LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wehkamp maakt nieuwe account aan bij inlog op Facebook
Wehkamp maakt nieuwe account aan bij inlog op Facebook
Hallo,
Ik moet even mijn verhaal over deze situatie kwijt, want ik ben er nog steeds van in de war.
Ik heb bij al mijn websites waar ik lid van ben automatisch inloggen aanstaan. Zo ook voor wehkamp.nl
Ik heb toen een jas besteld omdat ik nog een fashioncheque van ongeveer 90 euro, nou deze jas paste niet helemaal goed dus die heb ik terug gestuurd, ik heb toen contact gehad met de klantenservice hoe dat het makkeljkste ging, dat was schijnbaar via de app van wehkamp. Dus ik heb toen de app gedownload, en zoals dat op vandaag met alle apps bijna kan, heb ik na het downloaden van de app gekozen voor inloggen via facebook. Daar heb ik een retour aanvraag aangemaakt en het pakket retour gestuurd, omdat ik bezorgd was hoe het ging met de fashioncheque heb ik weer contact gehad met de klantenservice, hoe dit dan teruggestort wordt. Nu daar zou ik een wehkamp cheque voor terug krijgen dus ik denk prima.
Ik kreeg na een paar dagen bericht in de app dat de retour was geaccepteerd en ik het tegoed op mijn account had bijgeschreven gekregen. Dus ik kijken op de normale computer, staat niks bij mijn account. IK weer contact met de klantenservice, geven ze aan, ja dat komt wel goed duurt vaak een paar dagen. Maar aanmiddels waren er schoenen in de aanbieding die ik graa gwilde hebben, dus ik advies aan hun gevraagd, geven ze aan, je kan ze eventueel bestellen met achteraf betalen en dan later betalen met de wehkamp cheque. Ik denk goed idee straks zijn ze uitverkocht. Nou ik van de week weer kijken op mijn account nog steeds geen tegoed dus ik ook weer naar de klantenservice toe, zeggen ze owh vreemd ik zie de code wel staan, ik geef hem je hem zo door kan je hem invoeren.
Dus ik denk oke fijn, ik de code invoeren krijg ik steeds een foutmelding, weer contact met de klantenservice, bleek een foutmelding te zijn, moest ik vandaag nog maar eens proberen. Dus ik vandaag nogmaals contact met de klantenservice hele verhaal uitgelegd, Blijkt nu dat via de app met facebook te koppelen een nieuwe account is gemaakt en daarop mijn tegoed is gekomen, en dat ik besteld heb op mijn normale account en dat helaas voor mij ik de wehkamp cheque alleen kan gebruiken op het account waarop hij gekoppeld is, Dus ik reageer stomverbaasd ik weet niet eens dat ik twee accounts heb ik sta altijd vast ingelogd, maar er was absoluut geen oplossing mogelijk, ik kan de cheque niet gebruiken voor mijn aankoop
Ik ben er nog steeds van in shock, en vraag mij uberhaupt af of dit wel mag, want er is zoiezo altijd toch veel te doen om waardecheques dat ze eigenlijk ook nooit kunnen vervallen etc. Ik vind het heel raar dat ik een tegoed heb op mijn naam, maar omdat ik zonder het te weten heb besteld met 2 accounts ik dit tegoed niet kan gebruiken.
Met vriendelijke groet
Danny
Ik moet even mijn verhaal over deze situatie kwijt, want ik ben er nog steeds van in de war.
Ik heb bij al mijn websites waar ik lid van ben automatisch inloggen aanstaan. Zo ook voor wehkamp.nl
Ik heb toen een jas besteld omdat ik nog een fashioncheque van ongeveer 90 euro, nou deze jas paste niet helemaal goed dus die heb ik terug gestuurd, ik heb toen contact gehad met de klantenservice hoe dat het makkeljkste ging, dat was schijnbaar via de app van wehkamp. Dus ik heb toen de app gedownload, en zoals dat op vandaag met alle apps bijna kan, heb ik na het downloaden van de app gekozen voor inloggen via facebook. Daar heb ik een retour aanvraag aangemaakt en het pakket retour gestuurd, omdat ik bezorgd was hoe het ging met de fashioncheque heb ik weer contact gehad met de klantenservice, hoe dit dan teruggestort wordt. Nu daar zou ik een wehkamp cheque voor terug krijgen dus ik denk prima.
Ik kreeg na een paar dagen bericht in de app dat de retour was geaccepteerd en ik het tegoed op mijn account had bijgeschreven gekregen. Dus ik kijken op de normale computer, staat niks bij mijn account. IK weer contact met de klantenservice, geven ze aan, ja dat komt wel goed duurt vaak een paar dagen. Maar aanmiddels waren er schoenen in de aanbieding die ik graa gwilde hebben, dus ik advies aan hun gevraagd, geven ze aan, je kan ze eventueel bestellen met achteraf betalen en dan later betalen met de wehkamp cheque. Ik denk goed idee straks zijn ze uitverkocht. Nou ik van de week weer kijken op mijn account nog steeds geen tegoed dus ik ook weer naar de klantenservice toe, zeggen ze owh vreemd ik zie de code wel staan, ik geef hem je hem zo door kan je hem invoeren.
Dus ik denk oke fijn, ik de code invoeren krijg ik steeds een foutmelding, weer contact met de klantenservice, bleek een foutmelding te zijn, moest ik vandaag nog maar eens proberen. Dus ik vandaag nogmaals contact met de klantenservice hele verhaal uitgelegd, Blijkt nu dat via de app met facebook te koppelen een nieuwe account is gemaakt en daarop mijn tegoed is gekomen, en dat ik besteld heb op mijn normale account en dat helaas voor mij ik de wehkamp cheque alleen kan gebruiken op het account waarop hij gekoppeld is, Dus ik reageer stomverbaasd ik weet niet eens dat ik twee accounts heb ik sta altijd vast ingelogd, maar er was absoluut geen oplossing mogelijk, ik kan de cheque niet gebruiken voor mijn aankoop
Ik ben er nog steeds van in shock, en vraag mij uberhaupt af of dit wel mag, want er is zoiezo altijd toch veel te doen om waardecheques dat ze eigenlijk ook nooit kunnen vervallen etc. Ik vind het heel raar dat ik een tegoed heb op mijn naam, maar omdat ik zonder het te weten heb besteld met 2 accounts ik dit tegoed niet kan gebruiken.
Met vriendelijke groet
Danny
Re: Wehkamp maakt nieuwe account aan bij inlog op Facebook
In shock? Ik verwachtte al dat er voor duizenden euro’s op uw naam besteld was bij Wehkamp of zo. U hebt toch nog ook een jas nodig, kunt u die cheque daarvoor gebruiken.
-
- Berichten: 1261
- Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11
Re: Wehkamp maakt nieuwe account aan bij inlog op Facebook
Dus jij maakt een fout door een nieuw account aan te maken, en het is de schuld van wehkamp? Zo werkt het niet. Schoenen waar je blij mee bent gewoon houden, en op andere account je tegoed gebruiken om nog iets leuks te bestellen, en voortaam wat beter opletten.
En misschien wat weerstand opbouwen, als je van een klein foutje in de war en in een shock raakt!
En misschien wat weerstand opbouwen, als je van een klein foutje in de war en in een shock raakt!
thecure
vindt dit leuk
Re: Wehkamp maakt nieuwe account aan bij inlog op Facebook
Jaa dat zijn mijn gevoelens erbij omdat ik geen account heb aangemaakt, dit is volgens hun gekomen door de app te downloaden en in te loggen met facebook. En dat ik mij hier niet van bewust was, En dat nergens in de contact momenten dit wordt aangegeven aan mij. En natuurlijk omdat er geen oplossing mogelijk is voor hun
Re: Wehkamp maakt nieuwe account aan bij inlog op Facebook
Maar hoezo moeten zij een account op Facebook zomaar kunnen koppelen aan een Wehkamp-account? Ik snap de logica niet. U logt in met een ander account dan uw Wehkamp-account, maar bent verbaasd als dat dan ook een account is?
Re: Wehkamp maakt nieuwe account aan bij inlog op Facebook
Het ligt toch werkelijk aan u.
Wanneer u de app gedownload hebt kunt u inloggen met uw (oude) klantgegevens.
Maar dat was teveel werk om die inloggegevens op te zoeken en daarom heeft u maar gekozen voor inloggen met Facebook en een tweede account gekregen.
Waarom zou Wehkamp gaan kijken of die persoon misschien al een account heeft, het zou b.v. ook een familielid op hetzelfde adres kunnen zijn.
Kennelijk heeft u nog niet besteld, nu dus maar inloggen met de app en de cheque gebruiken voor de schoenen.
Wanneer u de app gedownload hebt kunt u inloggen met uw (oude) klantgegevens.
Maar dat was teveel werk om die inloggegevens op te zoeken en daarom heeft u maar gekozen voor inloggen met Facebook en een tweede account gekregen.
Waarom zou Wehkamp gaan kijken of die persoon misschien al een account heeft, het zou b.v. ook een familielid op hetzelfde adres kunnen zijn.
Kennelijk heeft u nog niet besteld, nu dus maar inloggen met de app en de cheque gebruiken voor de schoenen.
Re: Wehkamp maakt nieuwe account aan bij inlog op Facebook
Met verkeerde account gekochte spullen terugsturen binnen de zicht termijn. (wet koop op afstand)
Daarna nogmaals bestellen met ander account + bon.
Daarna nogmaals bestellen met ander account + bon.
Cornelis7
vindt dit leuk
Re: Wehkamp maakt nieuwe account aan bij inlog op Facebook
Mensen zijn tegenwoordig toch snel in shock of in de war of getraumatiseerd (ik denk aan dat onderwerp dat een vrouw even moest wachten bij het appartement)
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: Wehkamp maakt nieuwe account aan bij inlog op Facebook
Gewoon het account op de app gebruiken, immers heb je die nieuw aangemaakt en daarmee de retour aangemeld. Ik denk ik nu te simpel? Ik zie de slechte service van Wehkamp ook niet in het bericht. Je doet zelf iets per ongeluk verkeerd.
Re: Wehkamp maakt nieuwe account aan bij inlog op Facebook
Dat zou een prima tip zijn, ware het niet dat de aanbieding ongetwijfeld inmiddels is verlopen.
Verder een storm in een glas water, dit.
-
- Berichten: 5921
- Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
- Locatie: Nederbelg!
Re: Wehkamp maakt nieuwe account aan bij inlog op Facebook
Er zijn mensen die met nieuwe naam een Account maken voor kortingsbon nieuwe klanten.
Dan heb je na 5x bestellen 5 namen!
Bij vele webwinkels mag dat, hier niet!
Dus waar klagen we over?
Dan heb je na 5x bestellen 5 namen!
Bij vele webwinkels mag dat, hier niet!
Dus waar klagen we over?
-
- Berichten: 203
- Lid geworden op: 27 jan 2010 15:00
Re: Wehkamp maakt nieuwe account aan bij inlog op Facebook
Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
We hebben uw klacht in behandeling genomen via een andere forum website.
We zien graag daar uw reactie terug.
Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp
Bedankt voor uw bericht.
We hebben uw klacht in behandeling genomen via een andere forum website.
We zien graag daar uw reactie terug.
Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp