LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wehkamp.nl, wat een deceptie
Wehkamp.nl, wat een deceptie
Gisteren na eindeloos speuren en uitzoeken eindelijk besloten welke mobiele telefoon ik graag wil kopen. Op een bepaalde website zag ik dat wehkamp de scherpste prijs had. Dus toch maar besloten om via wehkamp de bewuste telefoon aan te schaffen. Ik dacht: er zijn zoveel mensen die bestellen bij wehkamp, dat moet wel goed komen. Bij andere bedrijven gaat het ook altijd vlekkeloos. Dus ik een account aanmaken (voor eventuele toekomstige bestellingen wel handig). Betalen kon via iDEAL of acceptgiro. Aangezien per acceptgiro mij iets te lang ging duren, heb ik via iDEAL betaald. Na de betaling kwam ik weer op de website van de wehkamp terecht. Staat mijn bestelling nog in het winkelwagentje! Moet ik weer de keuze maken of ik wil betalen via iDEAL of acceptgiro. Hallo! Ik heb al betaald! Mailtje gestuurd naar wehkamp. Krijg ik een mail terug waarin staat dat ik de bestelling alsnog moet afronden. En dan moet ik niet voor iDEAL kiezen, maar voor een andere betaalwijze. Acceptgiro dan dus.
Ja, en dan krijg ik zeker ook eerst nog een acceptgiro thuis die ik eerst moet betalen, terwijl ik al heb betaald! Het bedrag is al van de rekening afgeschreven. Ik heb dan ook weer een mail teruggestuurd.
Op internet heb ik al even zitten speuren en nu lees ik natuurlijk vele verhalen die lijken op de mijne. Als ik dit geweten had.....
Begrijp niet zo goed dat wehkamp hun zaakjes qua onder andere bestelling plaatsen en betalen niet beter op orde hebben! Andere webwinkels kunnen het toch ook? Zonder wanklanken. Wat een slechte reclame. Jakkes, ben er echt kwaad over.
Ik ben zeer benieuwd of ik m'n telefoon of m'n geld ooit zal krijgen en wanneer.
Ja, en dan krijg ik zeker ook eerst nog een acceptgiro thuis die ik eerst moet betalen, terwijl ik al heb betaald! Het bedrag is al van de rekening afgeschreven. Ik heb dan ook weer een mail teruggestuurd.
Op internet heb ik al even zitten speuren en nu lees ik natuurlijk vele verhalen die lijken op de mijne. Als ik dit geweten had.....
Begrijp niet zo goed dat wehkamp hun zaakjes qua onder andere bestelling plaatsen en betalen niet beter op orde hebben! Andere webwinkels kunnen het toch ook? Zonder wanklanken. Wat een slechte reclame. Jakkes, ben er echt kwaad over.
Ik ben zeer benieuwd of ik m'n telefoon of m'n geld ooit zal krijgen en wanneer.
Re: Wehkamp.nl, wat een deceptie
In de internetomgeving van internetbankieren is het meestal mogelijk een PDF te maken van de specifieke transactie. Mail die anders eens naar Wehkamp.
-
- Berichten: 203
- Lid geworden op: 27 jan 2010 15:00
Re: Wehkamp.nl, wat een deceptie
Op de eerste plaats wil ik namens wehkamp.nl excuses aanbieden voor de deze gang van zaken. Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens
( klantnummer of naam en adresgegevens ) naar mij te mailen: [email protected]
( klantnummer of naam en adresgegevens ) naar mij te mailen: [email protected]
Re: Wehkamp.nl, wat een deceptie
Meneer Pieters, ik ga u zeker mailen. Want deze kwestie zit me gigantisch dwars.
Ik heb m'n telefoon nu net binnen, maar ik kan zien dat de verzegeling van de verpakking ooit verbroken is geweest. Er is een folietje overheen geplakt. Hier neem ik geen genoegen mee. Ik stuur de telefoon hoe dan ook retour. Ik hoop dat de Wehkamp dat accepteert. Want je kunt het alleen retour sturen als de verpakking niet is verbroken. Maar zo heb ik hem gekrégen!
Zoals ik al gevreesd had kreeg ik afgelopen woensdag een acceptgiro in de bus. Of ik eerst even wou betalen. € 0,55 meer dan op de website werd aangegeven. Zonet bij m'n bestelling zat wéér een acceptgiro, of ik voor 15 april even wil betalen. Weer € 0,45 meer dan eerst. Maar ik heb dus al betaald.
Ik wil graag m'n geld terug en stuur de telefoon retour. Ik ben zo benieuwd hoe dit af gaat lopen.
Ik heb m'n telefoon nu net binnen, maar ik kan zien dat de verzegeling van de verpakking ooit verbroken is geweest. Er is een folietje overheen geplakt. Hier neem ik geen genoegen mee. Ik stuur de telefoon hoe dan ook retour. Ik hoop dat de Wehkamp dat accepteert. Want je kunt het alleen retour sturen als de verpakking niet is verbroken. Maar zo heb ik hem gekrégen!
Zoals ik al gevreesd had kreeg ik afgelopen woensdag een acceptgiro in de bus. Of ik eerst even wou betalen. € 0,55 meer dan op de website werd aangegeven. Zonet bij m'n bestelling zat wéér een acceptgiro, of ik voor 15 april even wil betalen. Weer € 0,45 meer dan eerst. Maar ik heb dus al betaald.
Ik wil graag m'n geld terug en stuur de telefoon retour. Ik ben zo benieuwd hoe dit af gaat lopen.
-
- Berichten: 4625
- Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19
Re: Wehkamp.nl, wat een deceptie
Aangezien dit koop op afstand is kun je de telefoon zonder opgaaf van reden binnen 7 dagen retour sturen.
(dat zal een vorige klant ook gedaan hebben andaar dat de verzegeling opnieuw is aangebracht)
(dat zal een vorige klant ook gedaan hebben andaar dat de verzegeling opnieuw is aangebracht)
-
- Berichten: 36
- Lid geworden op: 22 apr 2010 20:21
Re: Wehkamp.nl, wat een deceptie
Kan ook goed gaan hoor.
Wij wilde een Siemens Espresso machine aanschaffen. Hadden echter haast want het was een cadeau en waren nogal laat met beslissen.
Apparaat besteld en betaald (I-deal) en binnen 1 dag binnen! Keurig!
Wij wilde een Siemens Espresso machine aanschaffen. Hadden echter haast want het was een cadeau en waren nogal laat met beslissen.
Apparaat besteld en betaald (I-deal) en binnen 1 dag binnen! Keurig!
Re: Wehkamp.nl, wat een deceptie
Had u al een account bij de wehkamp of heeft u zich toen aangemeld als klant?Carspecialist schreef:Kan ook goed gaan hoor.
Wij wilde een Siemens Espresso machine aanschaffen. Hadden echter haast want het was een cadeau en waren nogal laat met beslissen.
Apparaat besteld en betaald (I-deal) en binnen 1 dag binnen! Keurig!
Re: Wehkamp.nl, wat een deceptie
Vertel mij eens even, wat mankeert er dan aan die telefoon? Als de telefoon verder goed werkt en er geen beschadigingen op zitten, wat maakt het dan uit dat de verpakking open is geweest?Sija schreef: Ik heb m'n telefoon nu net binnen, maar ik kan zien dat de verzegeling van de verpakking ooit verbroken is geweest. Er is een folietje overheen geplakt. Hier neem ik geen genoegen mee.
Een gegronde klacht indienen is uiteraard terecht, maar je kunt ook overdrijven.
Re: Wehkamp.nl, wat een deceptie
Er hoeft maar één dingetje te missen of de telefoon is al gebruikt of weet ik veel, dan heb ik misschien helemaal geen poot meer om op te staan. Dan kan hij vast helemaal niet meer retour. En er zit toch niet voor niks een verzegeling op zo'n verpakking? In de reguliere winkel op de hoek accepteer je dat toch ook niet?thecure schreef:Vertel mij eens even, wat mankeert er dan aan die telefoon? Als de telefoon verder goed werkt en er geen beschadigingen op zitten, wat maakt het dan uit dat de verpakking open is geweest?Sija schreef: Ik heb m'n telefoon nu net binnen, maar ik kan zien dat de verzegeling van de verpakking ooit verbroken is geweest. Er is een folietje overheen geplakt. Hier neem ik geen genoegen mee.
Een gegronde klacht indienen is uiteraard terecht, maar je kunt ook overdrijven.
Ja, misschien ben ik een overdrijver. Maar als er bij een bedrijf in eerste instantie al iets fout gaat bij de betaling, is het vertrouwen in zo'n bedrijf vaak niet meer al te groot. Vandaar misschien ook wel mijn reactie.
Maar de terugbetaling komt binnenkort. Daar heb ik net bericht van gekregen van meneer Pieters. Dus ik denk dat het allemaal wel op z'n pootjes terecht zal komen.