LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] webwinkel More than this
webwinkel More than this
Op 29 oktober 2011 hebben we een bestelling gedaan op de website van morethanthis. Voordat de bestelling geleverd zou worden moest er betaald worden. We hebben 28,50 op de rekening van morethanthis overgemaakt. Tot op heden hebben wen nog niets ontvangen. Een telefoonnummer staat er niet bij dus bellen kan niet.
Wel hebben we een contactformulier ingevuld met de vraag wanneer onze bestelling geleverd wordt. Ook hier hebben we geen reactie op gekregen. Zijn we nu ons geld kwijt? Heeft iemand ervaring met deze "webwinkel?". Misschien dat er meer mensen zijn die dit zelfde probleem hebben (gehad) en wel een telefoonnummer hebben zodat ik iig kan bellen.
We hebben er iig wel wat van geleerd. In het vervolg zijn we minder goed gelovig en bestellen we alleen bij gerenommeerde bedrijven.
Wel hebben we een contactformulier ingevuld met de vraag wanneer onze bestelling geleverd wordt. Ook hier hebben we geen reactie op gekregen. Zijn we nu ons geld kwijt? Heeft iemand ervaring met deze "webwinkel?". Misschien dat er meer mensen zijn die dit zelfde probleem hebben (gehad) en wel een telefoonnummer hebben zodat ik iig kan bellen.
We hebben er iig wel wat van geleerd. In het vervolg zijn we minder goed gelovig en bestellen we alleen bij gerenommeerde bedrijven.
Re: webwinkel More than this
via de KvK kom je bij dit adres: ILMIFA Holding B.V, en WBM import-export, alle 2 gevestigd op Kerkdijk 4 5109TL 's Gravenmoer. Bij alle 2 wordt verwezen naar morethanthis. Zoek je in Google op adres, staat het huis te koop, is net verkocht.....Geen vermelding van telefoonnummer. Vage website, alles wat er op moet staan, bezoekadres, kvk nummer ed ontbreekt. Succes met het terughalen van uw geld, maar gezien de gevonden gegevens, geef ik u weinig kans!
Bedankt voor de reactie! We hebben ons lesje wel geleerd...
Wel jammer dat je op deze manier er achter moet komen dat niet iedereen te vertrouwen is. Weet iemand of dit geld via de bank terug te vorderen is???
Wel jammer dat je op deze manier er achter moet komen dat niet iedereen te vertrouwen is. Weet iemand of dit geld via de bank terug te vorderen is???
Waarschijnlijk weet je bank dat het beste... (duh)
Dat begrijp ik ook wel...
Dit is echt een hele vage site die inderdaad totaal geen contactgegevens heeft en nergens bij aangesloten is.
Ik ga er vanuit dat je naar je geld kunt fluiten
Ik ga er vanuit dat je naar je geld kunt fluiten
Meestal doet de bank daar niets aan omdat u zelf de betaling heeft gedaan, dus niet zomaar te storneren. Kwaadwillenden zouden zo heel vrolijk vanalles kunnen bestellen, naar de bank gaan en roepen dat ze opgelicht zijn en bank stort geld terug en vervolgens heeft deze persoon en de spullen én het geld.Mobeke schreef:Weet iemand of dit geld via de bank terug te vorderen is???
Dat is eigenlijk wel logisch...Emmy75 schreef:Meestal doet de bank daar niets aan omdat u zelf de betaling heeft gedaan, dus niet zomaar te storneren. Kwaadwillenden zouden zo heel vrolijk vanalles kunnen bestellen, naar de bank gaan en roepen dat ze opgelicht zijn en bank stort geld terug en vervolgens heeft deze persoon en de spullen én het geld.Mobeke schreef:Weet iemand of dit geld via de bank terug te vorderen is???
Heb dan toch een telefoonnummer gevonden...
Helaas, er wordt niet opgenomen
Helaas, er wordt niet opgenomen
Via via ben ik achter het telefoonnummer gekomen. Nog voordat ik kon bellen ontving ik een email dat de bestelling verzonden was. Vandaag ontvangen! Toeval bestaat niet, of toch wel???
Ben blij dat ik mijn bestelling uiteindelijk toch ontvangen heb maar we gaan er nooit meer bestellen!
Ben blij dat ik mijn bestelling uiteindelijk toch ontvangen heb maar we gaan er nooit meer bestellen!
Heb hetzelfde probleem, posttas à 28,50 besteld en betaald.
Echter nog steeds niet geleverd.
Beste Mobeke mocht je me willen helpen, dan graag het tel.nr.van deze zaak.
Misschien dat ik dan het artikel ook nog mag ontvangen.
Alvast bedankt.
Mijn mail: [email protected]
Alvast bedankt.
Ik stuur je een email! Laat je even weten of het gelukt is?damnedt schreef:Heb hetzelfde probleem, posttas à 28,50 besteld en betaald.
Alvast bedankt.
Beste,
Mij is precies het zelfde overgekomen. Heb de 'dame van de webshop' ontmoet op de kerstmarkt in lisse
Het desbetreffende product was niet meer op vooraad in de stand maar wel via de webshop!
Al met al dus via de webshop besteld voor maar liefst 60 euro en nog steeds wachtende op reactie
Vele e-mailberichten verstuurd maar zonder succes!!
Kan een van jullie mij helpen ? Mijn e-mailadres is [email protected]
Alvast hartelijk edankt!
Ik stuur ook de organisatie van dre kerstmarkt in lisse een bericht toe dat ze deze mevrouw beter niet nog eens kunnen uitnodigen!
Mij is precies het zelfde overgekomen. Heb de 'dame van de webshop' ontmoet op de kerstmarkt in lisse
Het desbetreffende product was niet meer op vooraad in de stand maar wel via de webshop!
Al met al dus via de webshop besteld voor maar liefst 60 euro en nog steeds wachtende op reactie
Alvast hartelijk edankt!
Ik stuur ook de organisatie van dre kerstmarkt in lisse een bericht toe dat ze deze mevrouw beter niet nog eens kunnen uitnodigen!
Ik heb je een mail gestuurd met een telefoonnummer en een faxnummer!
Succes
Succes
zie mijn post op 2-3-2012
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 02 mar 2012 11:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Beste,
Bedankt voor de checklist.
Maar aangezien ik de dame in kwestie van de website
Heb gezien op die kerstmarkt ga je er vanuit dat het wel goed zit
Niet dus...
Bedankt voor de check list ik ga het in de gaten houden!
Bedankt voor de checklist.
Maar aangezien ik de dame in kwestie van de website
Heb gezien op die kerstmarkt ga je er vanuit dat het wel goed zit
Niet dus...
Bedankt voor de check list ik ga het in de gaten houden!
Viss007
Fijn dat je positief op mijn lijst reageert. Het is en blijft een hulpmiddel dat het gezonde verstand niet vervangt. Veel sukses met de toekomstige aankopen.
Maxiem.
Fijn dat je positief op mijn lijst reageert. Het is en blijft een hulpmiddel dat het gezonde verstand niet vervangt. Veel sukses met de toekomstige aankopen.
Maxiem.
Ik heb je een telefoonnummer en faxnummer gemaild. Heb je deze ontvangen en al contact gezocht? Ben benieuwd of het inmiddels opgelost is.Viss007 schreef:Beste,
Alvast hartelijk edankt!
Sterker nog wie zijn gezond verstand gebruik kan bij elke punten zo zijn vraagtekens zetten. En ik vind het misleidend om het te hebben over een wettelijk verplichte bezoekadres. Het is een beetje vergelijkbaar met BREIN die het heeft over legaal downloaden.MAXIEM schreef:Fijn dat je positief op mijn lijst reageert. Het is en blijft een hulpmiddel dat het gezonde verstand niet vervangt. Veel sukses met de toekomstige aankopen.
alfatrion
Je leest nog steeds bar slecht. Uiterlijk bij de aflevering (BW7/46c lid 2) dient in Nederland elke webshop zijn bezoekadres te verstrekken aan de koper. Het hebben van een bezoekadres is dus wettelijk verplicht, anders kun je het niet verstrekken. Zo staat het in de wettekst en niet anders.
Einde discussie.
Met collegiale groet, Maxiem.
Je leest nog steeds bar slecht. Uiterlijk bij de aflevering (BW7/46c lid 2) dient in Nederland elke webshop zijn bezoekadres te verstrekken aan de koper. Het hebben van een bezoekadres is dus wettelijk verplicht, anders kun je het niet verstrekken. Zo staat het in de wettekst en niet anders.
Einde discussie.
Met collegiale groet, Maxiem.