Voor een bezoek van mijn familie heb ik op 4 juni 3 Grand Foulards (doeken) voor over mijn banken besteld om de boel wat gezelliger te maken en tegen de hardnekkige hondenharen die ik er niet uitgestofzuigd krijg. Deze maand had ik weinig te besteden dus ging het op krediet. De bestelling zou op 5 juni geleverd zijn aan de DHL Parcelshop. Ik ben daar 5 keer geweest en heb ze 4 keer gebeld maar bestelling bleek niet geleverd. Na netjes een week te wachten (zoals geadviseerd op de Wehkamp site) heb ik de Wehkamp gebeld waar de bestelling bleef. Het verhaal was onduidelijk, er was 'iets' mis gegaan met de levering aan de DHL. De bestelling zou niet meer worden geleverd. Het bedrag zou teruggeboekt kunnen worden en dan zou ik na 5 dagen weer genoeg bestedingsruimte hebben om het op krediet te bestellen. Echter komt mijn familie volgend weekend al en is het dan te laat. Ik zou wel vooruit kunnen betalen, maar dat gaat niet deze maand (de reden dat ik de bestelling bij Wehkamp deed, was omdat het daar op krediet kon).
Aangezien Wehkamp op hun website beloofd de bestelling de volgende dag te leveren heb ik de bestelling ruim op tijd gedaan (2,5 week voordat mijn familie komt) maar door een fout van Wehkamp zelf kan ik nu geen gebruik maken van de krediet regeling, en kan ik fluiten naar mijn bestelling.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wehkamp zending niet geleverd, geen goede oplossing gevonden
Re: Wehkamp zending niet geleverd, geen goede oplossing gevonden
sorry, maar als je geen bestedingsruimte hebt ga je 3 grand foulards op de pof bestellen????... Nooit gehoord van de kringloop en de wasmachine? Voor 1 dagje bezoek moet je niet zoveel geld uit willen geven. Een schoon dekbed overtrek lost het probleem ook wel op zelfs.
Een klein rubber borsteltje voor kattenharen, daarmee krijg je hondenharen van je bank. Kost maar een paar euro.
-
Goedendag,
Wat vervelend om te lezen dat de levering niet goed is gegaan. We kijken graag voor je mee wat er aan de hand is. Wil je deze klacht samen met je klantnummer of postcode en huisnummer sturen naar [email protected]?
Met vriendelijke groet,
Wehkamp.nl
Wat vervelend om te lezen dat de levering niet goed is gegaan. We kijken graag voor je mee wat er aan de hand is. Wil je deze klacht samen met je klantnummer of postcode en huisnummer sturen naar [email protected]?
Met vriendelijke groet,
Wehkamp.nl
Stuur niet zomaar priveinfo naar een voor u onbekend mailadres. Meerdere malen is al een geverifieerd account voorgesteld zodat er iets meer zekerheid is maar dat word hier niet aan voldaan en je kan je afvragen waarom deze simpele handeling uitblijft. Denk dus goed na of je dat wel wil.
https://forum.www.radartv.nl/viewtopic. ... 0&t=147472
https://forum.www.radartv.nl/viewtopic. ... 0&t=147472
Bedrijven kunnen vanaf heden hun account op het Radar-forum laten verifiëren. Een geverifieerd account garandeert de identiteit van het bedrijf op het forum van Radar.
Geverifieerde accounts bevatten een groen vinkje achter hun forumnaam.
Het domein wehkamp.nl behoort aan Wehkamp toe, dus de e-mail zal niet bij een ander uitkomen.
daarbij bedacht ik me later dat dit ws een weekendtrol is....