LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wehkamp wel op voorraad maar nu wel duurder

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
TonSaevus
Berichten: 20
Lid geworden op: 03 feb 2013 12:16

Wehkamp wel op voorraad maar nu wel duurder

Ongelezen bericht door TonSaevus »

Eind januari een jas besteld in de aanbieding voor 30 Euro. Netjes afgerekend met ideal (ING).

Ik krijg op 28 jan een mailtje van wehkamp dat er iets fout is gegaan, dat ze wel de betaling hebben ontvangen maar dat ik opnieuw moet bestellen.

Ik ga naar de website en zie dat de oude bestelling nog/weer in het winkelmandje zit en probeer deze opnieuw te bestellen maar het product is helemaal uitverkocht. Ik ga de 'zoekfunctie' in en zoek opnieuw naar de jas. En daar is staat hij maar nu voor 90 Euro en wel in alle maten op voorraad.

Die bestel ik dus, voordat je het weet ben je 90 Euro kwijt. Ik schrijf een email naar wehkamp met het verzoek hem voor de eerste prijs te leveren omdat hij wel op voorraad blijkt te zijn.

Krijg ik een mailtje terug dat ze het bestelnummer willen weten (terwijl ze mijn klantnummer weten, en de betalingsgegevens (waarin het bestelnummer wel zal zitten) anders kunnen ze niks voor mij doen.

Ik de gegevens van mijn betalingsafschrift gestuurd.

Krijg ik op 1-2 een mailtje dat de jas niet in mijn maat te leveren is.

Volgens mij willen ze gewoon niet leveren voor de prijs van 30 Euro! Alle gegevens hadden ze, ze konden het gewoon afhandelen, maar besloten eerst nog wat nutteloos heen en weer te mailen zodat mijn maat er niet meer zou zijn en ze dus niet voor 30 Euro hoefden te leveren.

Ik heb het wel gehad met die Wehkamp.

Drie maanden geleden al een hoop gezeur over garantie die willen afwentelen op de leverancier LG terwijl ik met hun leverancier niets te maken heb. Wehkamp was mijn leverancier. Uiteindelijk alleen een nieuw slangetje gekregen maar geen nieuw filterpatroon (dat lekte) dus ook nog fout afgehandeld :roll: . Ik was er zo moe van dat ik dacht 'Laat maar zitten'.


En nou dit weer :evil:. Ik wordt niet goed van Wehkamp.

moet nu een nieuwe wasdroger bestellen de indesit is hardstikke kapot (italiaanse rotzooi net als Zanussi, Ariston, Falcon, Delonghi) dus dan maar weer een Duitser maar bij Wehkamp bestellen?? Ik dacht het niet!

JorisTampo
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jan 2013 20:46

Re: Wehkamp wel op voorraad maar nu wel duurder

Ongelezen bericht door JorisTampo »

Heb je een ontvangstbevestiging van je bestelling gehad? Zo, ja kun je deze tonen en zijn ze verplicht alsnog te leveren.

Als je inderdaad de bestelling niet geplaatst hebt dan denk ik dat je gewoon pech hebt..

Webcarewehkamp.nl
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 jan 2010 15:00

Re: Wehkamp wel op voorraad maar nu wel duurder

Ongelezen bericht door Webcarewehkamp.nl »

Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens ( klantnummer of naam en adresgegevens en eventueel het forum waarop u uw klacht kenbaar heeft gemaakt ) naar mij te mailen: [email protected].

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Wehkamp wel op voorraad maar nu wel duurder

Ongelezen bericht door ArneLH »

Wat ik mij steeds afvraag is: hoe medewerkers van 1 van de partijen kunnen denken dat zij kunnen 'bemiddelen'? Zij zijn immers geen (al dan niet onafhankelijke) derde...

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Wehkamp wel op voorraad maar nu wel duurder

Ongelezen bericht door tenormin »

ArneLH schreef:Wat ik mij steeds afvraag is: hoe medewerkers van 1 van de partijen kunnen denken dat zij kunnen 'bemiddelen'? Zij zijn immers geen (al dan niet onafhankelijke) derde...
Ik vraag het me niet steeds af, maar wat mij opvalt is het tegenwoordig standaard antwoord wat Wehkamp geeft. "Vroeger" werd er echt aangeboden te bemiddelen, nu vraagt Frits Pieters zelfs op welk forum de klacht is (geweest). Lijkt wel of men daar nu een automaat heeft gevonden die de klachten opspoort en automatisch verzend naar de diverse fora. Hierdoor ga ik nu weer minder vertrouwen krijgen dan ik vroeger had.

TonSaevus
Berichten: 20
Lid geworden op: 03 feb 2013 12:16

Re: Wehkamp wel op voorraad maar nu wel duurder

Ongelezen bericht door TonSaevus »

tenormin schreef:Ik vraag het me niet steeds af, maar wat mij opvalt is het tegenwoordig standaard antwoord wat Wehkamp geeft. "Vroeger" werd er echt aangeboden te bemiddelen,
Het ziet er naar uit dat je gelijk hebt. waarschijnlijk is
fritspieters schreef:.
een robot.
Ik heb netjes de info gemailed maar nooit meer iets gehoord.
Triest zoals deze toko met dit soort zaken om gaat.

Webcarewehkamp.nl
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 jan 2010 15:00

Re: Wehkamp wel op voorraad maar nu wel duurder

Ongelezen bericht door Webcarewehkamp.nl »

Goedemiddag,

Allereerst wil ik aangeven dat het betreurenswaardig is dat u niet goed bent geholpen, zoals ik hierboven kan lezen. De situatie met de jas vind ik zeer vreemd en de gang van zaken is zeker niet zoals het bij wehkamp.nl er aan toe hoort te gaan.

Wat betreft de situatie met LG, ook zeer vervelend om te lezen dat dat zo moeizaam is verlopen.

Ik wil beide situaties graag met u bespreken en u daarnaast tegemoet komen.

TonSaevus, als u hier op in wilt gaan kunt u uw gegevens sturen naar [email protected].

Prettige dag gewenst namens het wehkamp.nl webcareteam.

Gesloten