Geachte Lezers,
Ik heb inmiddels alles mailtjes uitgeprint en contact opgenomen met de politie. Maandag as. heb ik op het bureau een afspraak om aangifte te gaan doen. Die reacties van jullie gaan ook mee.
Voort moet ik volgende week in Haaksbergen iets regelen. Ik denk dat ik dan eens even in Hengelo ga kijken wat daar precies is.
Ronald Bruinen de Bruin
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] (www.)4allclient(.nl)
Re: (www.)4allclient(.nl)
Misschien zit er wel niets in Hengelo en wordt alles vanuit een zolderkamertje geregeld. De respons op al mijn verzonden e-mails was wel steeds ondertekend door verschillende mensen. Maar dat kan natuurlijk fake zijn. Ik denk dat een of andere meneer of mevrouw een hele fijne kerst gaat vieren van onze centen. Ik moet echter 535,00 euro missen waar ik hard voor heb gespaard om een nieuwe computer te kunnen kopen.
Het zou mij niet verbazen als meneer of mevrouw in het nieuwe jaar "met de Noorderzon" is vertrokken.
Het zou mij niet verbazen als meneer of mevrouw in het nieuwe jaar "met de Noorderzon" is vertrokken.