Hi,
Ik heb een bestelling gedaan bij wehkamp,blijkt dat de shirtjes te klein zijn voor mn zoontje,heb opgebeld naar wehkamp,krijg je uiteraart weer iemand die daarvoor moet boeten!!!maar mevrouw zegt,we doen niet aan matenruilingen???dat betekent dat als je iets te klein of te groot hebt besteld,rekenen ze gewoon weer 5 euro verzendkosten!!!
Ik vind dat schandalig,als je gaat winkelen,en het past niet dan mag je het toch ook ruilen,en ook bij postorders bedrijven!!!maar nee,dan wordt er weer 5 euro verzendkosten gerekend,maar zo,wordt een bestelling wel heel erg duur he!!!
ik heb een tip voor meneer de directeur,hij moet zich eens in een ander verplaatsen,en hoe zou hij het vinden,als hij zo behandeld wordt!!!Schandalig!!!
Ik moet nu mn zoontje teleur stellen,ja want sommige mensen hebben het niet zo breed!!!en dit is voor ons al de tweedde keer,dit is ook al een keer met een samsung gebeurd...dus geen aanrader die wehkamp!!!
Heeft iemand ook dezelfde ervaring gehad???
groetjes jortje..
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wehkamp denkt alleen aan zn eigen centen!!!!Geldwolf!!!
Re: wehkamp denkt alleen aan zn eigen centen!!!!Geldwolf!!!
Erg jammer deze Topic. Ik vind het niet meer normaal dat je gewoon de verzendkosten opnieuw betaald. Het is niet terecht om het risico van een verkeerde maat bij de verkoper neer te leggen. Er zijn inderdaad bedrijven die de verzendkosten niet nog een keer rekenen, maar dat noem ik gewoon service. Dat wil niet zeggen dat elke webwinkel dat moet doen. Ga gewoon naar de normale winkel als je er niet mee eens bent! Een normale winkel vergoed toch ook niet jouw benzinekosten als je terug moet vanwege een verkeerde maat?
Hi,
wat is dat nou voor een vergelijking zeg,een tankstation???
dit gaat over een artikel,en het is toch zo dat als je iets retour gaat sturen,dat het in een andere maat kan bestellen,kijk maar op de servives van alle postorder bedrijeven,dan kun je het lezen ook..want voorheen was dat bij wehkamp ook het geval,en nu niet meer verklaar dat eens???en natuurlijk had ik naar een winkel bij mij in de buurt kunnen gaan,en dat doe ik meestal ook,maar mn zoontje wou iets hebben,wat hij leuk vond,en dat konden we niet in de winkel krijgen,en buy the way service is ,als je een klacht heb!!
groetjes..
wat is dat nou voor een vergelijking zeg,een tankstation???
dit gaat over een artikel,en het is toch zo dat als je iets retour gaat sturen,dat het in een andere maat kan bestellen,kijk maar op de servives van alle postorder bedrijeven,dan kun je het lezen ook..want voorheen was dat bij wehkamp ook het geval,en nu niet meer verklaar dat eens???en natuurlijk had ik naar een winkel bij mij in de buurt kunnen gaan,en dat doe ik meestal ook,maar mn zoontje wou iets hebben,wat hij leuk vond,en dat konden we niet in de winkel krijgen,en buy the way service is ,als je een klacht heb!!
groetjes..
Hi vogels,
Ja maar dat was niet zo,kijk maar eens bij andere postorder bedrijven,die doen dat ook niet,maar u heeft gelijk,ik ga weer zoals ik altijd doe,gewoon weer naar de winkel!!!
groetjes..
Ja maar dat was niet zo,kijk maar eens bij andere postorder bedrijven,die doen dat ook niet,maar u heeft gelijk,ik ga weer zoals ik altijd doe,gewoon weer naar de winkel!!!
groetjes..
Hi Vogels,
nou echt wel ,en dat ga ik ook zeker doen,,ff voorlopig geen postorder bedrijf hahah...
groetjes..
nou echt wel ,en dat ga ik ook zeker doen,,ff voorlopig geen postorder bedrijf hahah...
groetjes..
Als je twijfelt aan maten dan bestel je toch gewoon hetzelfde shirt in verschillende maten? Er staat zelfs op het retourformulier een hokje "meer besteld ivm maatkeuze" dus dat zal ze niet vreemd zijn. Meer verzendkosten betaal je er niet voor, retourneren is gratis en je trekt de geretourneerde bedragen gewoon van de acceptgiro af...
Ik kan mij voorstellen dat Wehkamp het als een nieuwe bestelling ziet. Als iemand een shirt van 9,95 besteld, deze wordt gebracht met selectvracht, zeg even voor hun 4,50 bezorgkosten.. die betaal jij ook.. te klein... terug naar wehkamp.. weer 4,50 bezorgkosten door selectvracht, jij wilt gratis een ander shirt.. hup wehkamp moet weer 4,50 bezorgkosten betalen.. Dan blijft er dus nog 95 cent over.
Selectvracht doet het ook niet gratis ...
Ik kan mij voorstellen dat Wehkamp het als een nieuwe bestelling ziet. Als iemand een shirt van 9,95 besteld, deze wordt gebracht met selectvracht, zeg even voor hun 4,50 bezorgkosten.. die betaal jij ook.. te klein... terug naar wehkamp.. weer 4,50 bezorgkosten door selectvracht, jij wilt gratis een ander shirt.. hup wehkamp moet weer 4,50 bezorgkosten betalen.. Dan blijft er dus nog 95 cent over.
Selectvracht doet het ook niet gratis ...