Lijdt jij aan achtervolgingswaanzin of zo? Er is geen topic waar je niet reageert op mij. Niet dat ik daar wakker van lig, maar heb liever een lekker w**f.
En misschien moet je je even afvragen dat ik wel eens gelijk kan hebben...
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wehkamp.nl
Re: Wehkamp.nl
Achtervolgingswaanzin?
Nou, tien pond zout en nog geen dorst.
Tja, dan zou ik nergens meer kunnen reageren, want jou naam kom ik overal tegen. Je schijnt overal verstand van te hebben, althans dat denk je zelf.

Tja, dan zou ik nergens meer kunnen reageren, want jou naam kom ik overal tegen. Je schijnt overal verstand van te hebben, althans dat denk je zelf.
Misschien ben ik dat ook wel.maar heb liever een lekker w**f.
Re: Wehkamp.nl
Toevallig heb ik misschien, héél misschien een klein beetje verstand van wetten, rechten en consumentenzaken.
Ik heb daarentegen geen verstand van auto's, kankertherapie, geitenwollensokken, internet en telefonie.
En als je een lekker w**f zou zijn, pak dan even een biertje voor me, ik heb wel dorst....
Ik heb daarentegen geen verstand van auto's, kankertherapie, geitenwollensokken, internet en telefonie.
En als je een lekker w**f zou zijn, pak dan even een biertje voor me, ik heb wel dorst....