Op 30 november jl. bestelde ik bij Wehkamp een Archos tablet en betaalde het verschuldigde vooruit, via IDEAL. Daarna ging bij hen alles mis. Het bedrag was niet aangekomen door een storing bij IDEAL,
na een paar dure , 20 eurocent per minuut!, telefoontjes met de klantenservice zou het nu toch in orde zijn en zou ik zelfs de gepleegde telefoontjes vergoed krijgen. Daarna gebeurde het volgende : een email van Wehkamp Finance om toch maar eerst te betalen! En een dag later weer een email met "sorry,
maar het artikel is uitverkocht".
Op mijn email naar het bedrijf met het verzoek het bedrag dat ik betaalde te crediteren géén reactie tot nu toe.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wehkamp
Re: Wehkamp
Misschien dat het webcareteam@wehkamp.nl hier op reageert. Je weet maar nooit.
Laatst gewijzigd door tenormin op 10 dec 2012 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.
You are about to log in to the site "wehkamp.nl" with the username "www%2Ewebcareteam", but the website does not require authentication. This may be an attempt to trick you.tenormin schreef:Misschien dat het http://www.webcareteam@wehkamp.nl hier op reageert. Je weet maar nooit.
Is "wehkamp.nl" the site you want to visit?
Ja, dat zal helpen.
-
Op de eerste plaats wil ik namens wehkamp.nl excuses aanbieden voor deze gang van zaken. Het is vervelend om te lezen dat u verschillende problemen heeft gehad met deze bestelling. Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens ( klantnummer of naam en adresgegevens en eventueel het forum waarop u uw klacht kenbaar heeft gemaakt ) naar mij te mailen: webcareteam@wehkamp.nl.
Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp.nl
Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp.nl
barman, toen ik het plaatste en voorbeeld eerst indrukte werkte het wel, vreemd. Maar goed, het team heeft al geantwoord, zoals ik hoopte. Sorry TS, voor de www. ervoor, was niet de bedoeling dat het fout zou gaan, uiteraard.
Is alles nu goed opgelost? Van zo'n groot bedrijf verwacht je een goede oplossing..