LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.bagageonline.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
PeterDaap

www.bagageonline.nl

Ongelezen bericht door PeterDaap »

Zijn er mensen die weleens iets hebben besteld bij www.bagageonline.nl? De prijzen van de koffers zijn hier aanzienlijk lager dan in de winkel, daarom vertrouw ik het niet helemaal.
De winkel is aspirant-lid van Thuiswinkelwaarborg
https://beheer.thuiswinkel.org/waarborg ... 0118130736

Zijn er anders mensen die misschien een alternatief hebben, waar ik voor een redelijke prijs een Dakine tas/koffer kan bestellen?[/url]

pietersablon

Re: www.bagageonline.nl

Ongelezen bericht door pietersablon »

Prijzen zijn via het internet sowieso wat lager, en dit geldt zeker voor koffers en tassen.

Ik bestel vaak tassen via Bagazoo.com en ik zag dat ze net ook een nieuwe collectie Titan trolleys online hebben staan. Misschien moet je daar eens een bezoekje plaatsen.

Check de bagage van Bagazoo.com

Laurac

Re: www.bagageonline.nl

Ongelezen bericht door Laurac »

Ze zijn zeker te vertrouwen originele merken goede kwaliteit , alleen 1 nadeel is dat het heel lang duurt voordat je bestelling pas binnen komt omdat de artikelen daar niet op voorraad zijn.

Artikelen worden eerst via de groothandel besteld, komt daarna bij hun terecht en daarna bij de klant.

Kan zo 3 weken of langer duren.

groetjes!!

Gesloten