LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Winkelen bij Vanoutlet.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
rene 69
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 feb 2013 16:33

Winkelen bij Vanoutlet.nl

Ongelezen bericht door rene 69 »

Hierbij wil ik mijn ervaring met jullie delen over deze webwinkel die ik sinds kort heb opgespoord.
na verwijzing van een vriendin heb ik mijn eerste bestelling bij Vanoutlet gedaan ,het was een Elektronische sigaret set .Deze werd binnen 24 uur geleverd.

Inmiddels heb ik meer dan 10 bestellingen gedaan en je kan zeggen dat ik een vaste klant ben geworden.

Heb je ook ervaring met deze webwinkel?

[commerciële link verwijderd door de moderator]


Deel jouw ervaring met ons .
Laatst gewijzigd door Radar op 02 sep 2013 00:46, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast: commerciële uitingen verwijderd

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

NOEMEN WE REKLAME MAKEN....

rene 69
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 feb 2013 16:33

Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl

Ongelezen bericht door rene 69 »

Excuses voor het misverstand ik bedoel dat ik maar sinds kort klant ben .
Reklame maken is niet mijn bedoeling :shock: de topic is over ervaring met webwinkels en ik heb alleen mijn ervaring gedeeld meer niet .

Roland007
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 jul 2013 16:50

Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl

Ongelezen bericht door Roland007 »

Maandag 24 juni heb ik mijn bestelling geplaatst.

De beloven leverdatum 1-2 dagen zal eigenlijk simpel voor ze moeten zijn.
De site was bewerkt met giga letters "vanwege grote drukte bij postnl worden de bestellingen van 24/25juni geleverd op 28juni!"

Nadat ik vrijdag 28e niets heb gehad mailde ik hun meteen en dat was vroeg in de middag.
Postnl was al bij mij langs geweest maar niets voor mij achtergelaten.
Na dat ik ze gemaild had, heb ik hier geen antwoord op terug gehad.
Op de site staat duidelijk tot 20uur aanwezig tijdens werkdagen dus simpel weg een antwoord terug sturen lijkt mij simpel.
Vroeg tenslotte gewoon om opheldering.

Chat staat continue offline.
Vrijdag avond nog een mail gestuurd, in het weekend en vandaag!
Nog steeds geen antwoord en geen pakketje met mijn bestelling!

Er is geen antwoord te krijgen van deze site.
Geen nummer waar je ze op kan bereiken.
Het is nog afwachten of je wel iets krijgt.
Ik wacht af.

Vanoutlet.nl mijn ervaring tot nu toe.
- geen service
- onbetrouwbaar als het gaat om levering in 1-2 werkdagen.

zelfs 1 ster zou ik deze site niet gunnen dat zo slecht met zijn klanten om gaat.

alfatrion
Berichten: 21918
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl

Ongelezen bericht door alfatrion »

rene 69 schreef:Excuses voor het misverstand ik bedoel dat ik maar sinds kort klant ben .
Reklame maken is niet mijn bedoeling :shock: de topic is over ervaring met webwinkels en ik heb alleen mijn ervaring gedeeld meer niet .
Dat zou ik ook zeggen als ik de verkoper was van die site.

Roland007
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 jul 2013 16:50

Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl

Ongelezen bericht door Roland007 »

Update: Dinasdag 2 juli.

Mail van zondag gaf aan "verwerkt"
Nog een email gestuurd 5stuks nu nog steeds geen reactie.


Zelfs vandaag niets gehad.
Ik krijg echt meer het gevoel dat dit echt piratensite is dat je laat betalen en niets verstuurd.
Mail word niet op gereageerd, het heeft geen telefoonnummer en zelfs het berichtenboek om een berichtje achter te laten word alleen geaccepteerd als het positief is!

Slechte site

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl

Ongelezen bericht door devious »

M.Martens schreef:Hallo,

Ik neem aan dat alles al betaald is?
Ga naar u bank en maak melding van oplichting. U kan dan het bedrag kosteloos terug gestort krijgen.

De bank zal eerst zeggen dat dit niet gaat maar hou voet bij stuk en dan gaat alles.
Hoe kom je er toch bij? Waar haal je dit soort ideëen vandaan? Dit is toch geen advies? Dit is gewoon belachelijk!

petjepetje
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 aug 2012 23:00

Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl

Ongelezen bericht door petjepetje »

Service tot aan de deur !!
Ik had een flexibele tuinslang besteld (de Xhose) en kreeg dan gratis de sproeier erbij. Alles bij elkaar 30 euro, dus ook weer niet echt goedkoop. Het was snel bezorgd, en ik ging er direct mee aan de slag. Er stond echter zo'n druk op, dat ik ervan schrok en de sproeier op het grasveld liet vallen. Pats, direct kapot. Niet te geloven. Dit moet een fout product zijn geweest, want dat hoort niet. Ook weer direct gemeld (niet dagen later), maar niets hoor. Ze erkennen dat het erg raar is, maarja, zij hebben het heel afgeleverd en tenslotte was de sproeier gratis. Kortom, niet zeuren over een gratis bijgeleverd product. Maar het kan toch niet dat een product na 1x vallen (op geen grasveld nota bene) al kapot gaat. Een product raakt soms moe, en na 100x vallen kan het dan snel kapot gaan. Maar deze was gloednieuw. Ook al was het mijn eigen fout, dit had nooit mogen gebeuren vind ik. Ik snap nu waarom sommigen gaan liegen als de service zo waardeloos is. Kortom, waardeloze leverancier!

Jos07
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 aug 2013 12:05

Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl

Ongelezen bericht door Jos07 »

Blij ben ik niet, maar voeg wel graag een reactie bij over de "service" :( van Vanoutlet. Ook ik heb in juni een x-hose gekocht. Met spuitstuk (echter los te bestellen en af te rekenen, dus 49 euro). Het zag er allemaal zo goedkoop uit, dan ik het pakket heb teruggestuurd. Eind juni kreeg ik de automatische melding dat de status van die bestelling was gewijzigd in RETOUR ontvangen.
Vervolgens wacht ik na vele emails en radiostiltes nog steeds op mijn geld. Slechts een enkele reactie komt er binnen. "Wij kunnen de product enkel voor u vervangen Helaas kan geen geld retour gestort worden de nieuwe slang komt naar u toe" is zo'n reactie!

Al surfend op internet kom ik langzaam maar zeker meer klachten tegen. Niet alleen over de x-hose zelf, maar ook over Vanoutlet. Misschien eens een oproep via televisieprogramma Radar?

miss-badeend
Berichten: 29
Lid geworden op: 24 mar 2013 19:47

Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl

Ongelezen bericht door miss-badeend »

Ook ik hoor vele slechte ervaringen. Helaas worden de slechte ervaringen van hun site verwijderd. En ook ik ging voor 1 keer tegen mijn principes in! Ik bestel nooit iets bij een winkel wat ik niet ken, tenzij het af te halen is en dan contant of per pin te betalen is.

Dit keer vanwege de lage tarieven toch overstag gegaan!

Nou nooit weer!
Er is idd binnen 2 dagen bezorgt, helaas een totaal ander product! Ik heb een case voor een samsung tab2 besteld maar heb een case voor een tab3 of een totaal ander model ontvangen.

Aangegeven per mail, en gelijk antwoord terug! Super, ze geven aan het juiste product te sturen. Helaas een week verder niks ontvangen en is het niet meer mogelijk om contact met ze krijgen!

Via facebook, klachtenkompas.nl, klacht.nl, mail, telefoon, op geen enkele wijze reageren deze mensen nog....

Dus nee ik bestel hier never nooit meer iets!

Rumpel@66
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 okt 2013 15:00

Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl

Ongelezen bericht door Rumpel@66 »

Bestelling voor navullingen E-Cigatette op 19 september geplaatst via internet. Op 23 september werd het geldbedrag van mijn rekening overgeboekt. Tot op heden geen levering. Op 3 oktober een herinneringsmail gestuurd en heden het 06-nummer ingesproken, rechtstreeks tel contact was niet mogelijk. Helaas nog geen enkele reactie ontvangen.

joyce is nu boos
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 jun 2014 07:35

Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl

Ongelezen bericht door joyce is nu boos »

Op webshop vanoutlet.nl spullen besteld op 16 juni. Beloofd was levering binnen 2 a 3 dagen. 10 dagen verder is het eindelijk binnen. Contact met deze firma is niet mogelijk. Op mail reageren ze niet.

G. van den Heuvel
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jun 2014 11:02

Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl

Ongelezen bericht door G. van den Heuvel »

Ik heb via Vanoutlet.nl op 1 juni 2014 een bestelling geplaatst. Het betreft een muursticker twv 26,95. Het bedrag is bij de bestelling vooraf betaald. Er zou een levertijd op zitten van 1-2 dagen. Ik heb een week na de bestelling eenmalig contact gehad met de servicedesk. Mij werd verteld dat ik gewoon even moet afwachten. Weer een week daarna heb ik 9 pogingen in 4 dagen gedaan om het kantoor te bereiken. Na twee keer de telefoon eindeloos over te laten gaan, gaat bij de derde poging de telefoon standaard in gesprek. Hoorn van de haak. Ik heb deze week via de mail laten weten dat ik me genoodzaakt voelde aangifte te doen van diefstal als ik verder niets zou vernemen. Ik heb toen een mail ontvangen waarin mij gevraagd werd naar mijn betalingskenmerk. Helaas is gebleken dat het alleen een actie was om tijd te rekken, ik heb alsnog geen verdere informatie ontvangen over de levering van mijn bestelling. Inmiddels is er bijna een maand voorbij en heb ik nog steeds niets ontvangen of vernomen over mijn bestelling.

Met het sterke vermoeden dat ik te maken had met een malafide webshop op internet wat gaan zoeken waaruit helaas blijkt dat ik niet de enige gedupeerde ben. Ik verwacht na al die berichten gelezen te hebben ook niet dat mijn bestelling nog geleverd gaat worden of dat ik mijn geld terug ga krijgen.

Ik heb daarom gisteren (25 juni) contact gehad met mijn bank, om te horen of het mogelijk is mijn betaling terug te vorderen. Helaas is dit niet mogelijk omdat geen doorlopend incasso betreft. Zij hebben mij geadviseerd aangifte te doen van diefstal. Ik dat vanochtend 26 juni 2014 ook gedaan.

joyce is nu boos
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 jun 2014 07:35

Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl

Ongelezen bericht door joyce is nu boos »

Ik heb 10 dagen moeten wachten. Pas na melding bij Webwinkelkeur kreeg ik ineens een update dat het pakketje nu verzonden was. :evil: Vanmorgen zat het in de bus. Ze komen blijkbaar pas in actie wanneer je hun falen op internet voor een breed publiek toegankelijk maakt.

Ze beloven 2 dagen maar het werden er 10. Nu is dat nog tot daar aan toe maar communiceer dat dan met je klanten... :idea:

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Waarom tellen mensen altijd kalenderdagen als ze over een levertijd klagen.
Het gaat toch om het aantal werkdagen, en dat zijn er in dit geval 2 minder

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl

Ongelezen bericht door dhc »

Je hebt de spullen, waarom nog contact? en is het echt een drama?

voornaam
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jun 2014 20:49

Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl

Ongelezen bericht door voornaam »

dit is de eerste site waar ik me opgelicht voel. Omdat ze de afspraak niet na kwamen bestelling geanullerd. Hebben ze bevestigd en daarna toch nog op gestuurd.

Na vele mails is dit mijn laatste mail aan hen, zegt genoeg....

zijn jullie nou echt van de pot gepleurd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eerst porto kosten overmaken en dan toch in houden van mijn geld wat jullie al twee maanden beloven terug te geven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

zie de mailwisseling

drie mogelijkheden

Of per omgaande (drie werkdagen) mijn 3,85 terug
Of ik leg het voor aan rechtspraak online alleen moeten jullie dan een accoord geven
Of via mijn rechtsbijstand

Wat kiezen jullie???

riddert
Berichten: 2132
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl

Ongelezen bericht door riddert »

voornaam schreef:dit is de eerste site waar ik me opgelicht voel. Omdat ze de afspraak niet na kwamen bestelling geanullerd. Hebben ze bevestigd en daarna toch nog op gestuurd.

Na vele mails is dit mijn laatste mail aan hen, zegt genoeg....

zijn jullie nou echt van de pot gepleurd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eerst porto kosten overmaken en dan toch in houden van mijn geld wat jullie al twee maanden beloven terug te geven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

zie de mailwisseling

drie mogelijkheden

Of per omgaande (drie werkdagen) mijn 3,85 terug
Of ik leg het voor aan rechtspraak online alleen moeten jullie dan een accoord geven
Of via mijn rechtsbijstand

Wat kiezen jullie???
Als dit soort mailtjes bij een bedrijf binnenkomen gaat dat linea recta in de prullenbak of in de verwijderde items. Behandel een ander zoals u zelf ook graag behandeld zou willen worden.

jerwarm
Berichten: 620
Lid geworden op: 03 jun 2014 19:26

Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl

Ongelezen bericht door jerwarm »

voornaam schreef:dit is de eerste site waar ik me opgelicht voel. Omdat ze de afspraak niet na kwamen bestelling geanullerd. Hebben ze bevestigd en daarna toch nog op gestuurd.

Na vele mails is dit mijn laatste mail aan hen, zegt genoeg....

zijn jullie nou echt van de pot gepleurd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eerst porto kosten overmaken en dan toch in houden van mijn geld wat jullie al twee maanden beloven terug te geven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

zie de mailwisseling

drie mogelijkheden

Of per omgaande (drie werkdagen) mijn 3,85 terug
Of ik leg het voor aan rechtspraak online alleen moeten jullie dan een accoord geven
Of via mijn rechtsbijstand

Wat kiezen jullie???
u noemt dit een mail/onderhandelen/communiceren? :? :|

en haal al die uitroeptekens eens weg, nergens voor nodig.

ChandarDatt
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 aug 2014 12:10

Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl

Ongelezen bericht door ChandarDatt »

Zeer Negatieve ervaring met vanoutlet.nl

Na een tijdje te hebben gezocht naar een Aluminium Wallet (pashouder) XL kwam ik bij hun terecht.
Toch op 10-07-2014 maar besteld voor €8,95. Ik kreeg na betaling via Ideal vrijwel direct bevestiging gemaild, er stond bij vermeld: Gratis verzending PostNL 1 tot 2 dagen.
De volgende dag (een vrijdag) kreeg ik bevestigd dat orderstatus is gewijzigd naar "Verzonden", dus ik verwachtte het de week erop te krijgen.

16-7 nog steeds niets ontvangen. Had het voor mijn verjaardag (17-7) eigenlijk willen hebben. Dus ik mail de 16e en vraag om duidelijkheid over de bestelling. Reactie kreeg ik meteen de volgende dag binnen. Nogal vreemd bericht vond ik het:
Beste klant

Bedankt voor uw begrip
Helaas is de status ten onterecht veranderd
Uw bestelling is niet verzonden wij hebben de XL wallet niet opvoorraad
Is het goed als wij 2 gewone Aluminium portemonnee's opsturen?

Alvast bedankt voor uw reactie
Dezelfde dag nog gereageerd en verzocht: Indien u de xl wallet niet kunt leveren zoals u zegt, verzoek ik u zo spoedig mogelijk het betaalde bedrag terug te storten.
Ik hoor graag van u wanneer ik dit bedrag terug op mijn rekening kan verwachten.

Geduldig afgewacht, maar op 21-7 nog steeds geen reactie terwijl dit voorheen zo snel ging! Nogmaals gemaild en gevraagd om een fatsoenlijke reactie of anders het bedrag terug. Wederom geen antwoord; heb daarom op 26 juli alles bij de "Fraudehelpdesk" geregistreerd en enkele dagen later telefonisch advies ingewonnen.

Inmiddels had ik via hun kvk-nummer (op hun site) hun gegevens op de site van KvK gecheckt. Hierbij vond ik nog hun adres te Den Haag aan de marktweg. Heb daarnaast ontdekt dat zij op marktplaats adverteren onder naam "Marktweg Groothandel". Bij die advertenties staat hetzelfde adres als in het KvK-register, alleen wel een ander (06) nummer.
31 juli gebeld met vanoutlet.nl, op de website staat hun nr. Aan de medewerkster gevraagd of het artikel dat nog steeds op de website staat op voorraad is. Heb hierbij uiteraard niet mijn naam genoemd of gezegd dat ik al besteld heb :wink: .
Ze antwoordde dat het product volgende week op voorraad is en het pas sinds gisteren (dus 30-7) uitverkocht is. Werd dus telefonisch voorgelogen! Want 17-7 zei, waarschijnlijk dezelfde medewerkster, dat het niet meer op voorraad is!

Besloten het nog een week af te wachten, dat kon er nu nog wel bij.
Sprak daarna dinsdag 5-8 dezelfde medewerkster en vroeg weer of het product te bestellen is.
Ze zei dat die niet op voorraad is en ongeveer een week uitverkocht is. Toen besloot ik te zeggen dat ik namelijk 10-7 al besteld heb en het toen ook niet op voorraad was! Medewerkster pakte mijn gegevens erbij en begon er omheen te draaien: als de status op verzonden stond dan is het wel verzonden, maar dan heeft u het dus blijkbaar gewoon niet kunnen ontvangen.
Daarop citeerde ik de reactie die ik daarna heb gekregen.. Jullie product is NIET verzonden en was al niet op voorraad, dat hebben jullie zelf gemeld!

Heb toen meteen afgesproken dat ik een bevestiging per mail wil dat het product niet is ontvangen. Ik heb toegezegd nog een korte periode te willen wachten dat het op voorraad is (omdat ik het product echt graag wilde). Er werd mij toegezegd dat ik anders mijn geld terug krijg.
Heb daarna nog 2 maal gebeld of het inmiddels op voorraad is. Op 13-8 was dit nog niet het geval, waarna ik de bestelling per direct liet annuleren. Heb volgende dag het bedrag terug gekregen 8)
Diezelfde dag soortgelijk product besteld bij webwinkel VSDeal.com. Eerst natuurlijk telefonisch ff nagevraagd of het product leverbaar is :lol:
Heb bij hen binnen 2 dgn het spul op 15-8 gekregen!

Bestellen bij vanoutlet.nl zou ik absoluut niet aanraden. Ik zal bij hun nooit meer bestellen en let voortaan op een keurmerk/waarborg en informeer eerst naar de voorraad :)

Gesloten