Hallo
Is er iemand die ervaring heeft met de site superdeal.nl
Ze bieden op deze site wel hele goedkope mobile telefoon abbo's aan van vodafone die op de site van vodafone niet zijn te vinden.
Zijn de prijzen te vertrouwen of schuilt er een adder onder gras, want een samsung wave met 150 min of 300 sms plus internet voor 20 euro vind ik wel heel goedkoop maar is dat ook zo.
Graag hoor ik uw/jullie ervaringen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wie heeft ervaring met superdeal.nl
-
wie heeft ervaring met superdeal.nl
Laatst gewijzigd door painterboy op 05 feb 2011 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: wie heeft ervaring met superdeal.nl
** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 14:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Aanbiedingen zijn goed alleen de contracten zijn onduidelijk. Check deze echt goed anders bestaat de kans dat je teveel betaald. Zorg ervoor dat alle onderdelen van de aanbieding in het contract komen. Het kan zijn dat als je het contract niet goed op orde hebt je meer gaat betalen dan de aanbieding aangeeft. Heb je een geschil dan wordt je door Traders door verwezen naar Vodafone. De afhandeling van een eventuele klacht kan erg moeizaam verlopen.
Dus check alles goed en bij twijfel niet tekenen.
Dus check alles goed en bij twijfel niet tekenen.
Wij hebben zo'n anderhalf jaar geleden een GSM besteld via Superdeal. Snel geleverd en gedurende de gehele looptijd van 2 jaar 50% korting op het abonnement. Geen enkel probleem.
Ik heb 2 weken geleden een tel besteld met nummerbehoud ( prepaid).
Heb zelf paar keer gebeld wat de status was.
Maandag 2 mei gebeld was tel op voorraad en gingen ze nummerbehoud aanvragen, kon zelf via Tmobile checken of en wanneer het goedgekeurd was, dinsdagavond 3 mei stond op site tmobile dat ik 17 mei overgezet ga worden.
Woensdag 4 mei in de ochtend gebeld door onlinepakketdienst om afspraak te maken,
kon de volgende dag al afgeleverd worden tussen 12 en 4 en tussen 16 en 21; 's avonds een mail gekregen met een specifiekere aflevertijdstip ( 19.11 en 21.11 ) dus so far so good.... nu vanavond even afwachten, maar tot nog toe ziet t er goed uit...
Heb zelf paar keer gebeld wat de status was.
Maandag 2 mei gebeld was tel op voorraad en gingen ze nummerbehoud aanvragen, kon zelf via Tmobile checken of en wanneer het goedgekeurd was, dinsdagavond 3 mei stond op site tmobile dat ik 17 mei overgezet ga worden.
Woensdag 4 mei in de ochtend gebeld door onlinepakketdienst om afspraak te maken,
kon de volgende dag al afgeleverd worden tussen 12 en 4 en tussen 16 en 21; 's avonds een mail gekregen met een specifiekere aflevertijdstip ( 19.11 en 21.11 ) dus so far so good.... nu vanavond even afwachten, maar tot nog toe ziet t er goed uit...
Het leek zo mooi bij superdeal(of dealdirect). Eerst via de chat naar de ckerheden gevraagd. Alles leek prima om mijn abo te verlengen. Ik wilde graag omlaag met mijn maandkosten en kon er een fijn toestel bij krijgen. De procedure gevolgd voor het online verlengen. Was allemaal geen probleem en kreeg keurig een bevestiging van de verlenging en en het toestel werd zsm me toegezonden. Een dag later nogmaals een bevestiging van het verlengen, maar ineens stonde dat de telefoon 59.00 euro kost en dat automatisch van mijn rekening zou gaan. Natuurlijk direct gebeld (0.45ct pergesprek + belkosten). Ik moest maar claimen als het was afgeschreven, want het was een gratis toestel. Prima tot zover. Week later gebeld over de status van het toestel. De betreffende medewerker vertelde me verheugd dat het toestel klaar stond voor verzenden naar de vervoerder en zal met een aantal dagen bij mij worden aangeboden. Ruim een week later weer eens gebeld waar het bleef. "Maar beste meneer, dit toestel(xperia ray) is al een tijdje niet op voorraad en de collega had nooit kunnen en mogen zeggen dat het toestel onderweg was". En nu?... " Ik kan u niet met ckerheid kunnen zeggen wanneer dit toestel weer binnen komt, maar belt u in de loop van de volgende week maar weer. Misschien dat er dan meer zicht is op dit toestel". Geduldig dat ik ben weer een week later gebeld. Nee er was nog geen zicht op. Nu een maand later en diverse telefoontjes gepleegd en van het kastje naar de muur gestuurd, nog geen telefoon, vreselijk boos geworden, ruim 15 euro aan belkosten gemaakt met de benodigde tijd die ermee gepaard gaat, en zelfs niet eens aangeboden of we het anders kunnen oplossen dmv een ander toestel oid, was ik doorgezet met (al)weer een foute afdeling. Dit keer had ik het geluk dat het de afdeling was voor wijzigingen enzo en waar ik het verlengen van mijn abo ongedaan kon maken. Hier moet ik nog een bevestiging van krijgen en mag dus hopen dat het ook daadwerkelijk word terug gedraaid. Jammer, mijn huidige abo loopt af op 31 januari2013 en dan zal vodafone bij mij na ruim 15 jaar(helaas) verleden tijd zijn. oja...die kosten van 59 euro voor het toestel is (nog) niet afgeschreven.