LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wehkamp maakt drukfout in folder

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
coolmira
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 nov 2005 13:24

Wehkamp maakt drukfout in folder

Ongelezen bericht door coolmira »

Maken reclamen van een partytent voor 53,95 en als je hun belt om te bestellen kost hij 253,95 dat is toch een heel groot verschil en als veel mensen nu bellen voor de dezelfde parttent uit het krantje dan verdienen ze veel geld met niks.Is hier dan niks aan te doen??
Laatst gewijzigd door coolmira op 23 apr 2010 09:07, 1 keer totaal gewijzigd.

witte angora
Berichten: 32055
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Wehkamp maakt drukfout in folder

Ongelezen bericht door witte angora »

Klopt, in de folder staat een fout. Als je op onderstaande link kijkt, de zwarte partytent, zie je het verhaal staan, ook dat je vanwege de fout 20% korting krijgt, in plaats van 10%. Je gaat dan 223.20 betalen.

http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDet ... =270&N=186

Heeft dus niks met oplichting te maken, gewoon een fout bij de drukker. Kan overal gebeuren.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Wehkamp maakt drukfout in folder

Ongelezen bericht door tennis »

witte angora schreef:Klopt, in de folder staat een fout. Als je op onderstaande link kijkt, de zwarte partytent, zie je het verhaal staan, ook dat je vanwege de fout 20% korting krijgt, in plaats van 10%. Je gaat dan 223.20 betalen.

http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDet ... =270&N=186

Heeft dus niks met oplichting te maken, gewoon een fout bij de drukker. Kan overal gebeuren.
Mee eens!
Ik begrijp niet, dat er zo snel "Oplichters" geroepen wordt.
Normaal staat in een folder: Drukfouten voorbehouden, en dat zie ik hier ook zo.

wolk4life
Berichten: 149
Lid geworden op: 14 dec 2009 17:29
Locatie: oss

Re: Wehkamp maakt drukfout in folder

Ongelezen bericht door wolk4life »

tennis schreef:
witte angora schreef:Klopt, in de folder staat een fout. Als je op onderstaande link kijkt, de zwarte partytent, zie je het verhaal staan, ook dat je vanwege de fout 20% korting krijgt, in plaats van 10%. Je gaat dan 223.20 betalen.

http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDet ... =270&N=186

Heeft dus niks met oplichting te maken, gewoon een fout bij de drukker. Kan overal gebeuren.
Mee eens!
Ik begrijp niet, dat er zo snel "Oplichters" geroepen wordt.
Normaal staat in een folder: Drukfouten voorbehouden, en dat zie ik hier ook zo.
omdat dat t makkelijkste is om te zeggen als je je zin nie krijgt...

coolmira
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 nov 2005 13:24

Re: Wehkamp maakt drukfout in folder

Ongelezen bericht door coolmira »

Ja dat klopt wat je zegt hoe moet ik dan noemen????

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Wehkamp maakt drukfout in folder

Ongelezen bericht door Guardian72 »

coolmira schreef:Ja dat klopt wat je zegt hoe moet ik dan noemen????
Foutje, bedankt?

is gewoon een drukfout - en gezien het prijsverschil is het niet echt aannemelijk.

Tenzij ze stellen "super stunt" en "extreme aanbieding" - dan zou het kunnen, anders, helaas, niet.

coolmira
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 nov 2005 13:24

Re: Wehkamp maakt drukfout in folder

Ongelezen bericht door coolmira »

Ja jammer helaas.....................

Gesloten