie:
• 01 Juni 2009 Ik bestel GSM met verlenging bij Vodafone
• 16 Juni 2009 Helaas blijkt de HTC touch pro 2 niet leverbaar Vodafone draait de verlenging terug waardoor ik bij ieder ander mijn Vodafone Abonnement kan verlengen.
• 23 Juni 2009 Bestelling bij GSMEASY
• 24-06-2009
09:00 Telefoon CargoOffice / GSMEASY voor leveringsafspraak (04-07-2009)
10:00 Mail van GSMEASY / cargooffice.com dat de levering op 04-07-09
10:30 Ik bel met Cargooffice omdat ik 25-06-09 Vrij heb genomen voor de levering van de GSM (dit wordt bevestigd)
13:30 Mail dat de GSM niet geleverd kan worden ivbm provider problemen
• 29-06-2009 Ik stuur een mail omdat ik nog steeds niets heb vernomen over de status van de bestelling (enkel dat deze on hold staat).
• 01-07-2009 Ik bel GSMEASY omdat ik geen antwoord krijg op de mail (jullie gingen dit uitzoeken en het zou snel worden geregeld).
• 02-07-2009 Reactie op mijn mail van 29-06-2009 met de reactie: “U hoeft niets te doen.” Alles wordt geregeld u wordt vanzelf gebeld voor leveringsafspraak.
• 03-07-2009 Een replay op de ontvangen mail met de vraag hoe lang het nog gaat duren voordat ik mijn telefoon kan verwachten.
• 08-07-2009
09:00 Ik bel GSMEASY met de vraag hoe lang het nog gaat duren. De aardige dame aan de telefoon gaat het uitzoeken en beloofd mij terug te bellen of door een collega te laten bellen. Duidelijk aangegeven dat ik de telefoon vrijdag wil hebben omdat ik wederom vrij heb genomen voor de levering.
13:00 Nog geen reactie ik bel opnieuw GSMEASY wederom belofte dat ze het gaan uitzoeken en ik teruggebeld wordt.
15:00 Nogmaals gebeld met gsmeasy omdat ik nog steeds geen reactie had.
15:20 gebeld door de phonehouse dat deze bezig zijn met mijn contract en het aan het uitzoeken zijn met de belofte dat ik dezelfde dag nog gebeld wordt met een oplossing.
• 09-07-2009
10:00 Helaas gisteren geen reactie meer gehad en opnieuw gebeld met GSMEASY. De dame bij GSMEASY beloofd mij dit te regelen IK geef aan voor 12:00 een reactie te willen.
12:08 Nog steeds geen reactie ik bel opnieuw met GSMEASY. IK krijg de belofte dat mijn telefoon 10-07-2009 geleverd wordt! En dat ik een mail krijg met de exacte levertijd.
Daarop besluit ik mijn vrije dag door te laten gaan zodat ik thuis ben voor de levering.
17:44 Mail van Cargoffice / GSMEASY “. Door de grote vraag naar het door u bestelde product hebben we bij moeten bestellen en verwachten we het product binnen enkele dagen weer op voorraad te hebben”
20:18 Klachtenmail zoals hierboven beschreven richting GSM Easy
• 10-07-2009
11:49 Wederom gebeld met jullie en krijg weer dezelfde dame aan de lijn welke beld met de bevoorading en mij plechtig beloofd dat er vandaag voor 14:00 een reactie op mijn mail komt
14:28 Bel nogmaals GSM easy omdat ik nog geen reactie op mijn mail heb. Ik wordt doorverbonden met the Phone house omdat blijkt dat de afdeling in vergadering zit.
15:20 Bel nogmaals met GSM easy en de telefoon wordt niet opgenomen en de verbinding verbroken.
U begrijpt uit mijn bovenstaande verhaal dat ik zeer teleurgesteld ben in uw werkwijze.
- Ik heb 10 keer gebeld met GSMEASY (een kostbaar 0900 nummer) meerdere malen zijn er beloftes gedaan over terugbellen en deze zijn slechts 1 keer nagekomen met de melding dat ze het gingen uitzoeken.
- Ik heb 3 mails gestuurd waarom ik op 1 mail sinds 03-07-2009 EEN WEEK geleden! Nog steeds geen antwoord heb ontvangen! (op de website staat dat jullie binnen 1 werkdag antwoorden!).
- Er wordt mij een levering beloofd welke aan het einde van de dag (Als jullie niet meer bereikbaar zijn) in verband met de voorraad niet door kan gaan , terwijl jullie al sinds 23-06-2009 ruim 2,5 week weten dat ik de telefoon wil hebben!
- Aan de hand van de annulering in verband met de voorraad wordt er met spoed een oplossing beloofd welke ik nog steeds op wacht.
- Ik heb twee keer een dag vrij genomen om mijn bestelling in ontvangst te nemen welke niet is gekomen.
Ik hoop dat u een passende oplossing voor mijn probleem heeft, zodat ik in de toekomst wederom met u zaken wil doen want op dit moment ben ik zeer teleurgesteld in jullie service.
Graag verneem met spoed uw reactie op bovenstaande gebeurtenissen rondom mijn bestelling.
Nogmaals stuur ik u hierbij mijn klachtenmail
Inmiddels is mijn toesstel geleverd. Echter door de trage levering en het niet nakomen van afspraken heb ik inmiddels een rekening bij Vodafone voor internet van bijna 200euro!
Dit doordat jullie mijn verlenging niet op tijd doorgevoerd hebben!
Dit was de laatste keer dat ik bij jullie een toestel / verlenging heb gedaan.
Mede doordat jullie zo slecht omgaan met klachten!
Reeds eerder verstuurde mail:
Geachte heer / mevrouw,
Als klant welke in het verleden al een gsm bij jullie had besteld was ik altijd zeer tevreden over jullie service.
Ik rade ook altijd jullie aan als collega’s, familie of vrienden naar een gsm op zoek waren.
Echter ben ik sinds vandaag erg teleurgesteld in jullie service en nakomen van beloftes.
Hierbij een tijdsschema van mijn frustratie:
• 01 Juni 2009 Ik bestel GSM met verlenging bij Vodafone
• 16 Juni 2009 Helaas blijkt de HTC touch pro 2 niet leverbaar Vodafone draait de verlenging terug waardoor ik bij ieder ander mijn Vodafone Abonnement kan verlengen.
• 23 Juni 2009 Bestelling bij GSMEASY
• 24-06-2009
09:00 Telefoon CargoOffice / GSMEASY voor leveringsafspraak (04-07-2009)
10:00 Mail van GSMEASY / cargooffice.com dat de levering op 04-07-09
10:30 Ik bel met Cargooffice omdat ik 25-06-09 Vrij heb genomen voor de levering van de GSM (dit wordt bevestigd)
13:30 Mail dat de GSM niet geleverd kan worden ivbm provider problemen
• 29-06-2009 Ik stuur een mail omdat ik nog steeds niets heb vernomen over de status van de bestelling (enkel dat deze on hold staat).
• 01-07-2009 Ik bel GSMEASY omdat ik geen antwoord krijg op de mail (jullie gingen dit uitzoeken en het zou snel worden geregeld).
• 02-07-2009 Reactie op mijn mail van 29-06-2009 met de reactie: “U hoeft niets te doen.” Alles wordt geregeld u wordt vanzelf gebeld voor leveringsafspraak.
• 03-07-2009 Een replay op de ontvangen mail met de vraag hoe lang het nog gaat duren voordat ik mijn telefoon kan verwachten.
• 08-07-2009
09:00 Ik bel GSMEASY met de vraag hoe lang het nog gaat duren. De aardige dame aan de telefoon gaat het uitzoeken en beloofd mij terug te bellen of door een collega te laten bellen. Duidelijk aangegeven dat ik de telefoon vrijdag wil hebben omdat ik wederom vrij heb genomen voor de levering.
13:00 Nog geen reactie ik bel opnieuw GSMEASY wederom belofte dat ze het gaan uitzoeken en ik teruggebeld wordt.
15:00 Nogmaals gebeld met gsmeasy omdat ik nog steeds geen reactie had.
15:20 gebeld door de phonehouse dat deze bezig zijn met mijn contract en het aan het uitzoeken zijn met de belofte dat ik dezelfde dag nog gebeld wordt met een oplossing.
• 09-07-2009
10:00 Helaas gisteren geen reactie meer gehad en opnieuw gebeld met GSMEASY. De dame bij GSMEASY beloofd mij dit te regelen IK geef aan voor 12:00 een reactie te willen.
12:08 Nog steeds geen reactie ik bel opnieuw met GSMEASY. IK krijg de belofte dat mijn telefoon 10-07-2009 geleverd wordt! En dat ik een mail krijg met de exacte levertijd.
Daarop besluit ik mijn vrije dag door te laten gaan zodat ik thuis ben voor de levering.
17:44 Mail van Cargoffice / GSMEASY “. Door de grote vraag naar het door u bestelde product hebben we bij moeten bestellen en verwachten we het product binnen enkele dagen weer op voorraad te hebben”
20:18 Klachtenmail zoals hierboven beschreven richting GSM Easy
• 10-07-2009
11:49 Wederom gebeld met jullie en krijg weer dezelfde dame aan de lijn welke beld met de bevoorading en mij plechtig beloofd dat er vandaag voor 14:00 een reactie op mijn mail komt
14:28 Bel nogmaals GSM easy omdat ik nog geen reactie op mijn mail heb. Ik wordt doorverbonden met the Phone house omdat blijkt dat de afdeling in vergadering zit.
15:20 Bel nogmaals met GSM easy en de telefoon wordt niet opgenomen en de verbinding verbroken.
U begrijpt uit mijn bovenstaande verhaal dat ik zeer teleurgesteld ben in uw werkwijze.
- Ik heb 10 keer gebeld met GSMEASY (een kostbaar 0900 nummer) meerdere malen zijn er beloftes gedaan over terugbellen en deze zijn slechts 1 keer nagekomen met de melding dat ze het gingen uitzoeken.
- Ik heb 3 mails gestuurd waarom ik op 1 mail sinds 03-07-2009 EEN WEEK geleden! Nog steeds geen antwoord heb ontvangen! (op de website staat dat jullie binnen 1 werkdag antwoorden!).
- Er wordt mij een levering beloofd welke aan het einde van de dag (Als jullie niet meer bereikbaar zijn) in verband met de voorraad niet door kan gaan , terwijl jullie al sinds 23-06-2009 ruim 2,5 week weten dat ik de telefoon wil hebben!
- Aan de hand van de annulering in verband met de voorraad wordt er met spoed een oplossing beloofd welke ik nog steeds op wacht.
- Ik heb twee keer een dag vrij genomen om mijn bestelling in ontvangst te nemen welke niet is gekomen.
Ik hoop dat u een passende oplossing voor mijn probleem heeft, zodat ik in de toekomst wederom met u zaken wil doen want op dit moment ben ik zeer teleurgesteld in jullie service.
Graag verneem met spoed uw reactie op bovenstaande gebeurtenissen rondom mijn bestelling.
Re: webwinkel GSMEASY.NL
??? en wat wil je hier mee zeggen dan ? post is 1 1/2 jaar oud
Re: webwinkel GSMEASY.NL
ik heb een abonnement verlengt met een 26 inch LCD tv
na 10 dagen nog niet ontvangen te hebben heb ik gebeld
toen zei 1 van de telefoonniste mij dat het 10 tot 15 werkdagen zou duren
dus geduld moest hebben.
niet lang daarna krijg ik een mail dat de des betreffende tv niet meer te leveren was
en ik akkoord zou gaan met een 26 inch LCD van LG
daar heb ik akkoord voor gegeven.
de volgende dag kreeg ik een mail terug dat de bestelling van de tv geregeld zou worden
en mij zo snel mogelijk bericht zou worden gedaan wanneer ik hem kon ontvangen
vorige week heb ik woensdag en donderdag een mail gestuurd hoe het er nu voor zou staan
(onder tussen 4 weken later) daar heb ik geen reacties op gehad
vanmorgen heb ik gebeld word mij gevraagd of de gene die er over gaat mij terug kon bellen voor 12 uur
dat is niet gebeurt om kwart over 12 heb ik weer gebeld, toen beloofte de telefoonniste mij
zelf terug te bellen over hoe het nu verder ging ook die belde niet terug
om 10 voor 4 heb ik ook nog weer gebeld en toen het zelfde verhaal je word nog gebeld
en wij zullen wel een email sturen na de gene die over naleveringen gaat.
nu al meerdere malen gemailt elke dag weer
ik heb het idee dat ik van het kastje na de muur word gestuurd op deze manier
na 10 dagen nog niet ontvangen te hebben heb ik gebeld
toen zei 1 van de telefoonniste mij dat het 10 tot 15 werkdagen zou duren
dus geduld moest hebben.
niet lang daarna krijg ik een mail dat de des betreffende tv niet meer te leveren was
en ik akkoord zou gaan met een 26 inch LCD van LG
daar heb ik akkoord voor gegeven.
de volgende dag kreeg ik een mail terug dat de bestelling van de tv geregeld zou worden
en mij zo snel mogelijk bericht zou worden gedaan wanneer ik hem kon ontvangen
vorige week heb ik woensdag en donderdag een mail gestuurd hoe het er nu voor zou staan
(onder tussen 4 weken later) daar heb ik geen reacties op gehad
vanmorgen heb ik gebeld word mij gevraagd of de gene die er over gaat mij terug kon bellen voor 12 uur
dat is niet gebeurt om kwart over 12 heb ik weer gebeld, toen beloofte de telefoonniste mij
zelf terug te bellen over hoe het nu verder ging ook die belde niet terug
om 10 voor 4 heb ik ook nog weer gebeld en toen het zelfde verhaal je word nog gebeld
en wij zullen wel een email sturen na de gene die over naleveringen gaat.
nu al meerdere malen gemailt elke dag weer
ik heb het idee dat ik van het kastje na de muur word gestuurd op deze manier
Re: webwinkel GSMEASY.NL
Op 27-08 heb ik een pre-paid Alcatel OT 206 (Oranje)GSM besteld bij GSMEASY.
In de advertentie stond binnen 24 uur geleverd.
De webwinkel heeft een Qshop kenmerk dus dat gaf schijnbaar vertrouwen.
Direct betaald via Ideal.
Daarna ontving ik een mail waarin de orderstatus op: bestelling geplaatst stond.
Na een week niets meer gehoord te hebben bleeft de orderstatsus nog steeds op bestelling geplaatst.
Per e-mail een vraag gesteld waarop geen reactie ontvangen.
Meerdere mailen gebeld.
De bereikbaarheid van GSMEASY is slecht.
GSMEASY hanteerd een betaald nummer van 15 cent per minuut.
Toen ik eindelijk een medewerker aan de lijn kreeg gaf deze aan niets over de status te kunnen vertellen omdat hij nog geen terugkoppeling heeft ontvangen van Alcatel.
We zouden de volgende dag teruggebeld worden door GSMEASY maar ook die belofte is niet nagekomen.
Tot op heden heb ik niets meer gehoord van GSMEASY en het geld zijn we kwijt.
GSMEASY beschadigd op deze manier het vertrouwen van de internetkoper.
Ik wil andere consumenten waarschuwen voor GSMEASY.
GSMEASY reageert op geen enkele manier op onze klachten.
bvh
In de advertentie stond binnen 24 uur geleverd.
De webwinkel heeft een Qshop kenmerk dus dat gaf schijnbaar vertrouwen.
Direct betaald via Ideal.
Daarna ontving ik een mail waarin de orderstatus op: bestelling geplaatst stond.
Na een week niets meer gehoord te hebben bleeft de orderstatsus nog steeds op bestelling geplaatst.
Per e-mail een vraag gesteld waarop geen reactie ontvangen.
Meerdere mailen gebeld.
De bereikbaarheid van GSMEASY is slecht.
GSMEASY hanteerd een betaald nummer van 15 cent per minuut.
Toen ik eindelijk een medewerker aan de lijn kreeg gaf deze aan niets over de status te kunnen vertellen omdat hij nog geen terugkoppeling heeft ontvangen van Alcatel.
We zouden de volgende dag teruggebeld worden door GSMEASY maar ook die belofte is niet nagekomen.
Tot op heden heb ik niets meer gehoord van GSMEASY en het geld zijn we kwijt.
GSMEASY beschadigd op deze manier het vertrouwen van de internetkoper.
Ik wil andere consumenten waarschuwen voor GSMEASY.
GSMEASY reageert op geen enkele manier op onze klachten.
bvh