LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wippy.com dwingt mij

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Tfanlover71
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 sep 2013 17:53

wippy.com dwingt mij

Ongelezen bericht door Tfanlover71 »

Wippy.com heeft mij gedwongen om te betalen Ten eerste heb ik op het internet opgezocht. het blijkt dat Wippy.com failliet is. dus opgelicht!! wat moet ik dan doen? Gelukkig heb ik geld niks overgemaakt. ik vertrouw het niet.

F.van Holten
Berichten: 820
Lid geworden op: 28 dec 2008 14:15

Re: wippy.com dwingt mij

Ongelezen bericht door F.van Holten »

Wippy.com/uk werkt nog steeds ?
Bieden en kopen. http://www.wippy.com/uk

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: wippy.com dwingt mij

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Tfanlover71 schreef:Wippy.com heeft mij gedwongen om te betalen Ten eerste heb ik op het internet opgezocht. het blijkt dat Wippy.com failliet is. dus opgelicht!! wat moet ik dan doen? Gelukkig heb ik geld niks overgemaakt. ik vertrouw het niet.
Waarom dwingt die jou om te betalen ?

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: wippy.com dwingt mij

Ongelezen bericht door olaf79 »

Tfanlover71 schreef:Wippy.com heeft mij gedwongen om te betalen Ten eerste heb ik op het internet opgezocht. het blijkt dat Wippy.com failliet is. dus opgelicht!! wat moet ik dan doen? Gelukkig heb ik geld niks overgemaakt. ik vertrouw het niet.
Ik snap niet zo goed wat je probleem is. Staat er iemand met een pistool achter je en verplicht hij je geld over te maken? Je wordt gedwongen te betalen maar hebt niks betaald, mooi, maar wat is dan het probleem?

Hellig
Berichten: 96
Lid geworden op: 11 aug 2013 03:03

Re: wippy.com dwingt mij

Ongelezen bericht door Hellig »

Het probleem ligt volgens mij meer in de richting van grammatica en spelling.

Gesloten