LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.amazon.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
numenor

www.amazon.com

Ongelezen bericht door numenor »

hallo,

ik ben een jongen van 15 jaar, en wil graag een game kopen op www.amazon.com. maar mijn vader is een beetje bang dat ze misbruik maken van zijn creditcard (aangezien hij zijn creditcard nummer in moet voeren om te betalen). moet hij hier bang voor zijn? en kost het nog invoer rechten???

alvast bedankt voor de hulp :wink:

pbarendse

Re: www.amazon.com

Ongelezen bericht door pbarendse »

Amazon.com is al jaren lang één van de grootste online boekhandels (ja, ze doen veel meer, weet ik...) op internet. De kans dat zij misbruik maken van de creditcardgegevens van je vader acht ik minimaal. Uiteraard is er altijd een kans dat een medewerker deze gegevens misbruikt, maar juist deze grotere bedrijven, die al lang in deze business werken, hebben daar (vaak door schade en schande wijs geworden) vrij ingrijpende maatregelen voor getroffen. Zij kunnen zich niet veroorloven negatief in het nieuws te komen door dit soort akkefietjes...

Frans75

Ongelezen bericht door Frans75 »

Voor misbruik bij Amazon hoef je niet zo bang te wezen, bovendien hebben ze een hele goede klantenservice.
Wat betreft invoerkosten ligt het er maar net aan hoeveel de totale kosten van de bestelling zijn (= lees waarde + verzendkosten).

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Hangt er ook vanaf of je bij de amerikaanse amazon koopt, of bij een europese verstiging. Binnen de EU heb je niet te maken met invoerrechten, maar vanuit de VS wel. Dat kan bij spelletjes een best hoog bedrag zijn.

Asylum

Ongelezen bericht door Asylum »

Ik koop al jaren bij Amazon.com/de/uk.
Prima service, goede prijzen en snelle levering!
Alles oke daar!

Wim2007

Ongelezen bericht door Wim2007 »

en kost het nog invoer rechten???
Niet als je bestelt via amazon.de of via amazon.co.uk

Gesloten