Waarschijnlijk overbodig Bob, maar je ziet/leest toch wel dat je in de z*** word genomen! Wehkamp Vertraging,Bob Schurkjens schreef:Ik geloof een week, maar dat weet ik niet meer precies. Je moet ook nooit spullen op afbetaling kopen bij Wehkamp. Je krijgt dan een BKR-registratie, betaalt een hoge rente etc.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wehkamp blundert!
Re: Wehkamp blundert!
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Wehkamp blundert!
Mijn zwam-alert stond uit maar ik kijk er nog wel even naar
Re: Wehkamp blundert!
Voor even is het jammer dat je de PB uit hebt, kon je wel iets vertellen. Maar goed, wat niet is, is niet.Bob Schurkjens schreef:Mijn zwam-alert stond uit maar ik kijk er nog wel even naar
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 05 apr 2013 21:24
Re: Wehkamp blundert!
Hmm, alleen voor zo'n brief een week. Nou ik vindt dit echt schandalig, ik had die vrouw op dinsdag aan de lijn en ze zei dat die brief vandaag of morgen zal aankomen. Ik hoop dat ze de waarheid heeft gesproken. Maar met die rente dat wist ik niks over, mij maakt het niks uit. Ik wil dat ze Iphone wel opsturen met een accepgiro anders ga ik echt naar ze toe, ben het volkomen zat met Wehkamp. . Maar ik dank uw zeer voor deze info ! Ik zal uw binnenkort zeggen hoe alles is afgelopen !
-
- Berichten: 203
- Lid geworden op: 27 jan 2010 15:00
Re: Wehkamp blundert!
Graag wil ik wat meer duidelijkheid geven over de situatie. Als je hiervan gebruik wilt maken, kun je via e-mail ([email protected]) jouw klantnummer of postcode en huisnummer en eventueel het forum, waarop je je klacht kenbaar hebt gemaakt, sturen.
Ik wacht jouw reactie af. Voor nu wens ik je een prettige dag.
Ik wacht jouw reactie af. Voor nu wens ik je een prettige dag.
Re: Wehkamp blundert!
Volgens mij hebben jullie nu een automatische "verklikker" die oplicht bij het woord WEHKAMP. Vroeger werd je echt geholpen, aan de telefoon. Dan moest ik (ook) een mailtje sturen met mijn gegevens en kreeg dan een mail terug met het telefoonnummer van Frits Pieters. Nu blijkt het per mail te blijven gaan en is menselijk contact (bijna) niet meer mogelijk. Jammer.fritspieters schreef:Graag wil ik wat meer duidelijkheid geven over de situatie. Als je hiervan gebruik wilt maken, kun je via e-mail ([email protected]) jouw klantnummer of postcode en huisnummer en eventueel het forum, waarop je je klacht kenbaar hebt gemaakt, sturen.
Ik wacht jouw reactie af. Voor nu wens ik je een prettige dag.